Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

Τέμπη: Στον μοιραίο σταθμάρχη έριξε όλες τις ευθύνες ο Θ. Ζηλιασκόπουλος


 Στον ανθρώπινο παράγοντα εστίασε στην κατάθεσή του στην εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, πρώην διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο 2010-2015


«Κάθε μηχανικό σύστημα έχει μια πιθανότητα να αστοχήσει, για αυτό έχεις ανάγκη τον άνθρωπο», ανέφερε απαντώντας στις ερωτήσεις των βουλευτών –μελών της επιτροπής και πατώντας στη γραμμή άμυνας της κυβέρνησης, πρόσθεσε πως «αν ήταν αυτός ο σταθμάρχης, ακόμη κι αν υπήρχε το σύστημα δεν θα λειτουργούσε», καθώς το σύστημα θέλει ανθρώπους καλά εκπαιδευμένους. «Αυτός ο άνθρωπος δεν μπορούσε να χειριστεί το απλό σύστημα, πόσο μάλλον το πολύπλοκο», είπε, σημειώνοντας ακόμη, ότι υπήρχε τοπικός πίνακας, τον οποίο δεν ενεργοποίησε.

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος ρωτήθηκε για τα οικονομικά προβλήματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και απάντησε ότι παρέλαβε μια εταιρεία χρεωκοπημένη και μη λειτουργική οικονομικά, με μερίδιο αγοράς που, εξαιρώντας τον προαστιακό της Αθήνας, δεν ξεπερνούσε το 5%. «Ήταν μια εταιρεία ζημιογόνα, με έσοδα 110 εκατ. ευρώ και έξοδα 340 εκατ ευρώ ετησίως», είπε.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η μείωση του προσωπικού δεν επηρέασε την ασφάλεια, καθώς οι μετατάξεις αφορούσαν κυρίως διοικητικό προσωπικό και όχι παραγωγικές ειδικότητες. «Από τους 570 μηχανοδηγούς μετατάξαμε μόλις 120 και ήταν μεγάλης ηλικίας ή είχαν προβλήματα υγείας. Είχαμε επαρκές προσωπικό σε μηχανοδηγούς και είχαμε 2 μηχανοδηγούς σε κάθε τρένο», ανέφερε.

www.topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου