Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Μισθοδοσία - Λεπτομέρειες

Όπως πολλές φορές είχαμε επισημάνει ο Ιανουάριος θα ήταν ο μήνας που θα φαινόταν η τεράστια μείωση που επέφερε στο προσωπικό της έλξης (αλλά και σε όλους όσους εργάζονται στο σιδηρόδρομο ) η προσαρμογή του μισθολογίου με τον Ν.4024.
Και αυτό γιατί με την εκκαθάριση της εφορίας στην εξόφληση  του Δεκέμβρη και την επιστροφή χρημάτων στο προσωπικό , είχε πρόσκαιρα συγκαλυφθεί η ζημιά .
Σήμερα η εφορία κρατήθηκε κανονικά σε όλους και το μεγαλύτερο ποσοστό των εξοφλητικών είναι είτε χρεωστικό ή ελάχιστα πληρωτέα .
Και αυτό γιατί η προσαρμογή -που έγινε με τον ορθό τρόπο αυτή τη φορά (εξαιρουμένου του επιδόματος θέσης που θα καταβληθεί αναδρομικά σε όσους το δικαιούται )  - δημιουργεί τεράστιες μισθολογικές μειώσεις .
Μόνη λύση είναι η εξαίρεση της ειδικότητας του μηχανοδηγού  (και φυσικά  αν είναι δυνατόν όλων των σιδηροδρομικών ειδικοτήτων ), από  τα ταβάνια της κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας , όπως προβλέπεται ότι μπορεί να γίνει στην πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με κοινή Υπουργική Απόφαση (άρθρο1 παρ 3 + 4 )   >>>> http://goo.gl/lovvu
Και αυτό μπορεί να συμβεί γιατί και στις 2 εταιρίες του Ομίλου , το μέσο  κατά κεφαλήν κόστος των πάσης φύσεως αποδοχών , επιδομάτων, αποζημιώσεων και αμοιβών γενικά , είναι πολύ μικρότερο από το 65% του αντίστοιχου του 2009 όπως αναφέρει η παραπάνω πράξη.
Υπενθυμίζουμε ότι το μέσο κατά κεφαλήν κόστος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , τον Δεκέμβριο του 2009 ήταν
περίπου  4600 Ε (χωρίς εργοδοτικές εισφορές) ενώ τον Οκτώβριο του 2011 έχει πέσει στα 2600 Ε (χωρίς να υπολογίζουμε την εφαρμογή του Μισθολογίου ).

Άρα με τα δεδομένα του Οκτώβρη ,  βρισκόμαστε στο 57% του 2009 ενώ σήμερα μετά την προσαρμογή του μισθολογίου βρισκόμαστε στο 50% ίσως και λιγότερο του 2009 .

Μιλάμε λοιπόν για μειώσεις στις αποδοχές που στο προσωπικό έλξης ξεπερνούν το 50%.

Γνωρίζουμε ότι και στην τελευταία συνάντηση της ΠΟΣ ,με τον Υπουργό κ. Βορίδη , τέθηκε το θέμα και ότι ο ίδιος ζήτησε να ανοίξει ο διάλογος για την  υπογραφή σύμβασης που μαζί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση θα μπορέσει να δώσει λύση στην αδικία που υφίστανται οι σιδηροδρομικοί.

Υπενθυμίζουμε ότι τα πλαφόν των εκπαιδευτικών βαθμίδων για τις τακτικές αποδοχές είναι

1331 Ε για τους Υ.Ε.
1688 Ε για τους Μ.Ε.
2263 Ε για τους Τ.Ε.
2409 Ε για τους Π.Ε.

Σε αυτά προστίθενται το επικίνδυνο 150 Ε , το παραμεθόριας εργασίας 100Ε , και το επίδομα οικογενειακών βαρών (50Ε για ένα παιδί , 70 για δύο κτλπ) καθώς και τα 150 Ε της χιλιομετρικής αποζημίωσης .

Έτσι  κανείς δεν θα μπορεί να ξεπεράσει τα 1838 Ε μεικτά (1688 Ε+150 Επικίνδυνο)  σαν τακτικές αποδοχές στην Μέση Εκπαίδευση με τα όποια οικογενειακά βάρη να προστίθενται και να επαυξάνουν το ποσό αυτό .
Αντίστοιχα το ποσό για την Τεχνολογική Εκπαίδευση είναι 2413 Ε μεικτά + οικογενειακά βάρη.
Και για τους κατόχους Πανεπιστημιακού Τίτλου Σπουδών 2559 Ε μεικτά + οικογενειακά βάρη.

Αντιλαμβάνεται κάποιος ότι οι μειώσεις είναι πολύ μεγάλες για τους μηχανοδηγούς και η εξαίρεση του κλάδου από τα πλαφόν λόγω της εξειδίκευσης της εργασίας μας αλλά και της τεράστιας μισθολογικής  μείωσης  από το 2009 είναι επιτακτική και θα πρέπει άμεσα να διεκδικηθεί.

Όπως άλλωστε και όλων των σιδηροδρομικών.


Το επικίνδυνο και ανθυγιεινό (150 Ε) καταβλήθηκε τον Ιανουάριο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ  μόνο στο προσωπικό έλξης και στην κίνηση .




Τέλος το επίδομα θέσης θα καταβληθεί αναδρομικά αφού πρώτα αποσαφηνιστούν οι δικαιούχοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου