Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Επιστολή Μηχανοδηγού στην Διοίκηση για την βραδυπορία στα Λιβερά.

Το στέκι πρόσφατα αναφέρθηκε στην βραδυπορία των 10χλμ στα Λιβερά και στα προβλήματα που αυτή δημιουργεί στους μηχανοδηγούς για την εκτέλεση του μεταφορικού έργου.
Ο συνάδελφος Τριαντάφυλλος Σελερίδης μηχανοδηγός από την  Αλεξανδρούπολη  με επιστολή του στον Δ/ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τονίζει τα προβλήματα που δημιουργούνται από την εν λόγω βραδυπορία.
Δημοσιεύουμε την επιστολή του συναδέλφου που κοινοποιείται και στην ΠΕΠΕ και στον αρχιμηχανικό Γραμμής και  που ήρθε μόλις στο στέκι >
ΘΕΜΑ: Βραδυπορία Λιβερών 
Με την ανάληψη του μεταφορικού έργου από Πύθιο - Στρυμώνα, θέλω να σας επισημάνω ορισμένα πράγματα σχετικά με την "προσωρινή" βραδυπορία των 10km/h στο
ΧΣ 263+800 έως        ΧΣ 275+700 (Λιβερά) που τοποθετήθηκε στις 7-7-2011. Η 28χρονη μέχρι τώρα εμπειρία και πείρα επί της γραμμής λέει ότι η πιστή και ακριβής τήρηση της συγκεκριμένης βραδυπορίας είναι τεχνικά αδύνατη, επικίνδυνη και ενεργοβόρος και σας εξηγώ τους λόγους. Το εν λόγω τμήμα γραμμής των 12 km έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες. Έχει πάρα πολλές συνεχόμενες καμπύλες, με τις ανάλογες υψομετρικές  διαφορές (DVer) για την ομαλή κύλιση των αμαξ.  και συνεχείς,  μικρού σχετικά μήκους,  εναλλαγές κλίσης από 0?  έως 18?. Το μήκος των εμπορικών τρένων ξεπερνά πολλές φορές τα 800m και το βάρος , τους 1000 - 1500tn. Όταν κινείται ένα τέτοιο τρένο στο συγκεκριμένο τμήμα γραμμής, λόγω μήκους, πολλές φορές βρίσκεται ταυτόχρονα σε τρείς ή τέσσερεις εναλλαγές καμπύλης και σε δύο ή τρείς εναλλαγές κλίσης.  Για να κυλίσει ήρεμα, αναπτύσσοντας ομαλά τις  δυνάμεις  φυγόκεντρο, κεντρομόλο και αδράνειας, η ταχύτητα λόγω των κλίσεων θα κυμανθεί φυσιολογικά από km/h - 25km/h με την ελάχιστη απαιτούμενη ισχύ. Όμως για να κρατήσουμε την ταχύτητα των 10km/h αναγκαζόμαστε να κάνουμε πεδήσεις  ενώ το μισό τρένο βρίσκεται σε ανωφέρεια και το άλλο μισό ωθεί γιατί βρίσκεται σε κατωφέρεια. Κατόπιν όμως, αμέσως πρέπει να δώσουμε όλη την ισχύ και να έλξουμε, γιατί είναι σίγουρο ότι θα κολλήσει και θα σταματήσουμε. Η μεγάλη  ισχύς που χρειαζόμαστε για να έλξουμε το τρένο, που δεν έχει χαλαρώσει ακόμα η πέδη του, πέραν της υπερβολικής κατανάλωσης καυσίμου, τείνει να ευθυγραμμίσει το τρένο ακυρώνοντας τις δυνάμεις ομαλής κύλισης  και καταπονεί βάναυσα την ήδη προβληματική γραμμή  και τους  συνδετήρες των  οχημάτων  με  κίνδυνο  διάσπασης. Λόγω της αυξημένης υγρασίας στην περιοχή, έχουμε επιτόπιες ολισθήσεις με αποτέλεσμα να κτυπάνε βάναυσα και ασύγχρονα  οι συζευγμένες Δ/Η δεξιά και αριστερά τις σιδηροτροχιές  με κίνδυνο να σπάσουν τα μπουλόνια που τις συγκρατούν  και να ανοίξει η γραμμή.                                                           
   Εάν συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αυτόν τον τρόπο, είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα συμβεί. Αλλοίμονο στον άτυχο μηχανοδηγό που θα του φορτώσουν τις αμαρτίες και την απραξία άλλων, γιατί η ταχύτητα του θα είναι ίσως 15 και όχι 10 km/h . Φανταστείτε την ζημιά από ένα τέτοιο τρένο  εκτροχιασμένο σε γραμμή γεμάτη τούνελ που δεν έχει πρόσβαση από  πουθενά.                              
     Επειδή η εμπειρία λέει ότι η γραμμή των 12 km δεν είναι σε όλο το μήκος για 10 km/h , παρά μόνον κάποια συγκεκριμένα κομμάτια, καλό θα ήταν αντί να φορτώνουμε τις ευθύνες στον μηχανοδηγό, να επανεξετασθεί και να γίνει άμεση επέμβαση στα εν λογω κομμάτια. Να αφεθεί η ομαλή και πιο ασφαλής κύλιση των αμαξ με ταχύτητα 5 - 25 km/h και όχι να απαιτείται η άκρως επικίνδυνη και δαπανηρή τήρηση των 10 km/h. Καλό θα ήταν να ζητηθεί από τους υπεύθυνους της γραμμής, εκτός από το να βάζουν δυο πινακίδες  εκατέρωθεν μετατοπίζοντας τις ευθύνες, να επιβιβασθούν σε ένα εμπορικό τρένο και να διαπιστώσουν μόνοι τους την επικινδυνότητα της πιστής τήρησης των 10km/h. Καλό θα ήταν επίσης να γίνει μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου κατά την ομαλή κύλιση της αμαξ και κατά την καταναγκασμένη με 10 km/h

   Σας δηλώνω επίσης, μετά από 28 χρόνια συσσωρευμένης πείρας,  πολύ καλής τεχνικής κατάρτισης και σύμφωνα με τους κανόνες ασφαλούς μηχανοδήγησης, ότι αδυνατώ να τηρήσω με ασφάλεια την εν λόγω βραδυπορία με ακρίβεια. Ανοίξτε τον ταχογράφο και τιμωρήστε με, αφαιρέστε μου την άδεια μηχανοδήγησης, ή απαλλάξτε με από τα εν λόγω τρένα στην εν λόγω διαδρομή.    

  Αλεξανδρούπολη 24/2/2012                                                     

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο τριαντάφυλλε τα είπες πάρα πολύ ωραία .
    Βέβαια δεν περιμένω πολλά, να μην πω τίποτα από τους αρμόδιους (κωφούς ) διότι εκεί στην ανατολική Μακεδονία και Θράκη ζούνε και εργάζονται άνθρωποι Γ’ κατηγορίας. Η Ελλάδα μας τελειώνει στην Θεσσαλονίκη.
    Μια σοβαρή εταιρεία θα απαιτούσε από τα ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ να κόψουν το κεφάλι τους να δώσουν προσωρινά την καλύτερη δυνατή λύση και εν συνεχεία την πλήρη αποκατάσταση το ταχύτερο δυνατόν και όχι να ανέχεται να κρατά αυτή η τραγική κατάσταση εδώ και τόσα χρόνια. Αλίμονο στον άτυχο Μηχανοδηγό που θα βρεθεί στην δυσάρεστη θέση, ποιος θα καταλάβει όπως σωστά γράφεις πως πρακτικά είναι αδύνατον να τηρηθεί κατά γράμμα η ταχύτητα και ποιος θα τον γλυτώσει αφού θα έχει βρεθεί το θύμα τις ανικανότητας τους
    Ίσως τα στελέχη του συγκεκριμένου τμήματος γραμμής να μην έχουν αρκετό χρόνο να ασχοληθούν αλλά και να χτυπήσουν το χέρι στο τραπέζι των κωφών της Αθήνας με το θέμα τις ασφάλειας αφού ξοδεύουν τον χρόνο τους σε άλλα θέματα όπως π.χ. στην μελέτη της τηλεχειριζόμενης μπάρας πριν λίγο καιρό στο τεράστιο PARKING του Σταθμού τους, μην τυχόν βρεθεί κάποιος
    << απαράδεκτος >> επιβάτης η κάποιος γείτονας και τους πάρει την θέση στο υπόστεγο.
    Χαίρομε πραγματικά που έστω από Μηχανοδηγό βγήκε αυτή η επισήμανση – αγανάκτηση κάτι που έπρεπε να κάνει εδώ και χρόνια η ίδια η ΠΕΠΕ για να προστατέψει τον Μηχανοδηγό
    Φίλοι και συνάδελφοι της ΠΕΠΕ στις συναντήσεις σας με τους κωφούς υπάρχει διαφορά στο απλά αναφέρομαι σε κάτι με το ασκώ πίεση σε κάτι και για την βόρειο Ελλάδα μάλλον ισχύει το πρώτο
    Τέλος μου κάνει εντύπωση πως κάποιοι λαλίστατοι θεωρητικοί σχολιαστές με καλοφτιαγμένα μακροσκελή φιλεργατικά κείμενα δεν έχουν να πουν τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή