Η πραγματικότητα για το ύψος των περικοπών που έχουν υποστεί οι σιδηροδρομικοί ( εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ΟΣΕ , ΕΡΓΟΣΕ κτλπ) αποτυπώνεται στο σημερινό Βήμα.
Το κατα κεφαλήν μισθολογικό κόστος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στα 2300 Ε μεικτά όταν το 2009 ήταν στα 4200 Ευρώ μείωση της τάξης του 44 %!!! ενώ αντίστοιχα στον ΟΣΕ φτάνει τα 2100 Ε .
Στα 2300 Ε υπολογίζονται και τα ρεπό που πληρώνεται το προσωπικό καθώς μετά τις μετατάξεις υπάρχει σημαντική έλλειψη στους τομείς αιχμής (Έλξη - Κίνηση).
Παρότι όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η 2η ΔΕΚΟ σε μειώσεις απο τις 90 που παρουσιάζονται στο δημοσίευμα (1η είναι η ΕΡΓΟΣΕ , ενώ και ο ΟΣΕ έχει σοβαρότατες μειώσεις) , εξακολουθεί να είναι στο στόχαστρο του Υπουργείου Οικονομικών.
Νεότερα σε επόμενη ανάρτηση.
Το κατα κεφαλήν μισθολογικό κόστος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στα 2300 Ε μεικτά όταν το 2009 ήταν στα 4200 Ευρώ μείωση της τάξης του 44 %!!! ενώ αντίστοιχα στον ΟΣΕ φτάνει τα 2100 Ε .
Στα 2300 Ε υπολογίζονται και τα ρεπό που πληρώνεται το προσωπικό καθώς μετά τις μετατάξεις υπάρχει σημαντική έλλειψη στους τομείς αιχμής (Έλξη - Κίνηση).
Παρότι όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η 2η ΔΕΚΟ σε μειώσεις απο τις 90 που παρουσιάζονται στο δημοσίευμα (1η είναι η ΕΡΓΟΣΕ , ενώ και ο ΟΣΕ έχει σοβαρότατες μειώσεις) , εξακολουθεί να είναι στο στόχαστρο του Υπουργείου Οικονομικών.
Νεότερα σε επόμενη ανάρτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου