Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024

Στην Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη κατέθεσαν οι Αθ. Βούρδας (πρώην ΔΣ ΕΡΓΟΣΕ) και Β. Τσιαμαντής (πρώην πρόεδρος ΡΑΣ)

 «Εάν δούλευαν τα συστήματα ασφαλείας θα είχε σχεδόν εκμηδενιστεί ο κίνδυνος του ατυχήματος. Άλλο να έχεις έναν κίνδυνο ένα στο εκατομμύριο και άλλο έναν στο δισεκατομμύριο. [..]


Στα risk assessments που κάνουν οι ειδικοί προφανώς σου μιλάνε με πιθανότητες. Διότι η ζωή είναι πιθανότητες. Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό», είπε ο πρώην πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (2011-2016), Βασίλειος Τσιαμαντής, καταθέτοντας σήμερα στην Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη.

Ο κ. Τσιαμαντής εξέφρασε, επίσης, την άποψη ότι «ο ανθρώπινος παράγοντας είναι καθοριστικός στη λειτουργία του σιδηροδρόμου, είτε έχουμε συστήματα είτε δεν έχουμε».

«Συμφωνώ απολύτως με τη θέση ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι καθοριστικός, και αυτό το αναγνωρίζουν όλα τα συστήματα ασφαλείας», ανέφερε ο κ. Τσιαμαντής σημειώνοντας ότι σε όλες τις εκτιμήσεις κινδύνου ο παράγοντας άνθρωπος είναι πρωταρχικότατος.

Από την πλευρά του και ο Αθανάσιος Βούρδας, πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών και πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ (2015-2017)» υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ότι, εάν είχε τηρηθεί ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης δεν θα συνέβαινε το δυστύχημα.

«Ο ΓΚΚ περιγράφει ποιες ενέργειες θα γίνουν όταν υπάρχει τηλεδιοίκηση και όταν δεν υπάρχει, όταν υπάρχει σηματοδότηση κι όταν δεν υπάρχει», είπε, ενώ δεν έκρυψε την έκπληξή του που συνέβη ένα τέτοιο δυστύχημα και μάλιστα σε διπλή γραμμή.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου