Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

Νέο άρθρο Νόμου για να καταβληθούν οι οφειλές στην ΗΤ

Στο άρθρο 39 του υπό συζήτηση Νομοσχεδίου " Αναδιάρθρωση της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας και των θυγατρικών της και λοιπές διατάξεις" τελικά μπήκε πρόβλεψη για να καταβληθούν (μέχρι το ...2025) οι οφειλές στην ΗΤ απο την σύμβαση των ΥΔΥ.  

Η τροπολογία 

Οι δαπάνες της από 14.4.2022 σύμβασης Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.» (νυν «Hellenic Train»), η οποία κυρώθηκε με τον ν. 4953/2022 (Α΄ 135), που αφορούν στα έτη 2022 και 2023, είναι νόμιμες και κανονικές και εκκαθαρίζονται σε βάρος των πιστώσεων του τακτικού προϋπολογισμού, των οικονομικών ετών 2024 και 2025, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κατά παρέκκλιση των άρθρων 66 και 67 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), καθώς και των άρθρων 2 και 6 του π.δ. 80/2016 (Α' 145), περί ανάληψης υποχρεώσεων από τους διατάκτες.


ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ 

Εδώ και καιρό κάποιοι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές διαβεβαίωναν ότι τα οφειλόμενα έχουν καταβληθεί. Μάλιστα κάποιοι έκαναν και δημόσιες αναρτήσεις για το θέμα στα social media, "έχοντας πληροφορίες απο τα μέσα" -τάχα.

Τελικά φτάσαμε στις 26 Ιουλίου του 2024 για να ψηφιστεί τροπολογία που ΘΑ λύσει το θέμα της υποχρηματοδότησης. 

Σε όλο αυτό το διάστημα, ο σιδηρόδρομος κατέρρευσε, την ίδια ώρα που το οδικό λόμπι και αεροπορικές ελάμβαναν δεκάδες εκατομμύρια των Ευρώ για να αντιμετωπίσουν και την κρίση Covid καθώς και την ενεργειακή κρίση. 

Κάποιοι άλλοι πανηγύριζαν για την σύμβαση του Απρίλη του 2022 και τα ...τρένα υδρογόνου που θα έρθουν. Τελικά 2 χρόνια μετά ΒΙΩΝΟΥΜΕ την απόλυτη απαξίωση του μέσου, λόγω της υποχρηματοδότησης.

Και για όλα αυτά οι ευθύνες είναι πολιτικές. Και όσοι στηρίζουν αυτές τις πολιτικές έχουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης, ιδιαίτερα όταν διακινούσαν ψεύτικές πληροφορίες για την χρηματοδότητηση των σιδηροδρόμων.

Και ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Η Κρατική χρηματοδότηση δίνεται για να πραγματοποιούνται σιδηροδρομικά δρομολόγια, δεν είναι εργαλείο για ρουσφέτια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου