Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

Θεσσαλονίκη: Τρένο συγκρούστηκε με δέντρο - Τραυματίστηκε ο μηχανοδηγός

 
Αυτό που όλοι οι οδηγοί τρένων φοβούνται εδώ και χρόνια και για το οποίο έχουν σταλεί δεκάδες επιστολές διαμαρτυρίας στη διοίκηση του ΟΣΕ συνέβη τελικά νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη.


Μηχανοδηγός της Hellenic Train τραυματίστηκε (ευτυχώς ελαφρά) όταν η αμαξοστοιχία 1634 (Θεσσαλονίκη – Δράμα) που οδηγούσε και στην οποία επέβαιναν 51 επιβάτες, προσέκρουσε σε δέντρο επί της γραμμής στο ύψος των Λαχανόκηπων.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της εταιρίας, η αμαξοστοιχία επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένεται σημαντική καθυστέρηση. Τελικώς το τρένο αναχώρησε με 120’ λεπτά καθυστέρηση λόγω αναμονής αποκατάστασης της κυκλοφορίας από τον ΟΣΕ, ενώ εξαιτίας της μεγάλης καθυστέρησης τα δρομολόγια 1534 & 1635 θα πραγματοποιηθούν με λεωφορεία στο τμήμα Ροδόπολη - Σέρρες.

Οπως επισημαίνει στο «Εθνος» ο  μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας και γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), Αλέξανδρος Ιορδανίδης, επρόκειτο για ένα δέντρο, το οποίο είχε γείρει επικίνδυνα εξαιτίας των σφοδρών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή. «Βρισκόταν εντός του περιτυπώματος της γραμμής και λόγω της ταχύτητας που είχε αναπτύξει το τρένο στο συγκεκριμένο σημείο, ήταν αδύνατο να σταθμεύσει προ του εμποδίου». 

Τα πεσμένα δέντρα και κλαδιά στις γραμμές και το ακαθάριστο δίκτυο είναι ένα από τα βασικά ζητήματα που θέτουν εδώ και χρόνια οι μηχανοδηγοί τόσο στη διοίκηση του ΟΣΕ, ο οποίος είναι αρμόδιος για την υποδομή, όσο και στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, χωρίς ωστόσο το πρόβλημα να έχει λυθεί. «Είχαμε τη δέσμευση από το καλοκαίρι ότι θα ξεκινούσαν άμεσα κάποιες απαραίτητες εργολαβίες για εκχόρτωση και αποψίλωση στις γραμμές, αρχικά στα πιο επικίνδυνα σημεία και από το φθινόπωρο στο σύνολο του δικτύου. Ορισμένες εργολαβίες ξεκίνησαν, ωστόσο όπως γίνεται αντιληπτό και από το σημερινό συμβάν, το πρόβλημα είναι πολύ εκτεταμένο», λέει ο κ. Ιορδανίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου