Συνάδελφος μηχανοστασιάρχης ,άλλα και μηχανοδηγός πριν από λίγο , επικοινώνησε με το στέκι και πρότεινε λύσεις που θα μπορούσαν άμεσα να βοηθήσουν στην επίλυση των προβλημάτων που δημιουργούνται με την κατάργηση των αμαξοστοιχιών μεταξύ Λιοσίων - Πειραιά - Λιοσίων και δημιουργούν αναστάτωση σε χιλιάδες επιβάτες .
Και έδωσε σε εμάς τις προτάσεις γιατί στις συναντήσεις που γίνονται από το πρωί για ένα τόσο σημαντικό θέμα δεν συμμετέχει κανένα στέλεχος από την έλξη !!! Οι μηχανοστασιάρχες έχουν από καιρό αποκλειστεί από τις συσκέψεις αυτές , με αποτέλεσμα να μην διατυπώνεται ευθέως η άποψη των ανθρώπων που γνωρίζουν από πρώτο χέρι τα προβλήματα !
ΓΙΑΤΙ ;
Ας μας απαντήσει ο ΔΙΚΑΜ , στην θητεία του οποίου - άγνωστο γιατί - αποκλείστηκε η έλξη από όλες τις συσκέψεις .
Και στην απάντηση του ας μας πει σε ποια σοβαρή Ευρωπαϊκή Σιδηροδρομική Εταιρεία Εκμετάλλευσης συμβαίνει κάτι αντίστοιχο .
Τα γράψαμε και χτες .Ας πούμε όμως για τις λύσεις που ενδιαφέρουν και τους επιβάτες .
Η πρώτη και απλή λύση
Όλες οι αμαξοστοιχίες μεταξύ Αθηνών - Χαλκίδας επεκτείνονται μέχρι τον Πειραιά για όσο διαρκεί το πρόβλημα στο Σ.Κ.Α.(Πληροφορίες κάνουν λόγο ότι θα χρειαστεί καιρός για την επιδιόρθωση του προβλήματος ).
Σταθμεύουν στους σταθμούς Ρούφ , Ρέντης , Λεύκα και στον τερματικό στον Πειραιά εξυπηρετώντας τους χιλιάδες επιβάτες του Προαστιακού Αθηνών .
Θα χρειαστεί ενίσχυση των συρμών (δεν θα υπάρχει πρόβλημα ) και μικρές αλλαγές στο πλέγμα .
Η ανταπόκριση θα γίνεται στο ΣΚΑ για τον Προαστιακό .
Εκεί όμως θα υπάρξει πρόβλημα συγχρονισμού με τις ώρες ανταπόκρισης ....
Οπότε υπάρχει και 2η λύση
Τα τοπικά δρομολόγια δρομολογούνται τις ίδιες ώρες με τελικό προορισμό το Μενίδι , το οποίο θα πρέπει να ανοίξει και να στελεχωθεί με κλειδούχο και σταθμάρχη , για να παλινδρομεί τα τρένα στην μόρτα μετά την άφιξη και αποβίβαση των επιβατών(υπάρχει κυκλοφορία ).
Η μετεπιβίβαση γίνεται και πάλι στο ΣΚΑ , με τις ώρες να συμπίπτουν με αυτές του πλέγματος του Προαστιακού .
3η Λύση
Άμεση ενεργοποίηση των είδη χαραγμένων στο πλέγμα δρομολογίων Αθήνα-Αγιος Στέφανος με επέκταση τους στον Πειραιά .Η μετεπιβιβαση θα γίνεται και πάλι στο ΣΚΑ .Η λύση αυτή μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα , γιατί υπάρχει έτοιμη η χάραξη στο υπάρχον πλέγμα .
ΔΕΝ ξέρουμε αν και κατά πόσο είναι εφικτή η εφαρμογή αυτών των εναλλακτικών (δεν μας φαντάζει και ιδιαίτερα δύσκολο όμως ).
Αυτό που ξέρουμε είναι ότι αυτές οι προτάσεις ΔΕΝ ακούγονται στις συσκέψεις γιατί κανένα στέλεχος από την έλξη ΔΕΝ συμμετέχει σε αυτές !!!!!
Και αυτό γιατί ο ΔΙΚΑΜ δεν θέλει !
Μέχρι πότε θα απαξιώνεται η έλξη από τις πρακτικές αυτές ;
Και έδωσε σε εμάς τις προτάσεις γιατί στις συναντήσεις που γίνονται από το πρωί για ένα τόσο σημαντικό θέμα δεν συμμετέχει κανένα στέλεχος από την έλξη !!! Οι μηχανοστασιάρχες έχουν από καιρό αποκλειστεί από τις συσκέψεις αυτές , με αποτέλεσμα να μην διατυπώνεται ευθέως η άποψη των ανθρώπων που γνωρίζουν από πρώτο χέρι τα προβλήματα !
ΓΙΑΤΙ ;
Ας μας απαντήσει ο ΔΙΚΑΜ , στην θητεία του οποίου - άγνωστο γιατί - αποκλείστηκε η έλξη από όλες τις συσκέψεις .
Και στην απάντηση του ας μας πει σε ποια σοβαρή Ευρωπαϊκή Σιδηροδρομική Εταιρεία Εκμετάλλευσης συμβαίνει κάτι αντίστοιχο .
Τα γράψαμε και χτες .Ας πούμε όμως για τις λύσεις που ενδιαφέρουν και τους επιβάτες .
Η πρώτη και απλή λύση
Όλες οι αμαξοστοιχίες μεταξύ Αθηνών - Χαλκίδας επεκτείνονται μέχρι τον Πειραιά για όσο διαρκεί το πρόβλημα στο Σ.Κ.Α.(Πληροφορίες κάνουν λόγο ότι θα χρειαστεί καιρός για την επιδιόρθωση του προβλήματος ).
Σταθμεύουν στους σταθμούς Ρούφ , Ρέντης , Λεύκα και στον τερματικό στον Πειραιά εξυπηρετώντας τους χιλιάδες επιβάτες του Προαστιακού Αθηνών .
Θα χρειαστεί ενίσχυση των συρμών (δεν θα υπάρχει πρόβλημα ) και μικρές αλλαγές στο πλέγμα .
Η ανταπόκριση θα γίνεται στο ΣΚΑ για τον Προαστιακό .
Εκεί όμως θα υπάρξει πρόβλημα συγχρονισμού με τις ώρες ανταπόκρισης ....
Οπότε υπάρχει και 2η λύση
Τα τοπικά δρομολόγια δρομολογούνται τις ίδιες ώρες με τελικό προορισμό το Μενίδι , το οποίο θα πρέπει να ανοίξει και να στελεχωθεί με κλειδούχο και σταθμάρχη , για να παλινδρομεί τα τρένα στην μόρτα μετά την άφιξη και αποβίβαση των επιβατών(υπάρχει κυκλοφορία ).
Η μετεπιβίβαση γίνεται και πάλι στο ΣΚΑ , με τις ώρες να συμπίπτουν με αυτές του πλέγματος του Προαστιακού .
3η Λύση
Άμεση ενεργοποίηση των είδη χαραγμένων στο πλέγμα δρομολογίων Αθήνα-Αγιος Στέφανος με επέκταση τους στον Πειραιά .Η μετεπιβιβαση θα γίνεται και πάλι στο ΣΚΑ .Η λύση αυτή μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα , γιατί υπάρχει έτοιμη η χάραξη στο υπάρχον πλέγμα .
ΔΕΝ ξέρουμε αν και κατά πόσο είναι εφικτή η εφαρμογή αυτών των εναλλακτικών (δεν μας φαντάζει και ιδιαίτερα δύσκολο όμως ).
Αυτό που ξέρουμε είναι ότι αυτές οι προτάσεις ΔΕΝ ακούγονται στις συσκέψεις γιατί κανένα στέλεχος από την έλξη ΔΕΝ συμμετέχει σε αυτές !!!!!
Και αυτό γιατί ο ΔΙΚΑΜ δεν θέλει !
Μέχρι πότε θα απαξιώνεται η έλξη από τις πρακτικές αυτές ;
Υπαρχει καποιος συγκεκριμενος λογος που ο δικαμ εχει αυτη την σταση προς την ελξη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑ. Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΚΑ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΝΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΚΑΛΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟ ΑΝΕΜΟΒΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΟΠΥΡΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΓΚΑΖΙΑ ΤΟΥ, ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΓΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΖΟΚΙΝ, ΑΛΜΑ ΕΠΙ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΥΨΟΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟΒΑΘΡΕΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφή