Το τρένο την ώρα του ατυχήματος μετέφερε 51 επιβάτες, ενώ ο τραυματίας μηχανοδηγός διεκομίσθη σε Κέντρο Υγείας. Ο υαλοπίνακας, όπως διακρίνεται στις φωτογραφίες, έγινε θρύψαλα. Τελικά, η αμαξοστοιχία 1634 αναχώρησε με 120 λεπτά καθυστέρηση λόγω αναμονής αποκατάστασης της κυκλοφορίας από τον ΟΣΕ.
Ο Δημήτρης Κουτσιαύτης υπογράμμισε ότι οι μηχανοδηγοί έχουν προβεί σε επαναλαμβανόμενες καταγγελίες για τη βλάστηση και τα δέντρα που απειλούν τη δουλειά και την ασφάλειά τους. «Γνωρίζει και ο ΟΣΕ, ως διαχειριστής της υποδομής, αλλά και η ΡΑΣ», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ακολούθως προσθέτει ότι μετά το δυστύχημα των Τεμπών – που και εκεί οι μηχανοδηγοί είχαν επανειλημμένα προειδοποιήσει για τους κινδύνους – έχουν υπάρξει κάποιες ενέργειες για τις υποδομές. «Ωστόσο έγιναν με πολύ αργά βήματα και μετά την κακοκαιρία Daniel πήγαν ακόμη πιο πίσω», υποστήριξε.
Το πρόβλημα με τα κλαδιά και τα δέντρα γίνεται πιο έντονο τις μέρες που επικρατούν έντονα καιρικά φαινόμενα, γεγονός που κάνει εξαιρετικά δύσκολη την ορατότητα στους μηχανοδηγούς.
Οι μηχανοδηγοί την ερχόμενη Τρίτη 16 Ιανουαρίου θα πραγματοποιήσουν Διοικητικό Συμβούλιο, στη Θεσσαλονίκη, όπου αναμένεται να αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους, αλλά και να εκδώσουν ανακοίνωση για τα περιστατικά.
ΕΔΕ από τον ΟΣΕ για τα αίτια του περιστατικού
Από την πλευρά του ο ΟΣΕ με αφορμή τα δύο περιστατικά, στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Δράμας αλλά και αυτά στην Αθήνα, διέταξε Ένορκη Διοικητική Εξέταση.
Για την υπόθεση θα διερευνηθεί αν ο ρυθμιστής κυκλοφορίας είχε ειδοποιήσει έγκαιρα τους μηχανοδηγούς της αμαξοστοιχίας σχετικά με την πτώση του δέντρου στη σιδηροδρομική γραμμή, προκειμένου να διαπιστωθεί ποιος έχει την ευθύνη του ατυχήματος.
Με πληροφορίες απο το in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου