Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Θετικά αποτελέσματα για τον όμιλο του ΟΣΕ

Σε καθεστώς κερδοφορίας εισέρχεται ο ΟΣΕ, με τη συμπλήρωση περίπου ενός χρόνου από την εφαρμογή του προγράμματος αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης του Οργανισμού.
Πρόκειται για αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται ύστερα και από την απαλλαγή του από συνολικές υποχρεώσεις (συσσωρευμένες ζημιές, δάνεια, τοκοχρεολύσια κ.λπ.) συνολικού ποσού περίπου 10,7 δισ. ευρώ, τις οποίες ανέλαβε εξ ολοκλήρου το Δημόσιο. Ετσι ο όμιλος ΟΣΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία των διοικήσεων των εταιρειών του, το 2012 θα λειτουργήσει με τα δικά του έσοδα.
Μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που έχει αναλάβει τις επιβατικές και εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές, παρουσίασε λειτουργικό πλεόνασμα 60.402 ευρώ, ενώ και ο Ιανουάριος έκλεισε με αντίστοιχο πλεόνασμα 120.000 ευρώ. Το 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε χθες η διοίκησή της, μείωσε το ετήσιο έλλειμμά της συνολικά στα 32,8 εκατ. ευρώ, από 187,3 εκατ. ευρώ που ήταν το 2010 (-82% ). Υπενθυμίζεται ότι τα προηγούμενα χρόνια οι ζημιές κατ' έτος έφταναν τα 232 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι το 2012 θα παρουσιάσει κέρδη 20 εκατ. ευρώ.
Η μητρική εταιρεία ΟΣΕ, που είναι υπεύθυνη και για τη σιδηροδρομική υποδομή της χώρας, το 2011 κατέγραψε πρώτη φορά κέρδη περίπου 15 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι το 2009 ολόκληρος ο Ομιλος ΟΣΕ εμφάνισε ετήσιο έλλειμα 1,2 δισ. ευρώ, ποσό από το οποίο περίπου 850 εκατ. ευρώ αντιστοιχούσαν στη μητρική εταιρεία του ΟΣΕ.
Σημαντικό ρόλο στη βελτίωση των αποτελεσμάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έπαιξε ο περιορισμός του δικτύου της, αφού ουσιαστικά λειτουργούν ο άξονας Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τα προαστιακά δίκτυα, ενώ και η μισθολογική δαπάνη έχει συρρικνωθεί.

tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου