Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

Επιστολή «καίει» Μητσοτάκη – Καραμανλή για την «τραγική κατάσταση στον ΟΣΕ»


 Εκτός από τα εξώδικα των μηχανοδηγών, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών είχε αποστείλει προειδοποιητική επιστολή στις 20/9/2021 στο γραφείο του πρωθυπουργού, του τότε αρμόδιου υπουργού Κώστα Καραμανλή, αλλά και όλων των κομμάτων για την «τραγική έλλειψη προσωπικού» στον ΟΣΕ, με το έγγραφο να
κατατίθεται στην Εξεταστική για το έγκλημα των Τεμπών από τον μάρτυρα και πρώην συνδικαλιστή του ΟΣΕ, Παναγιώτη Παρασκευόπουλο.


Η επιστολή που κατέθεσε ο κ. Παρασκευόπουλος αποδεικνύει ότι τόσο το Μέγαρο Μαξίμου όσο και ο κ. Καραμανλής ενώ γνώριζαν ότι ο οργανισμός είναι ‹‹ημιθανής και στην εντατική››, περιφρονούσαν τις προειδοποιήσεις για την «κατάσταση που εγκυμονούσε κινδύνους».

«Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών επανειλημμένα, με έγγραφα που έχει στείλει στους αρμόδιους φορείς, αλλά και με καθημερινές προφορικές οχλήσεις της, έχει αναδείξει τεκμηριωμένα το φλέγον πια ζήτημα της έλλειψης προσωπικού στον ΟΣΕ, ζητώντας επιτακτικά προσλήψεις» σημειώνεται εισαγωγικά στην επιστολή.

Και προστίθεται πως παρά το ότι η μελέτη της PWC το 2010 προέβλεπε πως για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού απαιτούνταν 2.100 εργαζόμενοι, εκείνος λειτουργούσε με μόλις 930. «Το δε ηλικιακό προφίλ των υπηρετούντων, καταδεικνύει περίτρανα ότι ο Οργανισμός είναι “ημιθανής  και στην εντατική”, αφού στα επόμενα 2-3 έτη θ’ αποχωρήσουν περίπου ακόμη 600 εργαζόμενοι και ο ΟΣΕ θα απολέσει την τεράστια τεχνογνωσία που αυτοί διαθέτουν» επισήμαινε η Ομοσπονδία.

Μάλιστα, από την επιστολή αποκαλύπτεται πως «στη μία και μοναδική συνάντηση της Ομοσπονδίας» με την τότε ηγεσία του υπουργείου, είχε απορριφθεί το αίτημα για 290 προσλήψεις, κάτι που είχε ζητήσει και ο τότε διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

«Η κατάσταση εγκυμονεί κινδύνους»

«Αντιλαμβάνεται πλέον και ο πιο αδαής, ότι ο ΟΣΕ λειτουργεί πάνω σε μία κόκκινη γραμμή, καθώς  η έλλειψη προσωπικού σε καίριες ειδικότητες δυσχεραίνει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης και το μεταφορικό έργο των εταιρειών εκμετάλλευσης» σημειώνεται και υπογραμμίζεται:

«Εκφράζουμε δε το φόβο και την αγωνία μας, ότι η επί σειρά ετών διαμορφωμένη κατάσταση, δεν είναι αναστρέψιμη, αν δεν εξευρεθούν άλλες λύσεις για άμεσες προσλήψεις, καθώς ούτε ο πατριωτισμός των Σιδηροδρομικών, που εργάζονται με ανιδιοτέλεια επαρκεί για να εξασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία του Σιδηροδρόμου».

Επιπλέον, η Ομοσπονδία προνοούσε, λέγοντας πως «σε ενδεχόμενες δυσμενείς εξελίξεις, δεν μπορεί να αποδοθούν ευθύνες στο προσωπικό, κατά τη συνήθη πρακτική του ανθρώπινου λάθους, καθώς αυτές θα είναι απόρροια της τραγικής κατάστασης που έχει έως σήμερα διαμορφωθεί».

«Βάσει των ανωτέρω στοιχείων, που περιγράφουν την τραγική έλλειψη προσωπικού στον ΟΣΕ, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η μη αντιμετώπιση της κατάστασης εγκυμονεί κινδύνους και για την ασφάλεια των εργαζομένων αλλά και για την ασφάλεια της κυκλοφορίας» κατέληγε η επιστολή, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου