Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ποιος θα υπογράψει τα προγράμματα εργασίας στην έλξη ;

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρέπει τους καρπούς των παλινωδιών της και της απαράδεκτης στάσης της απέναντι στους μηχανοδηγούς, που θέτουν σε κίνδυνο την προοπτική αλλά και το παρόν της εταιρείας.
Σοβαρό πονοκέφαλο προκαλεί στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το αίτημα πολλών
μηχανοδηγών για την εκτέλεση των αναπαύσεων τους μετά το τελευταίο δυστύχημα.
Κανείς δεν είναι διατεθειμένος να υπογράψει τα προγράμματα εργασίας,αφού αυτά εκδίδονται με καραμπινάτες παρανομίες (ωράρια εργασίας- χορήγηση αναπαύσεων) ενώ μετά τις αιτήσεις των μηχανοδηγών (ενδεικτικά λέμε ότι μόνο στο ΜΑΙ κατέθεσαν αίτηση 25 μηχανοδηγοί), το πράγμα δεν βγαίνει με τίποτα.
Ο νέος Προϊστάμενος Κεντρικής Υπηρεσίας έδωσε εντολή να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα αρτηριακά τρένα βοηθοί μηχανοδηγού για να δώσει λύση,αλλά και πάλι είχαμε κατάργηση σε τρένα, στο Θριάσσιο,ενώ το ΜΑΙ έμεινε χωρίς ΚΑΜΙΑ εφεδρεία ΟΛΗ την μέρα.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσπάθησε να εκδώσει εγκύκλιο για να δώσει πάτημα για προγραμματισμό πέραν των 5 ημερών την εβδομάδα,αλλά κανείς (Ούτε η ΔΑΔ,ούτε η Νομική Υπηρεσία) ΔΕΝ δέχτηκε να υπογράψει τόσο καραμπινάτη παρανομία.
Έτσι εκδόθηκε μια οδηγία απο την ΔΑΔ που αναφέρει απλά ότι ΜΕΤΑ την χορήγηση των αναπαύσεων ΑΝ καλεστεί (και μόνο αν καλεστεί) μηχανοδηγός μπορεί (αν είναι σε καλή σωματική και πνευματική κατάσταση φυσικά) να προσέλθει για να εργαστεί σε κενή υπηρεσία.
Οδηγία που δεν λέει απολύτως τίποτα και αποδεικνύει ότι ο προγραμματισμός εργασίας πρέπει να γίνεται ΜΕ την χορήγηση των αναπαύσεων.
Έχει ενδιαφέρον λοιπόν να δούμε πως η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ξεπεράσει τον σκόπελο αυτό, αφού με τις παλινωδίες της , τον τελευταίο μήνα έχει κυριολεκτικά δυναμιτίσει την εργασιακή ειρήνη με την έλξη.
Και κυρίως να δούμε ποιος θα υπογράψει τα προγράμματα εργασίας.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 





2 σχόλια:

  1. Να θυμισω οτι και ο εβδομαδιαιος προγραμματισμος εργασιας ειναι προιον προηγουμενης καταγγελιας στο σεπε.Αυτη την στιγμη διανυουμε την δευτερη εβδομαδα που δεν υπαρχει πλεον τετοιος αλλα βγαινει προγραμμα καθε μερα.Μια εκ νεου καταγγελια λοιπον για αυτο το θεμα θα εχει αμεσο προστιμο και κυρωσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η νύχτα φεύγει, το ΣΕΠΕ έρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή