Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Σχετικά με την εξόφληση στις 16 Φλεβάρη

Όπως γράψαμε χτες , αύριο θα καταβληθεί η εξόφληση Ιανουαρίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η καθυστέρηση οφείλεται 
στο ότι αποφασίστηκε τελευταία στιγμή και η καταβολή του επιδόματος θέσης - ευθύνης.(Σύμφωνα με πληροφορίες η απόφαση πάρθηκε Τρίτη απόγευμα).Σε προηγούμενη ανάρτηση μας για την μισθοδοσία Ιανουαρίου είχαμε επισημάνει ότι πρόθεση της Διοίκησης ήταν να πληρωθεί το θέσης - ευθύνης .Η καθυστέρηση όμως υπογραφής του Οργανογράμματος , θα μετέφερε παραπέρα την πληρωμή.Τελικά αποφασίστηκε να καταβληθεί άμεσα στους δικαιούχους έπειτα και από παρεμβάσεις που γίνανε και από την ΠΕΠΕ .

Η πληρωμή  θα γίνει με τον τρόπο που έγινε και τον Ιανουάριο , και αυτό σημαίνει ότι στο πλαφόν της εκπαιδευτικής βαθμίδας θα προστεθεί εκτός του επικίνδυνου και των οικογενειακών βαρών και το επίδομα θέσης ευθύνης.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η προσαρμογή στο ενιαίο μισθολόγιο θα είναι ηπιότερη.

Αυτό διαπιστώνεται ξεκάθαρα αν κάποιος δει στο εξοφλητικό του την κράτηση για τον Ν. 4024 που είχε στις 16 Δεκέμβρη και αυτήν που θα έχει αύριο .(κοιτάξτε τα εξοφλητικά σας ).

Δυστυχώς όμως η γνωστή παραφιλολογία έχει κάνει την εμφάνιση της τις τελευταίες 2 μέρες.Παραφιλολογία που έχει σαν στόχο την παραπληροφόρηση των μηχανοδηγών και την δημιουργία εντυπώσεων ενόψει και των εκλογών της ΠΕΠΕ το Μάη.(αυτά μας μαράνανε )

Έχουμε επανειλημμένα γράψει ότι ο μόνος τρόπος για να εξαιρεθεί η έλξη από την ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΑΔΙΚΗ για τον κλάδο  προσαρμογή στο ενιαίο μισθολόγιο , είναι να εκδοθεί Κοινή Υπουργική Απόφαση εξαίρεσης.(σύμφωνα με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στις 31.12.2011 και εξαιρούσε τους μηχανοδηγούς από την εφεδρεία ).


Καμία άλλη περίπτωση δεν μπορεί να επαναφέρει στο σύνολο τους τις τακτικές αποδοχές  που προβλέπονταν από την Σ.Σ.Ε.


Καλό θα ήταν οι υπεύθυνοι να ασχοληθούν με αυτήν την προσπάθεια ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αντί να ασχολούνται με τις εκλογές της ΠΕΠΕ και την δημιουργία εντυπώσεων.




Και εδώ οφείλουμε να πούμε ότι μέχρι σήμερα  δεν έχει γίνει από κανένα  καμία κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση.(ή τουλάχιστο δεν την έχουμε δει εμείς).


Επιπλέον εντοπίστηκε  λάθος υπολογισμός των νυχτερινών ωρών για τους μήνες Μάιο , Ιούνιο , Ιούλιο και έχει καταβληθεί αναδρομικά η διαφορά για τους μήνες αυτούς


Τέλος και σε ότι αφορά την πληρωμή της δικαστικής απόφασης , όπως και πέρυσι έτσι και φέτος (λες και άλλαξε κάτι!!!!) κατατέθηκε ερώτημα στην Νομική Υπηρεσία του ΟΣΕ από τις Διοικητικές Υπηρεσίες του ΟΣΕ.


Αναμένεται η απόφαση της Νομικής Υπηρεσίας του ΟΣΕ και η καταβολή θα γίνει στις 16 Μάρτη αν είναι θετική.







8 σχόλια:

  1. Πραγματικά είναι λυπηρό αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες 3 μέρες στον κλάδο εξαιτίας της παραπληροφόρησης σχετικά με την μισθοδοσία.

    Και φυσικά όλο αυτό συμβαίνει γιατί πολύ απλά σε 2μήνες είναι οι εκλογές του Σωματείου. Η επένδυση γίνεται πάντα με τον ίδιο τρόπο. Λέγε λέγε κάτι θα μείνει , κάποιους θα σπιλώσουμε και κάποιους θα (προσπαθήσουμε πολύ είναι η αλήθεια ) να κάνουμε ήρωες.

    Το γεγονός έχει να κάνει με το θέσης – ευθύνης αλλά και τον τρόπο προσαρμογής. Μέχρι και για υποτιθέμενα μαγκιόρικα ντου την Τετάρτη ακούσαμε , όταν ήδη αργά την Τρίτη είχε ….αποφασιστεί η πληρωμή του.
    Και φυσικά όσοι είχαν πραγματικά ασχοληθεί με το θέμα , γνώριζαν και δεν εκτέθηκαν. Ήδη από την Τρίτη το βράδυ είχα ενημέρωση από τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ ότι το θέμα έχει κλείσει , αλλά πολύ απλά η μισθοδοσία θα πάει μια μέρα παραπέρα προκειμένου να προλάβει να μπει στο σύστημα. Τα υπόλοιπα είναι για ενδοκλαδική κατανάλωση .
    Σόδα σε όσους επένδυαν στην μη καταβολή.

    Όσον αφορά τον τρόπο προσαρμογής η παραπληροφόρηση και εδώ πάει σύννεφο και έχει σαν στόχο τόσο εμένα προσωπικά όσο και τους νεότερους συναδέλφους (μέχρι και 25 χρόνια προϋπηρεσία ).
    Και αυτό γιατί με την προσαρμογή που έγινε το Γενάρη οι νεότεροι επειδή είναι πολύ χαμηλά αμειβόμενοι στις τακτικές αποδοχές δεν είχαν μειώσεις. Πολύ απλή και λογική η εξήγηση . Κανείς δεν ξεπέρναγε το πλαφόν της εκπαιδευτικής βαθμίδας!!!!!

    Αντί λοιπόν να εξηγηθεί αυτό στο προσωπικό , άρχισε να καλλιεργείται ένα κλίμα αντιπαράθεσης λες και εμείς νομοθετήσαμε αυτό το τερατούργημα.
    Θεωρίες συνωμοσίας κάναν την εμφάνιση τους και πάλι και ένα πολύ άσχημο κλίμα πάει να δημιουργηθεί .

    Ιδιαίτερα μετά τα χτεσινά , επικρατεί ένας πραγματικός χαμός από την παραπληροφόρηση .

    Σε όσους καλλιεργούν αυτό το κλίμα έχω να πω ένα.

    Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.

    Τελειώνοντας

    Με αυτά και αυτά, όλοι ασχολούνται με ανύπαρκτα πράγματα και δεν ακούγεται κουβέντα για το πώς θα καταφέρουμε να πετύχουμε την εξαίρεση του κλάδου από τα πλαφόν.
    Κάτι που λόγω της εξειδίκευσης δικαιούμαστε σαν κλάδος.

    ΓΙΑΤΙ αυτό είναι το ζητούμενο και ΟΧΙ αποσπασματικά το ένα ή το άλλο επίδομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Β.Τ Πραγματικά είναι λυπηρό αυτό που γίνεται, τους τελευταίους μήνες τόσο στον κλάδο έλξης όσο και στους υπόλοιπους σιδηροδρομικούς, σχετικά με την μισθοδοσία(κατάργηση συλλογικής σύμβασης). Άλλο θέμα που απασχόλησε το προσωπικό έλξης και όχι μόνο, είναι ο τρόπος υπολογισμού των επιδομάτων για το νέο όριο των τακτικών αποδοχών,προσωπικού ανά εκπαιδευτική βαθμίδα.Ενώ ο νόμος είναι ένας,ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω των αρμοδίων και οικονομικών εισηγήσεων ακολουθούν διαφορετική πολιτική ως προς τον προσδιορισμό του τρόπου προσαρμογής.Αποτέλεσμα αυτού του αλαλούμ της Tρiτης το απόγευμα και μετά την ενημέρωση που είχαμε, όσοι ενδιαφέρθηκαν να μάθουν την επόμενη ημέρα, με ποιό τρόπο θα πληρωθούν, διαπιστώσαμε, ότι ο ΟΣΕ πλήρωνε και με το επίδομα θέσης ευθύνης στον υπολογισμό, ενω η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχι.Εκπληξη αλλα και απορία δημιουργεί το σχόλιο του συναδέλφου Κώστα όταν θεωρεί υποτιθέμενο -μαγκιάρικο ντου- την παράσταση διαμαρτυρίας που έγινε για να ζητηθούν εξηγήσες από την οικονομική διευθύντρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο γραφείο της όπου παρόντες ήταν όλο το προεδρείο της ΠΟΣ,Νομικός σύμβουλος της ΠΟΣ,πρόεδρος και γραμματέας της ΠΕΠΕ,και πολλοί συνάδελφοι συνδικαλιστές, μέλη ΠΕΠΕ και ΠΕΠΑ.Ολοι έκπληκτοι ακούσαμε ότι για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το θέμα επιδόματος θέσης ευθύνης και το ανθυγιεινό επίδομα για ενα τμήμα συναδέλφων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ακόμα στον αέρα.Σε όσους προσπαθούν μέσα απο τις δημοσιεύσεις στα blog να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, ένα έχω να πω ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ,διότι και μόνο η παρουσία του προέδρου της ΠΕΠΕ στην διαμαρτυρία ακυρώνει το σχόλιο ότι το θέμα είχε κλείσει το προηούμενο βράδυ.Πρέπει κάποιοι να καταλάβουν ότι η ΠΕΠΕ εκπροσωπεί το σύνολο του κλάδου (410 μηχανοδηγούς) και όχι μερικούς,και γιαυτό το λόγο καθήκον και υποχρέωση όλων μας είναι να ασχολούμαστε με το μεγάλους στόχους που τώρα είναι, και αυτό φαίνεται,απο την τελευταία δημοσίευση και σε αυτό το blog τoυ κλαδικού αιτήματος, με πολύ ισχυρά επιχειρήματα προς την πολιτική ηγεσία τόσο του Υπουγείου Μεταφορών όσο και του Υπουργείου Οικονομικών για την εξαίρεση του κλάδου απο τις τακτικές αποδοχές του δημοσίου.1) ΑΜΕΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, 2)ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ για την ακύρωση μεθοδεύσεων που προσπαθούν κάποιοι να εφαρμόσουν είτε με την δικαιολογία μεταφοράς φορτίου απο την ελληνική επικράτεια με περίεργες προτάσεις, που καταθέτουν στις συσκέψεις- αλλά και το νέο κύμα μεγάλων περικοπών που σχεδιαζόταν για μας χωρίς εμάς καταστρατηγώντας κάθε έννοια ελληνικού και ευρωπαικού προγράμματος εργασίας μηχανοδήγησης αλλά και με την αποπομπή του κλάδου έλξης απο την νέα διεύθυνση τροχαίου υλικού,που προσπαθούν κάποιοι άρoν-άρoν να στελεχώσουν.
    Υ.Γ Φίλε Κώστα σταμάτα να κυνηγάς φαντάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ για το πόσο βρώμικα κινείσται ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    O ASTASIAT , ο οποίος έχει κάνει άπειρα βρώμικα , υβριστικά σχόλια , βρίζοντας και εμένα προσωπικά , όσο και το συνάδελφο Ναθαναηλίδη χυδαία , έκανε σήμερα σχόλιο βάζοντας τα αρχικά του γραμματέα του Σωματείου Β.Τ. αντί να βάλει τον λογαριασμό του Βασίλη (Β.Τ.)

    ΜΠΕΡΔΕΨΑΤΕ τα username καημένοι .


    Να γιατί ο Γενιδούνιας κυνηγάει φαντάσματα ......

    ΝΤΡΟΠΗ

    Καιρός να πέσουν και οι μάσκες για τις βρώμικες επιθέσεις.Ποιοι τις καλλιεργούν και ποιοι τις επιδιώκουν.

    Ποιος καλλιεργεί το κλίμα που δημιουργείται τις τελευταίες μέρες στην έλξη ;

    Επειδή είμαι ένας από τους διαχειριστές του χώρου , έχω δει όλα τα σχόλια του ASTASIAT και έχω αηδιάσει(άσχετα αν δεν δημοσιεύονται γιατί είναι άκρως υβριστικά).

    Επί της ουσίας τίποτα παραπάνω.

    Μόνο αποστροφή για όσα βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EK ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ASTASIAT- ME TO B.T. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ Β.Τ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ. .ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ BLOG ΟΤΙ EINAI ΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΑΣ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι το καταλαβαινω κι εγω ειναι λογικο να εχει μπερδευτει το ASTASIAT με το Β.Τ ειναι ολοφανερη η σχεση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ! ΤΑ ΧΑ ΠΕΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ASTASIAT δεν ξέρει τον Βασίλη , όμως ο Βασίλης τον ξέρει γιατί του έστειλε το σχόλιο να το αναρτήσει .
    Και εκ παραδρομής έμπλεξε τα μπούτια του και τα έκανε ρόιδο.
    Τέλος πάντων συνεννοηθείτε εκεί στην ΔΑΚΕ και να είστε ποιο προσεκτικοί όταν κάνετε log in .
    Όσον αφορά τα σχόλια σου…. ASTASIAT, ξέρεις και ξέρω πολύ καλά τι γράφεις.
    Θα δημοσιευτούν αν έχεις το θάρρος να πεις ποιος είσαι, γιατί ανώνυμα υβριστικά δεν δημοσιεύονται εδώ. Να θυμίσω ότι ήσουν η αιτία που τα σχόλια κόπηκαν.
    Και είχαμε γράψει τότε ότι υπάρχει προσπάθεια απαξίωσης του χώρου.
    Ούτε τότε κυνηγούσαμε φαντάσματα , απλά ξέραμε με ποιους έχουμε να κάνουμε.

    Τώρα σε μερικά ουσιώδη που αναφέρει ο φίλος Βασίλης στο σχόλιο(κομιστής ASTASIAT).

    Όσον αφορά το μαγκιόρικο ντού .
    Ήταν απλά μια παράσταση διαμαρτυρίας συμφωνώ απόλυτα.
    Και όχι το ντου που περιέγραφαν οι παπαγάλοι στο ΜΑΙ το απόγευμα.
    Ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ όντως ήταν εκεί. Δηλαδή που θα έπρεπε να είναι. Πάλι καλά που το αναφέρεις γιατί σε λίγο θα έβγαινε ότι ο Νώντας ήταν στο Λειανοκλάδι.
    Η ουσία όμως είναι ότι πριν καν ολοκληρωθεί η παράσταση διαμαρτυρίας είχε δοθεί η απάντηση ότι το θέσης θα πληρωθεί κανονικά.
    Μάλλον κάποιος θα είχε φροντίσει, λέω εγώ.

    Όσον αφορά το θέμα της προσαρμογής και την διαφορετική ερμηνεία που δίνει ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

    Επειδή ακριβώς το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνει την ερμηνεία που δίνουν ΟΛΕΣ οι ΔΕΚΟ που προσάρμοσαν το μισθολόγιο.
    Ο ΟΣΕ δίνει την δικιά του ΓΙΑΤΙ τον εξυπηρετεί να ρίξει τις τακτικές αποδοχές γιατί κατανέμει αλλού δαπάνες.
    Αυτά τα ξέρει και η κουτσή μαρία.

    ΑΝ θέλαν κάποιοι να γίνει το ίδιο και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , όπως άλλωστε το δηλώνουν ΔΗΜΟΣΙΑ (Κάσσης Δ.) για να ικανοποιηθούν που θα χάσουν και άλλοι (οι νέοι συνάδελφοι που έχουν πολύ χαμηλές αποδοχές ) να το πουν επίσης ΔΗΜΟΣΙΑ , όπως άλλωστε έκανε χτες.
    Γιατί με τον τρόπο που το εφαρμόζει ο ΟΣΕ , κανείς ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ. Ούτε ένας.

    ΜΟΝΟ περισσότεροι χαμένοι και ιδιαίτερα όσοι έχουν μέχρι 25 – 28 χρόνια προϋπηρεσία.
    Ενώ με τον τρόπο που το εφήρμοσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάνω από 120 μηχανοδηγοί είχαν ΟΦΕΛΟΣ.(αν έτσι μπορεί να ονομαστεί η λιγότερη μείωση).

    Εγώ λοιπόν,
    γνωρίζω πολύ καλά ότι εκπροσωπώ 410 μηχανοδηγούς και προσπαθώ για το καλύτερο. Για αυτό και ήρθα μαζί με σένα και τον Νώντα στις συναντήσεις με τον κ. Παπαδημητρίου όταν συντασσόταν το Υπόμνημα.
    Για αυτό και κατέθεσα πρόταση να πάει κοινό κλαδικό Υπόμνημα για την εξαίρεση από τα πλαφόν , όπως είχε γίνει και για την ένταξη στα ΒΑΕ.

    Οι αποφάσεις όμως ούτε λαμβάνονται από εμένα , πολύ περισσότερο Βασίλη ΔΕΝ υλοποιούνται από εμένα.
    Εγώ και τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΠΕ προτείνουμε.

    To ΦΕΚ βγήκε στις 31.12.2011 , το υπόμνημα στάλθηκε χτες και αφού έγινε και σχόλιο από το blog.
    Δικές σου ευθύνες λοιπόν δεν θα τις μεταφέρεις στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
    Πιθανώς κάτι να είχες στο μυαλό σου.
    Μακάρι να βγει για όλο τον κλάδο. Το θέμα είναι ότι με τον Μνημόνιο 2 που διαπραγματεύτηκε η Συγκυβέρνηση η μετενέργεια λήγει στις 31.03.2012.

    Όσον αφορά τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εργασίας Μηχανοδηγού μπορείς να τα επικαλείσαι στο ακροατήριο , αλλά μάλλον τα αγνοείς.
    Διαφορετικά δεν μπορώ να εξηγήσω την τοποθέτηση σου στο προηγούμενο ΔΣ της ΠΕΠΕ , όταν στο θέμα της πληρωμής των αναπαύσεων (που έβαλα εγώ) ψήφισες να πληρώνονται οι μηχανοδηγοί λέγοντας πως είσαι υπέρ σε ότι συμπληρώνει και ενισχύει το εισόδημα.

    Στην Ευρώπη ο Μηχανοδηγός δεν είναι εισοδηματίας αλλά επαγγελματίας φίλε Βασίλη.

    Τελειώνω με τις υποτιθέμενες τοποθετήσεις.

    Να μην ανησυχείς.
    Τα πρωτόκολλα είναι καλά κρυμμένα, φρόντισε για αυτό η ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
    Όχι όπως τότε (09/2009)που γίνανε οι φωτογραφικές αναθέσεις με τις οποίες πέτυχε η ΔΑΚΕ τον στρατηγικό στόχο> να <> όλες τις θέσεις ευθύνης(με τα γνωστά ΑΚΑΒ).
    Και φυσικά αυτό έγινε. Τα τελευταία 2.5 χρόνια γίναν 4 ή 5 τοποθετήσεις αφού όλες οι θέσεις είχαν κλείσει.
    Μόνο τον 09/2009 είχαν γίνει μονομιάς 11!

    Αρκετά λοιπόν με τις εξυπνάδες.
    Αυτό που δεν έχει γίνει αντιληπτό,είναι ότι
    οι συνάδελφοι βαρέθηκαν τις κοκορομαχίες , τις έξυπνες ατάκες τα τσιτάτα και ζητούν λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η συνομοσιολογία και το "ποιός είναι ποιός ή το ποιός έγραψε τι", είναι μια ατελέσφορη κουβέντα.
    Προσωπικά, θα ήθελα να δω τον φίλο μου τον Κώστα, να σχολιάζει επι της ουσίας των γραφομένων του ASTASIAT (ή Β.Τ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή