Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που εξαιρεί τους μηχανοδηγούς απο την εργασιακή εφεδρεία .
Συγχαρητήρια στην Π.Ε.Π.Ε. για την επιτυχία .
Αλλάζει και το πλαφόν των 1900 Ε κατά κεφαλήν το οποίο καταργείται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών .
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στο άρθρο 1 παρ 3 , που αναφέρει ότι κλάδοι και ειδικότητες μπορούν να εξαιρεθούν από το ανώτατο πλαφόν τακτικών μηνιαίων αποδοχών .
Νομίζουμε ότι ανοίγει ο δρόμος για την ΠΕΠΕ για να διατηρηθούν οι τακτικές αποδοχές του κλάδου λόγω της εξειδίκευσης .
Άμεσα συνεργασία με τους άλλους οδηγούς μέσων σταθερής τροχιάς για την ανάδειξη της εξειδίκευσης του επαγγέλματος μας.
Ας κάνουμε επιτέλους το αυτονόητο !
Για να δείτε όλη την πράξη κλικ στο http://goo.gl/lovvu
Συγχαρητήρια στην Π.Ε.Π.Ε. για την επιτυχία .
Αλλάζει και το πλαφόν των 1900 Ε κατά κεφαλήν το οποίο καταργείται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών .
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στο άρθρο 1 παρ 3 , που αναφέρει ότι κλάδοι και ειδικότητες μπορούν να εξαιρεθούν από το ανώτατο πλαφόν τακτικών μηνιαίων αποδοχών .
Νομίζουμε ότι ανοίγει ο δρόμος για την ΠΕΠΕ για να διατηρηθούν οι τακτικές αποδοχές του κλάδου λόγω της εξειδίκευσης .
Άμεσα συνεργασία με τους άλλους οδηγούς μέσων σταθερής τροχιάς για την ανάδειξη της εξειδίκευσης του επαγγέλματος μας.
Ας κάνουμε επιτέλους το αυτονόητο !
Για να δείτε όλη την πράξη κλικ στο http://goo.gl/lovvu
Μεγάλη επιτυχία για την Π.Ε.Π.Ε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτό είναι και πρέπει να παραμείνει κλαδικό σωματείο .
Από κει και πέρα άμεσα θα πρέπει να γίνουν οι συναντήσεις με τα υπόλοιπα σωματεία οδηγών μέσων σταθερής τροχιάς .
Η στενή συνεργασία που υπάρχει ιδιαίτερα τα 2 τελευταία χρόνια δημιουργεί αποτελέσματα .
Η ένταξη στα ΒΑΕ , η εξαίρεση από τον θεσμό της εφεδρείας (που θα πρέπει να αγωνιστούμε σαν εργαζόμενοι να εξαφανιστεί ).
Το άρθρο 1 παρ 3 ανοίγει το δρόμο .
Το είχα ξαναγράψει 3 μέρες πριν σε σχόλιο μου .
Η ευκαιρία για τον κλάδο να κάνει πραγματικές υπερβάσεις που θα βάλουν τα θεμέλια για μια διαφορετική προοπτική , για ένα καλύτερο αύριο.
Για όσους βιαστούν .
Δεν παύουμε να είμαστε σιδηροδρομικοί .
Μηχανοδηγοί είμαστε , η ψυχή του σιδηροδρόμου.
Ενταγμένοι όμως μαζί με τους άλλους οδηγούς μέσων σταθερής τροχιάς σε ειδικό καθεστώς στα ΒΑΕ με κοινή - ομοειδή ειδικότητα .
Ήρθε η ώρα να κάνουμε την υπέρβαση .
ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΑΦΗΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ.ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΑΠ ΞΕΧΕΙΛΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή