Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

Δικαιολογημένη η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Ας πούμε και μερικές αλήθειες

Απόλυτα δικαιολογημένη κρίνουμε την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει στην κατάργηση των τοπικών δρομολογίων Λιόσια - Πειραιάς - Λιόσια .Γνωρίζουμε ότι αυτή προκαλεί αναστάτωση στο επιβατικό κοινό όμως είχε ανησυχητικά αυξηθεί η συχνότητα αύξησης συμβάντων στο σύμπλεγμα του ΣΚΑ .Ιδιαίτερα τις τελευταίες μέρες .
Και αυτό γιατί η Υποδομή έχει τα μαύρα της τα χάλια .Βάζοντας πάλι βραδυπορία στο κλειδί που έσπασε σήμερα δεν θα λυνόταν τίποτα .Μέχρι να γινόταν το επόμενο συμβάν και πάλι να έχουμε τα ίδια και χιλιάδες επιβάτες στις αποβάθρες να μας βρίζουν χωρίς να φταίμε .
Και η Υποδομή έχει αυτά τα χάλια γιατί κανένα από τα έργα που έχει χρυσοπληρώσει ο ΟΣΕ αλλά και ο Έλληνας φορολογούμενος δεν λειτουργεί .Κανένα .Μάλιστα η τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα στο ΣΚΑ δεν ξέρουμε αν πρόλαβαν να λειτουργήσουν έστω και 2 μήνες απο την ημέρα που παραδόθηκαν .
Ας δούμε πως γίνεται η κυκλοφορία μεταξύ Πειραιά - Λιοσίων και θα καταλάβουμε πολλά .

Από Πειραιά αναχωρεί η τοπική αμαξοστοιχία χωρίς την ύπαρξη σταθμάρχη και με κόκκινο φωτόσημα.
Η είσοδος στο πλέγμα του Αγίου Ιωάννη Ρέντη γίνεται με τηλεγράφημα - κανένα φωτόσημα  δεν λειτουργεί- .Η αναχώρηση πάλι με τηλεγράφημα και σινιάλο από τον τοπικό σταθμάρχη.Κανένα φωτόσημο δεν λειτουργεί παρόλο που πρόκειται και εδώ για σταθμό με 19 γραμμές κυκλοφορίας! .Στο Ρούφ η είσοδος και έξοδος γίνεται πάλι με τηλεγραφήματα το ίδιο και στην Αθήνα Δεν λειτουργούν τα  φωτοσήματα !
Μέχρι την Αθήνα και από τον Πειραιά η κυκλοφορία γίνεται σε μονή γραμμή και περνώντας  παρακαμπτηρίους (κλειδιά).
Από Αθήνα ξανά τα ίδια .Υπόδειγμα και τηλεγράφημα μέχρι τους Αγ. Αναργύρους στους οποίους μόνιμα η είσοδος είναι κόκκινη ! Νέο τηλεγράφημα .Είσοδος στον σταθμό και την ίδια στιγμή θα πρέπει να επικοινωνήσει ο μηχανοδηγός με το ΣΚΑ για να πάρει άλλο τηλεγράφημα γιατί η ασύρματη επικοινωνία αν περάσεις την είσοδο των Αγ. Αναργύρων δεν λειτουργεί ( δεν έχει σήμα- το GSMR που χρυσοπληρώσαμε δεν λειτούργησε ποτέ ! ).Η έξοδος του ΣΚΑ είναι επίσης κόκκινη (και το φωτόσημα είναι ακριβώς στην έξοδο της γαλαρίας )! Νέο τηλεγράφημα λοιπόν μέχρι την είσοδο των Λιοσίων .(ΝΑΙ βαρεθήκατε αλλά και αυτή είναι κόκκινη)....
ΔΕΝ λειτουργεί τίποτα !
Και μιλάμε για έργα που έχει χρυσοπληρώσει ο ΟΣΕ και ο επιβάτης και εξασφαλίζουν την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών .
Και φυσικά η επενέργεια του ανθρώπινου παράγοντα μεγιστοποιεί τις πιθανότητες ατυχήματος , ιδιαίτερα στο πλέγμα του ΣΚΑ όπου οι αλλαγές που διασχίζουμε είναι πολλαπλές και οι διερχόμενες  αμαξοστοιχίες επίσης πολλές στην κάθε ώρα (για τα Ελληνικά δεδομένα) .

Τα ίδια και στον Προαστιακό Αθηνών (κλειστή γραμμή )όπου η φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση δεν λειτουργεί, το ATP έχει παρεπεμφθεί στις καλένδες και όλα γίνονται με τηλεγραφήματα (τουλάχιστο στο κομμάτι Λιόσια - Κιάτο )με υψηλές ταχύτητες και περνώντας παρακαμπτηρίους σε Μέγαρα και Αγ. Θεοδώρους .http://goo.gl/Yfhon

Μάλιστα τελευταία (τον τελευταίο χρόνο )και η έξοδος από τα Λιόσια προς Μεταμόρφωση είναι μονίμως κόκκινη το ίδιο και αυτή στις Κάτω Αχαρναί με αποτέλεσμα άλλη μια αλλαγή να περνιέται με τηλεγράφημα !


Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν .Το ευτύχημα είναι ότι χάρη στον επαγγελματισμό του προσωπικού δεν είχαμε σοβαρά συμβάντα αλλά πολλά μικρά(ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό ) που όμως καθημερινά μαύριζαν την εικόνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αφού δικαιολογημένα οι επιβάτες αγανακτούν .

Επιτέλους οι αρμόδιοι ας πληρώσουν .Ας βρεθεί ο Υπεύθυνος για αυτό το χάλι . Εκατομμύρια έχουν ξοδευτεί για την τηλεδιοίκηση και φωτοσήμανση χωρίς να έχουν ανταποδώσει ούτε μικρό μέρος από αυτό που κόστισαν .
Όλοι αυτοί οι χρυσοπληρωμένοι Σύμβουλοι , παρασύμβουλοι που περάσαν και διέλυσαν την τελευταία εικοσαετία τον Οργανισμό .

Ας κάνουν σωστά την δουλειά τους .Δεν είναι δυνατόν μετά από κάθε μικρό συμβάν να φυτεύουμε μια βραδυπορία και να μεταθέτουμε την ευθύνη στο προσωπικό .

Και ας τα κάνουν αυτά πριν έχουμε κάποιο σοβαρό συμβάν .Γιατί η συχνότητα προειδοποιεί ,οι μηχανοδηγοί στις μεταξύ μας κουβέντες έχουμε κάνει πρώτο θέμα την κατάσταση που επικρατεί στην Υποδομή .Και η εικόνα αυτή δεν είναι μόνο στο ΣΚΑ .Μέχρι την Τιθορέα δεν λειτουργεί σχεδόν τίποτα από φωτοσήματα .
Ελάχιστα κομμάτια λειτουργούν , η επικοινωνία με την Τηλεδιοίκηση είναι κατόρθωμα κάθε φορά και μέσα σε όλα αυτά καλούμαστε να επιτελέσουμε το έργο της ασφαλούς μεταφοράς χιλιάδων επιβατών καθημερινά .

Τέλος ευθύνη υπάρχει και στον ΔΙΚΑΜ .(Διευθυντής Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών).


Ευθύνη , γιατί ο ΔΙΚΑΜ έχει κυριολεκτικά αποσυντονίσει την λειτουργία της εκμετάλλευσης ασκώντας προσωπική πολιτική νομίζοντας ότι βγάζοντας εκτός Υπηρεσίας συναδέλφους θα λύσει τα όποια προβλήματα  συντονισμού και τις ελλείψεις στην Υποδομή.(δεν λέμε ότι κακώς τιμωρεί το προσωπικό  , ούτε υπερασπιζόμαστε την ατιμωρησία που οδηγεί στην διάλυση και τελικά  στην απαξίωση του έργου του μηχανοδηγού.Μακριά από εμάς αυτά - όλοι θα πρέπει να είναι επαγγελματίες την ώρα της εργασίας τους  ) .
Αναφερόμαστε στην ξεπερασμένη λογική λειτουργίας την στιγμή που τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται καθημερινά  ξεφουσκώνοντας την εικόνα λειτουργίας της εκμετάλλευσης που από καθαρή τύχη μέχρι σήμερα φαινόταν εύρυθμη .


Το έχουμε ξαναγράψει .

Καμία νέα διαδικασία στην εκμετάλλευση , καμία καινοτομία,  καμία προσπάθεια για δημιουργία σοβαρού υποστηρικτικού μηχανισμού ή μηχανισμού καταγραφής των προβλημάτων.


Πράγματα που πρώτα πρέπει να έχει μια σοβαρή εταιρεία εκμετάλλευσης .

Έτσι όμως κάποια στιγμή η φούσκα σκάει .
Και αυτή που σκάει εδώ και λίγο καιρό κάνει μεγάλο κρότο .


Εμείς δεν έχουμε καμία διάθεση να κρύψουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί .
Δεν συμφωνούμε σε αυτές τις λογικές και αυτή την νοοτροπία , το βλέπετε από τις αναρτήσεις μας καθημερινά .


Και δεν είμαστε διατεθειμένοι να τις καλύψουμε γιατί πρόκειται για την ζωή μας και το επάγγελμα μας .


Και για αυτό θεωρούμε σωστή την απόφαση του κ. Ζηλιασκόπουλου που πρέπει να προστατέψει την εικόνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τα λάθη και τις παραλείψεις ενός ολόκληρου συστήματος .

Επιτέλους ας λειτουργήσουν τα έργα που έχει χρυσοπληρώσει ο Οργανισμός .Επιτέλους ας κάνουν κάποιοι την δουλειά τους σωστά.






8 σχόλια:

  1. Μήπως συνάδελφοι η τηλεδιοίκηση στην Β. Ελλάδα λειτουργεί; Όλα κόκκινα είναι!! Με τα κινητά κάνουμε κυκλοφορία! Που πήγαν τόσα λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων; Εμάς ποιος θα μας εξασφαλίσει να μη πάμε φυλακή αν γίνει καμιά στραβή; Όλα στο έλεος του Θεού! Έχουμε και τα κανάλια μας βρίζουν από το πρωί ως το βράδυ! Τι να πω....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος επιτέλους θα πει αλήθειες για τον κύριο Δικαμ?Τόσα χρόνια στην Έλξη ,ο βίος του είναι γνωστός .Αντί να οργανώνει το τομέα ευθύνης του ,και να βοηθά με ενέργειες τους μηχανοδηγούς στο καθημερινό παραγόμενο έργο και συνάμα την εταιρεία στην οποία εργάζεται ,αυτός αναλώνεται σε παλαιές πρακτικές συνδικαλιστικού τύπου ( τιμωρεί χωρίς λογική ,βγάζει υπηρεσιακά σημειώματα που μεταθέτει ευθύνες άλλων κλάδων ,εργολάβων ,και οποιοδήποτε άλλου, στον μηχανοδηγό ) .Σε πρώτο πλάνο λοιπόν ,οι ενέργειες του να φανεί χρήσιμος σε μερικούς και σπουδαίος όταν μεταφέρει την οποιαδήποτε ευθύνη στους υφισταμένους του ,σε φόντο βέβαια τα πραγματικά προβλήματα της υποδομής και της εταιρείας που "αγνοεί" φυσικά. Όλα αυτά συνθέτουν το πορτρέτο του ... και σα ανώτερα ...μέχρι την διάλυση της Έλξης ,που αν και δεν καταλαβαίνει ότι αυτό διαλύει την ίδια εταιρεία που δουλεύει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ
    ΟΤΑΝ Η ΣΚΛΗΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΙΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΛΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕ ΠΟΛΥ, ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΡΓΟ ΜΙΚΡΟ Η ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΕ ΥΜΕΤΕΡΟΥΣ, (ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥΣ ΧΟΡΤΩΝ) ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΝΙΚΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΙΕΤΙΑΣ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΩΣΤΑ ΑΝΕΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΛΟΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ-ΟΦΕΙΛΕ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΤΟΙΜΟ ΣΧΕΔΙΟ Β' ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΣΑΝ ΣΤΑΘΜΟ ΑΝΑΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ (ΣΚΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ) ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΧΕΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΟΣΕ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΑ ΤΟ 2012.. ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΑΠΤΟΗΤΟΙ! ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ! ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΑ ΕΡΓΑ, ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΥΤΑ? 'Η ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΑΞΗ, ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟΤΕ! ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΡΓΑ! ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΧΑΣΑ Η ¨ΚΑΚΙΑ¨ Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ. ΠΑΡΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ - ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ" ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ 1950. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΑΝΙΑ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΚΑ. ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ. ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΗΣΕΤΕ, ΟΛΟΥΣ! ΦΥΣΙΚΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο "ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ" ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΟΥΝΕ ΠΟΛΛΟΙ. ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ

      ΑΝΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ

      ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ.ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ

      Ο ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ

      ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΙΠΕΙ

      ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ.

      Διαγραφή
  6. Όταν έχεις έναν ανεπαρκή και ανεκπάιδευτο ΔΙΚΑΜ με ένα περιβάλλον γύρω του του ίδιου, αν όχι χειρότερου επιπέδου, σε τέτοιες καταστάσεις καταλήγεις. Εσείς που φυτέψατε αυτά τα σιχάματα εκεί και τώρα παίζετε κορώνα γράμματα με τα κεφάλια των επιβατών, τα δικά σας και των παιδιών σας, να τους λουστείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βεβαία τώρα μας ενδιαφέρει ο επιβάτης ,και το εισιτήριο που πληρώνει και τον θυμόμαστε στα δύσκολα. Καθημερινά θα έπρεπε να των θυμόμαστε ,και φυσικά αναφέρομαι σε όσους με τις πρακτικές τους όλα αυτά τα προηγούμενα χρονιά λειτουργούσαν ως παραγοντίσκοι και ψευτο-συνδικαλισταδες ,και κάναν μικρο ρουσφετάκια προκειμένου να κρατάν την καρέκλα τους .Τότε ήταν καλή η δημοκρατία και ήταν αλά καρτ.Βεβαια μας φταίνε οι θεσμοί και όχι τα πρόσωπα που ποτέ δεν υπηρέτησαν τους θεσμούς και εμείς τους στηρίζαμε.Τελικά μας αρέσει να σπεκουλάρουμε και να λέμε για χούντες ,δηλαδή άλλες χώρες με άλλη νοοτροπία προόδευσαν ,αυτές δεν αποτελούν παράδειγμα...είμαστε πολύ Ελληναράδες τελικά....Η εταιρεία έχει σχέδιο Β αλλά αυτοί που περνούν αποφάσεις τις κρύβουν από τον Ζηλιασκόπουλο , γιατί;Μια ζωή όμως οι ανίκανοι στο απυρόβλητο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή