Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Φλώρινα, 2012. Όχι άλλος χρόνος χωρίς τρένο!


Αυτόν τον μήνα συμπληρώνεται ένας χρόνος που η Φλώρινα στερείται τον σιδηρόδρομο. Μια πόλη και μια ολόκληρη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας που τις περισσότερες μέρες του χειμώνα τις περνά σε ακραίες συνθήκες παγετού με ότι αυτό συνεπάγεται για τις οδικές μεταφορές της, στερείται ενός ασφαλούς μέσου μαζικής μεταφοράς. Μια ακριτική πόλη στην οποία λειτουργούν τέσσερα τμήματα Πανεπιστημίου και τρία τμήματα Τ.Ε.Ι στερείται εδώ και ένα ολόκληρο έτος την δυνατότητα ασφαλούς και οικονομικής μεταφοράς προς και από την υπόλοιπη Ελλάδα των φοιτητών αλλά και όλων των οικονομικά ασθενέστερων πολιτών εν καιρώ οικονομικής κρίσης. Μια πόλη και μια περιοχή με 25% ανεργία αλλά και ταυτόχρονα με εξαιρετική φυσική ομορφιά και φυσικό περιβάλλον στερείται μιας σίγουρης πύλης εισόδου και εξόδου.

Οι Φωτιές και οι Γιορτές πέρασαν και αυτό το χρόνο αλλά το βραδινό «Τρένο των Φωτιών» με επιστροφή τα χαράματα στην Θεσσαλονίκη δεν σφύριξε. Ούτε και τα κανονικά δρομολόγια. Πολλοί επισκέπτες αλλά και συμπολίτες μας που προσπάθησαν να έρθουν για τις γιορτές εγκλωβίστηκαν από το χιόνι σε οδικές αρτηρίες, ακόμα και στην Εγνατία οδό, και γνώρισαν πρωτοφανή ταλαιπωρία.

Ένα τρένο θυσία στον βωμό της οικονομικής κρίσης ή ένα τρένο θυσία στον βωμό της αδιαφορίας όλων των υπευθύνων; Γιατί ο Σιδηρόδρομος αντί για μοχλός ανάπτυξης λειτουργεί σαν βάρος από το οποίο μπορεί να απαλλαγεί η χρεωμένη από την κακοδιαχείριση κρατική μηχανή; Ως πότε οι κάτοικοι των ακριτικών περιοχών θα αντιμετωπίζονται ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας; Και ως πότε η ανευθυνότητα θα μπορεί να κρύβεται πίσω από κούφιες υποσχέσεις και λόγια χωρίς αντίκρισμα;

Η δυνατότητα λειτουργίας του Σιδηρόδρομου υπάρχει. Και όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και επιβεβλημένη. Ως μέσο ανάπτυξης της ακριτικής περιοχής μας. Ως μέσο που σε συνδυασμό με τις οδικές μεταφορές εντός του νομού θα προσφέρει στην άρση της απομόνωσης των κατοίκων και στην ευκολία πρόσβασης για τον επισκέπτη, εργαζόμενο και φοιτητή.

Κυρίες και κύριοι πολιτευτές, της περιοχής αλλά και της επικράτειας καιρός να καταλάβετε ότι η διοίκηση δεν ασκείται με εκθέσεις ιδεών, εθιμοτυπικές διαδικασίες και αλληλοεξυπηρετήσεις αλλά με έργα και οράματα για ανάπτυξη και ευημερία. Με αγώνες αληθινούς και όχι ομιλίες σε μικρόφωνα. Είστε ικανοί να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της εποχής; Έχετε την βούληση;

Χρήστος Όροβας
Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας

2 σχόλια:

  1. Ο Καραμανλής εξήγγειλε ότι οι αυξήσεις μισθών στο Δημόσιο για το 2007 θα ήταν 3,5%.
    Όμως, τι είχε κάνει ο απατεώνας;
    "Η άνοδος 3,5% του βασικού μισθού", γράφει η σοσιαλιστική εφημερίδα, "ισοδυναμεί μόλις με 2,4-2,9% στις συνολικές αποδοχές".
    Καταλάβατε; Μόνο 2,9% αυξήσεις στους δημοσίους υπαλλήλους έδωσε ο Καραμανλής και μιλούσε για 3,5% ! Είδατε αλητεία;
    Ε, ήταν μετά, να μην ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ οι άνθρωποι; Φυσικά και θα ψηφίσουν και θα ξαναψηφίσουν και θα ξαναψηφίσουν. Όχι κορόιδα ήταν να αφήσουν τον μπούλη, τον κουρασμένο, που κατέστρεψε τη χώρα, να τους δίνει αύξηση μόνο 2,9% και να τους λέει ότι τάχαμου ήταν 3,5% !
    Για κορόιδα ψάχνεις ρε κουρασμένε;
    Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο Facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή