Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Προχωρά ο Rail Baltica: Στενότερη η σιδηροδρομική σύνδεση των χωρών της Βαλτικής

«Έπεσαν» οι υπογραφές από τους υπουργούς Μεταφορών πέντε χωρών της Βαλτικής (Πολωνία, Λιθουανία, Λετονία, Εσθονία, Φινλανδία) για να ξεκινήσει το μεγαλεπήβολο σιδηροδρομικό έργο Rail Baltica.Το project, αξίας 3,68 δισ. ευρώ και συνολικού μήκους 728 χλμ., θα συμβάλλει στη
στενότερη σύνδεση των βαλτικών χωρών, θα βελτιώσει τις συνδέσεις με την Κεντρική Ευρώπη και τη Σκανδιναβία, ενισχύοντας τις τοπικές οικονομίες.

Υπολογίζεται ότι οι εργασίες θα διαρκέσουν σχεδόν 10 χρόνια, ενώ σε μερικά τμήματα του έργου η κατασκευή έχει ήδη ξεκινήσει. Πέρα από τα οικονομικά οφέλη, ωφελημένο θα είναι και το επιβατικό κοινό, καθώς θα μπορεί να ταξιδέψει από το Ταλίν στη Λιθουανία και την Πολωνία, σε 4 ώρες, με προγραμματισμένες στάσεις κάθε 2 ώρες.

Υπεύθυνη για την ανάπτυξη του έργου, την έγκριση σημαντικών αποφάσεων και το marketing θα είναι η RB Rail, με έδρα στη Ρίγα, ωστόσο το έργο θα ανήκει στις κρατικές Rail Baltica Statyba (Λιθουανία), Eiropas Dzelzcela Linijas (Λετονία) και Rail Baltic Estonia (Εσθονία), με την καθεμία να κατέχει το 1/3 του μετοχικού ποσοστού του Rail Baltica.

Κάθε χώρα θα χρηματοδοτήσει και το δικό της τμήμα σιδηροδρόμου, διπλής ηλεκτρικής γραμμής, το οποίο θα είναι σχεδιασμένο για μικτή κυκλοφορία (επιβάτες, εμπορεύματα). Εκτιμάται ότι η ταχύτητα των επιβατικών τρένων θα μπορεί να φτάσει τα 240 χλμ/ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου