Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Σχετικά με τις αργίες (εγκύκλιος ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

Η γνωστή παραφιλολογία στις τάξεις των εργαζομένων  επικρατεί -όπως πάντα στον σιδηρόδρομο -για το θέμα της αναδρομικής κράτησης για τις αργίες που καταργήθηκαν με την τελευταία εγκύκλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Μάλιστα μέχρι και σε το πόσες δόσεις θα γίνει η κράτηση συζητιέται.
Η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει ακόμα καμία εξέλιξη γύρω απο το θέμα , καθώς
πρέπει να γίνουν απαραίτητες διευκρινήσεις για το θέμα απο τις αρμόδιες Υπηρεσίες για το πως και το εαν θα γίνει αναδρομική κράτηση.(Σε περίπτωση αναδρομικής κράτησης θα πρέπει να πληρωθεί στο προσωπικό η οφειλόμενη ανάπαυση).
Για άλλη μια φορά πάντως η πιο πρόθυμη Διεύθυνση για περικοπές ήταν η ΔΙΚΑΜ αφού
εδώ και 1 βδομάδα ζητήθηκε απο τα μηχανοστάσια να καταρτήσουν λίστα με όσους μηχανοδηγούς εργάζονταν εκείνες τις μέρες(Μ.Παρασκευή , Μ. Σάββατο , Αγ. Πνεύματος ) για να τους γίνει άμεσα η κράτηση.
Το ενδιαφέρον για την ΔΙΚΑΜ θα είναι βέβαια την Πρωτοχρονιά ή την 2η μέρα των Χριστουγένων  ή τις μέρες του Πάσχα , όταν και θα ψάχνει η Υπηρεσία μηχανοδηγούς για να πάνε τα τρένα.(την ώρα που όλοι οι συνάδελφοι - εργαζόμενοι θα είναι σπίτια τους για να κάνουν γιορτές με τις οικογενειές τους).
Επί της ουσίας , η κατάργηση του ΚΩΕΑΠ κ των συλλογικών συμβάσεων (που  προέβλεπαν αποζημίωση για αυτές τις μέρες ) θα αποδειχθεί μπούμερανγκ στην προσπάθεια για την μείωση των δαπανών.
Πολύ απλά γιατί η εργατική νομοθεσία  πληρώνει καλύτερα (υπερωρίες - αργίες - διανυκτερεύσεις - ρεπό ) και αυτό θα αποδειχθεί άμεσα με την εφαρμογή των εγκυκλίων.
Δυστυχώς για τους μνημονιακούς φωστήρες και τους υποστηρικτές τους , οι σιδηροδρομικοί δεν αποτελούσαν ομάδα εργαζομένων με προνόμια.
Ακόμα και στο μη μισθολογικό κόστος αναμένεται να αποτυπωθεί η αποτυχία τους.
Παράδειγμα η αργία της Πρωτοχρονιάς .
Αν κάποιος δούλευε με βάση το προηγούμενο καθεστώς θα λάμβανε αποζημίωση περίτα 70 Ε μεικτά (προσαύξηση 75% ).
Τώρα πλέον δεν θα λαμβάνει την αποζημίωση αλλά  θα του χορηγείται επιπλέον  ρεπό που κοστίζει στην εταιρεία ένα μεροκάματο (100%).
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Τόσο για το άδικο του μέτρου , όσο και για την ικανότητα όσων το προώθησαν.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου