Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσπαθεί να μπεί σε τροχιά ανάκαμψης αλλά δυστυχώς τα προβλήματα συνεχίζονται.Τις τελευταίες μέρες η εταιρεία ανέλαβε την μεταφορά επιπλέον εμπορικού έργου (λόγω των πλημμυρών υπάρχει πρόβλημα στην Βουλγαρία και τα φορτία περνάνε απο Στρυμόνα >Κούλατα >Αλεξανδρούπολη> Πύθιο ).
Το θέμα είναι ότι η μεταφορά αυτή θα μπορούσε να είναι μόνιμη (στην τελευταία συνάντηση με την ΠΕΠΕ ο κ. Ζηλιασκόπουλος είχε αναφερθεί στις δυνατότητες που υπάρχουν για την συγκεκριμένη περιοχή).
Αυτή η εξέλιξη θα διασφάλιζε , αλλά και θα προωθούσε και την περαιτέρω ανάπτυξη των μηχανοστασίων Δράμας και Αλεξανδρούπολης , ακριτικές περιοχές όπου η ανεργία μαστίζει τον ντόπιο πληθυσμό.
Δυστυχώς η Υποδομή δεν βοηθάει καθόλου με αποτέλεσμα να χάνεται η ευκαιρία για άμεσα έσοδα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά και η ευκαιρία για την δημιουργία δεκάδων θέσεων εργασίας , αν αναπτυχθεί το δίκτυο μεταφοράς εμπορευμάτων στην Ελληνική Επικράτεια.
Η βραδυπορία των 10 χλμ από τον Ιούλιο του 2011 (απο τον Ιούλιο του 2010 ήταν 20 χλμ ) λειτουργεί αποτρεπτικά (εκτείνεται σε μήκος 10+ χλμ) ενώ δεν βοηθά και τους μηχανοδηγούς στην εκτέλεση του έργου.
Επιτέλους ας δουν οι αρμόδιοι το θέμα αυτό.Κοινοτικά Προγράμματα (ιδιαίτερα για τις ακριτικές περιοχές και την ανάπτυξη τους ) υπάρχουν.Ας μην τα ξοδεύουν όλα υπέρ του λόμπι του αυτοκινήτου ή υπέρ γιαλαντζί βιομηχάνων που πέρναν τις επιδοτήσεις για την δημιουργία εργοστασίων και τα μετέφεραν μετέπειτα στα Σκόπια.
Ας βοηθήσουν τον σιδηρόδρομο και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Άποψή μας είναι ότι το θέμα της ανάπτυξης - ανάταξης της γραμμής Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης είναι πρώτα απο όλα εθνικό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί σε μια περιοχή όπου όλοι γνωρίζουμε τα προβλήματα της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου