«Κάθε μηχανικό σύστημα έχει μια πιθανότητα να αστοχήσει, για αυτό έχεις ανάγκη τον άνθρωπο», ανέφερε απαντώντας στις ερωτήσεις των βουλευτών –μελών της επιτροπής και πατώντας στη γραμμή άμυνας της κυβέρνησης, πρόσθεσε πως «αν ήταν αυτός ο σταθμάρχης, ακόμη κι αν υπήρχε το σύστημα δεν θα λειτουργούσε», καθώς το σύστημα θέλει ανθρώπους καλά εκπαιδευμένους. «Αυτός ο άνθρωπος δεν μπορούσε να χειριστεί το απλό σύστημα, πόσο μάλλον το πολύπλοκο», είπε, σημειώνοντας ακόμη, ότι υπήρχε τοπικός πίνακας, τον οποίο δεν ενεργοποίησε.
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος ρωτήθηκε για τα οικονομικά προβλήματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και απάντησε ότι παρέλαβε μια εταιρεία χρεωκοπημένη και μη λειτουργική οικονομικά, με μερίδιο αγοράς που, εξαιρώντας τον προαστιακό της Αθήνας, δεν ξεπερνούσε το 5%. «Ήταν μια εταιρεία ζημιογόνα, με έσοδα 110 εκατ. ευρώ και έξοδα 340 εκατ ευρώ ετησίως», είπε.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε η μείωση του προσωπικού δεν επηρέασε την ασφάλεια, καθώς οι μετατάξεις αφορούσαν κυρίως διοικητικό προσωπικό και όχι παραγωγικές ειδικότητες. «Από τους 570 μηχανοδηγούς μετατάξαμε μόλις 120 και ήταν μεγάλης ηλικίας ή είχαν προβλήματα υγείας. Είχαμε επαρκές προσωπικό σε μηχανοδηγούς και είχαμε 2 μηχανοδηγούς σε κάθε τρένο», ανέφερε.
www.topontiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου