Συνεχίζεται η απαξίωση κ η αποδόμηση του δήθεν success story με την επιστροφή σε συνθήκες δρομολογίου προηγούμενων δεκαετιών....
Την ίδια ώρα 10ωρες προγραμματισμένες υπηρεσίες στο ΜΘ λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών , ενώ προ των πυλών η εντατικοποίηση στον Προαστιακό Αθήνας με την σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας της ΠΕΠΕ , που άλλωστε επιτρέπει στην Διοίκηση να προγραμματίζει και 12ωρα σε περιφερειακά μηχανοστάσια.
Αλήθεια , πότε είπαμε
ότι συναντήθηκε το Σωματείο για τελευταία φορά με την Διοίκηση; ( Και λέμε το Σωματείο και όχι ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας που συναντιούνται με την Διοίκηση χωρίς να λυθεί κανένα πρόβλημα ).
Ήταν Οκτώβριος του 2013 .
Απο τότε πόσα ατυχήματα πόσα συμβάντα και η ΠΕΠΕ... Απούσα.
Τα προγραμματισμένα 10ωρα και τα 12 ώρα όμως δίνουν και πέρνουν.
Φυσικά μετά το ατύχημα , οι επαγγελματίες συνδικαλιστές μας , που στηρίζουν το success story θα βγαίνουν και θα κλαίνε για τις συνθήκες εργασίας μας.
Σήμερα απλά σιωπούν .
ΑΝ τέλος η πλειοψηφία ΠΕΠΕ διαφωνεί με την εντατικοποίηση στον Προαστιακό της Αθήνας κ τα 10ωρα και τα 12ωρα ας βγει να το πεί δημόσια .
Γιατί το να κλαις μετά το αποτέλεσμα , είναι αδιάφορο για τους μηχανοδηγούς.
Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι ότι θα κάνουν 400 κ πλέον χιλιόμετρα καθημερινά , με ταχύτητες 160 χλμ και χωρίς σηματοδότηση στο μεγαλύτερο μέρος του Αεροδρόμιο - Κιάτο .
Και ότι άν συμβεί το παραμικρό , θα μιλήσουν όλοι για το ¨ανθρώπινο λάθος".
Εμείς περιμένουμε με ενδιαφέρον την θέση της πλειοψηφίας του Σωματείου μας για το θέμα.
Kαι μυστικές νυχτερινές συναντήσεις ημέτερων με υποψηφίους προισταμένους στο Μ.Θ. να βάλουν τουλάχιστον για μια ακόμα χρονιά πλάτη οι μηχανοδηγοί με πρόσχημα τις καλοκαιρινές άδειες-την 30η από τότε που μπήκα εγώ τουλάχιστον στο σιδηρόδρομο-να βγουν οι υπηρεσίες φοβούμενοι βρε αδερφέ μη πέσει η ανθρωποεθνοσωτήρια κυβέρνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφή