Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr
Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στο χώρο των αναλώσιμων και της πληροφορικής ενδιαφέρεται, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, για τη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων στην Ελλάδα.Ήδη, έχει βολιδοσκοπήσει μεγάλες ελληνικές εταιρείες logistics, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη Cosco, αξιολογώντας τις πιο συμφέρουσες λύσεις για την αποτελεσματικότερη εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων της.
Η εταιρεία φαίνεται ότι εξετάζει τη δημιουργία ενός logistics center στην Ελλάδα για την προμήθεια των αγορών της Ευρώπης και όχι μόνο.
Σύμφωνα με αναλυτές της εγχώριας αγοράς logistics, «εταιρείες τέτοιου βεληνεκούς, αλλά και οι μεγάλοι πελάτες της Cosco σίγουρα θα επιθυμούσαν την επίτευξη συνεργιών με τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προώθηση προϊόντων στη Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη».
Από το Πειραιά στο Θριάσιο και από εκεί στην «καρδιά» της Ευρώπης
Από το λιμάνι του Πειραιά, τα εμπορεύματα θα μεταφέρονται έως το Θριάσιο Πεδίο. Μετά θα αναχωρούν με τρένο και θα φτάνουν, μέσω του κύριου σιδηροδρομικού άξονα, στην Ειδομένη. Από εκεί θα περνούν στα Σκόπια, στη Σερβία, την Ουγγαρία, την Αυστρία και την Τσεχία.
Πρόκειται για μια διαδρομή, η οποία θα ολοκληρώνεται μέσα σε περίπου τέσσερις ημέρες, όταν οι εναλλακτικές διαδρομές απαιτούν 12 ημέρες για να φτάσουν τα εμπορεύματα στην Τσεχία.
Aνεξαρτήτως της έκβασης του πρώιμου ενδιαφέροντος της εν λόγω πολυεθνικής, TΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco βρίσκονται, εδώ και μήνες, σε συζητήσεις για την επίτευξη της μεταξύ τους στρατηγικής συμφωνίας.
Αν ευοδωθεί η συμφωνία, θα απαιτηθεί η σύσταση μιας νέας θυγατρικής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποκλειστικά για logistics.
Η νέα εταιρεία θα υπογράψει συμβόλαια με ανταποδοτικές ρήτρες που θα καλείται να πληρώνει σε περίπτωση που η μεταφορά των προϊόντων δεν πραγματοποιείται εγκαίρως, ενώ θα μπορεί να ελέγχεται το κόστος και τα κέρδη της από τις εταιρείες, με τις οποίες θα υπογράψει συμφωνία μεταφοράς.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρειάζεται επειγόντως να αυξήσει τα έσοδά της, τα οποία μειώθηκαν κατά 20 σχεδόν εκατ. ευρώ το 2011 (ανήλθαν στα 84,6 εκατ., έναντι 102,6 εκατ. το 2010).
Μείωση σημειώθηκε και στα εμπορεύματα, τα οποία σημείωσαν έσοδα 22,2 εκατ., έναντι 23,2 εκατ. το 2010.
Υπενθυμίζεται ότι, στις εμπορευματικές μεταφορές, τέθηκε σε εφαρμογή από πέρσι ένα διαφανές τιμολόγιο, το ίδιο για όλους τους πελάτες, μέσα από το οποίο ενθαρρύνθηκε η μεγαλύτερη αξιοποίηση του τροχαίου υλικού, με την καθιέρωση δρομολόγησης πλήρων αμαξοστοιχιών, αντί μεμονωμένων βαγονιών που διακινούντο στο παρελθόν, με πολύ υψηλό κόστος.
Επίσης, από τα τέλη Ιουλίου λειτουργεί στο Θριάσιο σταθμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μεταφορά φορτίων από Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, με αποτέλεσμα να έχει πενταπλασιαστεί ο αριθμός των δρομολογούμενων τρένων ανά εβδομάδα.
Με βάση το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου προωθείται ένα πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς εμπορευμάτων τρένου – φορτηγού - για την εξυπηρέτηση του οποίου - έχει ήδη ολοκληρωθεί η σχετική οργάνωση και υποδομή του παλαιού εμπορευματικού σταθμού της Θεσσαλονίκης.
Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στο χώρο των αναλώσιμων και της πληροφορικής ενδιαφέρεται, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, για τη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων στην Ελλάδα.Ήδη, έχει βολιδοσκοπήσει μεγάλες ελληνικές εταιρείες logistics, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη Cosco, αξιολογώντας τις πιο συμφέρουσες λύσεις για την αποτελεσματικότερη εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων της.
Η εταιρεία φαίνεται ότι εξετάζει τη δημιουργία ενός logistics center στην Ελλάδα για την προμήθεια των αγορών της Ευρώπης και όχι μόνο.
Σύμφωνα με αναλυτές της εγχώριας αγοράς logistics, «εταιρείες τέτοιου βεληνεκούς, αλλά και οι μεγάλοι πελάτες της Cosco σίγουρα θα επιθυμούσαν την επίτευξη συνεργιών με τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προώθηση προϊόντων στη Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη».
Από το Πειραιά στο Θριάσιο και από εκεί στην «καρδιά» της Ευρώπης
Από το λιμάνι του Πειραιά, τα εμπορεύματα θα μεταφέρονται έως το Θριάσιο Πεδίο. Μετά θα αναχωρούν με τρένο και θα φτάνουν, μέσω του κύριου σιδηροδρομικού άξονα, στην Ειδομένη. Από εκεί θα περνούν στα Σκόπια, στη Σερβία, την Ουγγαρία, την Αυστρία και την Τσεχία.
Πρόκειται για μια διαδρομή, η οποία θα ολοκληρώνεται μέσα σε περίπου τέσσερις ημέρες, όταν οι εναλλακτικές διαδρομές απαιτούν 12 ημέρες για να φτάσουν τα εμπορεύματα στην Τσεχία.
Aνεξαρτήτως της έκβασης του πρώιμου ενδιαφέροντος της εν λόγω πολυεθνικής, TΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco βρίσκονται, εδώ και μήνες, σε συζητήσεις για την επίτευξη της μεταξύ τους στρατηγικής συμφωνίας.
Αν ευοδωθεί η συμφωνία, θα απαιτηθεί η σύσταση μιας νέας θυγατρικής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποκλειστικά για logistics.
Η νέα εταιρεία θα υπογράψει συμβόλαια με ανταποδοτικές ρήτρες που θα καλείται να πληρώνει σε περίπτωση που η μεταφορά των προϊόντων δεν πραγματοποιείται εγκαίρως, ενώ θα μπορεί να ελέγχεται το κόστος και τα κέρδη της από τις εταιρείες, με τις οποίες θα υπογράψει συμφωνία μεταφοράς.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρειάζεται επειγόντως να αυξήσει τα έσοδά της, τα οποία μειώθηκαν κατά 20 σχεδόν εκατ. ευρώ το 2011 (ανήλθαν στα 84,6 εκατ., έναντι 102,6 εκατ. το 2010).
Μείωση σημειώθηκε και στα εμπορεύματα, τα οποία σημείωσαν έσοδα 22,2 εκατ., έναντι 23,2 εκατ. το 2010.
Υπενθυμίζεται ότι, στις εμπορευματικές μεταφορές, τέθηκε σε εφαρμογή από πέρσι ένα διαφανές τιμολόγιο, το ίδιο για όλους τους πελάτες, μέσα από το οποίο ενθαρρύνθηκε η μεγαλύτερη αξιοποίηση του τροχαίου υλικού, με την καθιέρωση δρομολόγησης πλήρων αμαξοστοιχιών, αντί μεμονωμένων βαγονιών που διακινούντο στο παρελθόν, με πολύ υψηλό κόστος.
Επίσης, από τα τέλη Ιουλίου λειτουργεί στο Θριάσιο σταθμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μεταφορά φορτίων από Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, με αποτέλεσμα να έχει πενταπλασιαστεί ο αριθμός των δρομολογούμενων τρένων ανά εβδομάδα.
Με βάση το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου προωθείται ένα πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς εμπορευμάτων τρένου – φορτηγού - για την εξυπηρέτηση του οποίου - έχει ήδη ολοκληρωθεί η σχετική οργάνωση και υποδομή του παλαιού εμπορευματικού σταθμού της Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου