Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2012

Όταν το στέκι βρέθηκε στο εργοστάσιο στην Λεύκα

Μάρτιος 2012 και το στέκι της έλξης είχε βρεθεί στο εργοστάσιο στην Λεύκα στην επισκευαστική ζώνη του ΟΣΕ . Αναδημοσιεύουμε την τότε ανάρτηση υπενθυμίζοντας σε όλους ότι ο σιδηρόδρομος λειτουργεί εύρυθμα μόνο όταν συνεργάζονται άψογα όλα τα τμήματα του και φυσικά όταν αποτελούν κομμάτι ενός ενιαίου φορέα
Δείτε τι γράφαμε τότε αλλά κυρίως την σιδηροδρομική περιουσία που θέλουν να εκποιήσουν οι νεοφιλελεύθεροι ταλιμπάν που μας Κυβερνούν τα τελευταία χρόνια.




Έπίσκεψη απο το στέκι  σε μια απο τις μεγαλύτερες μονάδες συντήρησης και επισκευής τροχαίου υλικού στα Βαλκάνια με φωτογραφίες απο μηχανήματα που κοστίσαν εκκατομύρια και θα μπορούσαν να καταστήσουν το εργοστάσιο στην Λεύκα  κεντρική επισκευαστική μονάδα!
Ένα αφιέρωμα που θα αποδείξει πως ο ΟΣΕ μπορεί αλλά δεν τον αφήνουν! (Μαζί με τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες και οι ξεπερασμένες νοοτροπίες διαφόρων παραγόντων)
Μια ζωντανή απόδειξη  για την χρησιμότητα των μηχανεργοστασίων που έχουν βαλθεί να εκποιήσουν.
Δείτε το πλούσιο υλικό που μαζέψαμε.Φωτογραφίες απο την επίσκεψη μας σε ένα απο τα μηχανεργοστάσια που θέλει να εκποιήσει η πολιτική ηγεσία , αρνούμενη την πραγματικότητα.
Η συντήρηση εδώ είναι αποδεδειγμένα οικονομικότερη και σαφώς ποιοτική!
                                 ΚΛΙΚ στις εικόνες για μεγέθυνση




 α
Φωτογραφίες 1α,β,γ>
Τόρνος και φρέζα μαζί .Φτιάχνει άξονες των τρένων.Εξαρτήματα με οποιαδήποτε γεωμετρία, διαφόρου είδους.Για να γίνει ένα εξάρτημα ο χειριστής πρώτα το σχεδιάζει μετά περνά τις παραμέτρους και κατόπιν γίνεται η παραγωγή.


β- γ

2. Δείγματα που μόνοι τους οι χειριστές σχεδίασαν και εκτέλεσαν
3.Πρέσα που μοντάρει τροχούς adtranz στον άξονα


δ.Τόρνος και φρέζα μαζί.Κατεργάζεται και την πλήμνη των τροχών.Σύγχρονο μηχάνημα που κάνει πολλές δουλειές μαζί συνδυαστικά.

ε. Το μοναδικό στα Βαλκάνια κάθετο ρεκτιφιέ στροφάλων .
στ. Μπάρα ονομάζεται το παρακάτω μηχάνημα διότι σε αυτό ελέγχεται το σώμα του κινητήρα ΟΛΩΝ των μηχανών.Αν είναι στραβό κεντράρεται εδώ.Η εργασία αυτή κοστίζει πάρα πολλά σε ιδιωτικά συνεργεία.Στα μηχανεργοστάσια απλά πληρώνεται το μεροκάμματο ο τεχνίτης.
ι.Γενική επισκευή κινητήρα (στην φώτο κινητήρας MLW 500).Το κόστος επισκευής είναι αποδεδειγμένα το μισό απο το αν ο κινητήρας δινόταν για επισκευή σε εργολάβο.
κ.Φωτογραφίες απο γενική ή μερική επισκευή κινητήρα μηχανών MTU


λ. Ανακατασκευή κεφαλών(πλύσιμο ,καθάρισμα,λείανση εδρών,αλλαγή οδηγών , βαλβίδες).Μετά απο αυτό το τμήμα οι κεφαλές είναι καινούργιες.

μ. Λείανση χιτωνίων
ν. Το μηχάνημα αυτό (επίσης το μοναδικό στα Βαλκάνια )λέγεται άκεντρο.Έχει εφαρμογή σε οτιδήποτε θέλει εξωτερική λείανση και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε πολλούς τομείς.


Μετά απο όλα αυτά πιστεύει κανείς ότι δεν μπορούν τα μηχανεργοστάσια να φέρουν σε πέρας την ποιοτική επισκευή του τροχαίου υλικού και σε τιμές σαφώς χαμηλότερες απο αυτές που προσφέρονται απο διάφορους εργολάβους;


Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συναδέλφους που μας βοήθησαν σε αυτό το πέρασμα μας απο το εργοστάσιο. 

Αποψή μας ότι ο ΟΣΕ μπορεί.Αρκεί να τον αφήσουν!
Το στέκι της έλξης- Μάρτιος 2012


Σήμερα ( Δεκέμβριος 2012 )και  σχεδόν 10 μήνες μετά η Κυβέρνηση με πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ( την νέα μέθοδο που έχει ανακαλυφθεί την τελευταία διετία) προχωρά στην τελευταία πράξη πριν την εκποίηση των εργοστασίων .

Ακολουθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου