Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή φοιτητών Πάτρας προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αίτημα την βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών στον Προαστιακό που έχει κερδίσει την προτίμηση τους για την μεταφορά στις σχολές τους.Υπενθυμίζουμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προβεί σε αγορά λεωφορείων αστικού τύπου απο τον ΟΑΣΑ και υπάρχει χρόνιο πρόβλημα με την έκδοση άδειας .Αναλυτική η επιστολή >
Προς τον κ.
Ζηλιασκόπουλο Αθανάσιο, Διευθύνων σύμβουλο
ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Αξιότιμε κύριε Ζηλιασκόπουλε,
σας αποστέλλουμε αυτή την αναφορά με σκοπό να σας
ενημερώσουμε και να επιστήσουμε την προσοχή σας στα προβλήματα τα οποία
αντιμετωπίζουμε ως φοιτητές και τακτικοί χρήστες-πελάτες του Προαστιακού της Πάτρας. Όπως σίγουρα γνωρίζετε μεγάλος
αριθμός φοιτητών χρησιμοποιεί τον προαστιακό για τις μετακινήσεις του από και
προς το πανεπιστήμιο ή το κέντρο της πόλης. Η προτίμησή στο «τρένο» όπως
αποκαλούμε οι περισσότεροι τον προαστιακό, οφείλεται αρχικά σε λόγους
οικονομικούς - ύπαρξη κάρτας απεριορίστων διαδρομών με 15 ευρώ / μήνα
37,5/τρίμηνο κλπ – αλλά και λόγους άνεσης και καλύτερης ποιότητας παρεχόμενων
υπηρεσιών από τους ανταγωνιστές του προαστιακού, τα αστικά λεωφορεία.
Δυστυχώς όμως παρατηρούνται πολύ συχνά τεράστιες
καθυστερήσεις και ελλείψεις στη μεταφορά των φοιτητών από και προς το
πανεπιστήμιο με τα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
έπειτα από την αποβίβασή μας στο σταθμό του καστελλόκαμπου
(αποβιβαζόμαστε από το τρένο και πηγαίνουμε δωρεάν στο πανεπιστήμιο με τα
λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Σε ώρες αιχμής
φοιτητές και επισκέπτες του νοσοκομείου Ρίου που χρησιμοποιούμε την υπηρεσία
αυτή, τυχαίνει να μένουμε εκτός των οχημάτων.
Ο πολύ μεγάλος αριθμός μας δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί από τους οδηγούς
και τα λεωφορεία του προαστιακού, που αν και καταβάλλουν την κάθε δυνατή
προσπάθεια για την εξυπηρέτηση μας, αδυνατούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα των
οχημάτων και να μας «πάρουν» όλους.
Αρνητική απόρροια
αυτού του φαινομένου είναι να καθυστερούμε να φτάσουμε στις σχολές μας,
με την καθυστέρηση αυτή να αγγίζει διόλου σπάνια τα 25 και 30 λεπτά. Έχει
παρατηρηθεί όμως και ότι κατά την συλλογή των μαθητών από το χώρο του
πανεπιστημίου η καθυστέρηση ανέρχεται μέχρι και 20 λεπτά ενώ τυγχάνει να
«μένουμε εκτός» και να περιμένουμε το επόμενο δρομολόγιο ή να καταφεύγουμε στη
λύση των αστικών που λόγω της βαθιάς οικονομικής κρίσης και αδυναμίας, για
πολλούς από εμάς είναι ασύμφορο… τη
στιγμή που έχουμε προπληρώσει τη χρήση των μέσων σας με την αγορά κάρτας
απεριορίστων διαδρομών…….. θεωρείτε λοιπόν κύριε Ζηλιασκόπουλε ικανοποιητικό το επίπεδο εξυπηρέτησης μας από
τον Προαστιακό Πάτρας με βάση τα παραπάνω δεδομένα;
Τα δύο παραπάνω φαινόμενα οδηγούν πολλούς από εμάς
να περπατάμε 2 τουλάχιστον χιλιόμετρα διασχίζοντας
την εθνική οδό* ώστε να είμαστε στις σχολές μας εγκαίρως (επαναλαμβάνω πως η προσπάθεια των
οδηγών των λεωφορείων είναι τιτάνια μια και καλούνται σε ώρες αιχμής το πρωί να
μεταφέρουν ιδιαίτερα τώρα στις αρχές του ακαδημαϊκού έτους 400 και παραπάνω
φοιτητές-πελάτες με μέγιστη δυναμικότητα μεταφοράς ανά διαδρομή 200 ατόμων ενώ το
απόγευμα μειώνεται ο αριθμός των λεωφορείων χωρίς όμως την ανάλογη μείωση του
αριθμού των πελατών) Και επειδή οι γνώσεις των περισσοτέρων από εμάς δεν
επαρκούν για να δώσουν απάντηση στο παρακάτω ερώτημα απευθυνόμαστε σε εσάς
προσωπικά….. θα μπορέσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να
αναλάβει την ευθύνη και να αντέξει το βαρύ φόρο αίματος ενός ατυχήματος την ώρα
που ένας φοιτητής που δεν χώρεσε να επιβιβαστεί στα λεωφορεία, για να γλυτώσει τη καθυστέρηση διασχίζει την
εθνική οδό για να φτάσει στη σχολή του;;;;
Η κατάσταση χαρακτηρίζεται από μη ανεκτή ως
απαράδεκτη……. Φημολογούνταν έντονα η χρήση λεωφορείων τύπου αστικών
συγκοινωνιών αντί τουριστικών ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των χρηστών……
·
Θα
χρησιμοποιηθούν τελικά ποτέ για την βέλτιστη εξυπηρέτηση μας;;
·
Και αν όχι, ποιος
είναι ο λόγος για τον οποίο δεν εντάσσετε και άλλα λεωφορεία στην κάθετη γραμμή
«Στάση καστελλόκαμπου-πανεπιστήμιο/νοσοκομείο» ;
·
Δεν
θεωρείτε πως έτσι δεν ανταποκρίνεστε ως φορέας μετακίνησης σε αυτά που πληρώνουμε;
Το προσωπικό του προαστιακού Πάτρας καταβάλλει κάθε
δυνατή προσπάθεια για να μας βοηθήσει και να μας μεταφέρει με ασφάλεια…. Θέλουμε να χρησιμοποιούμε και να συνεχίσουμε
να χρησιμοποιούμε το τρένο υπό τον όρο της βελτίωσης της υπηρεσίας μέσω της
διόρθωσης του προβλήματος των λεωφορείων……… Ξέρουμε όλοι μας πως λύσεις
υπάρχουν πολλές και πως μπορείτε με απλούς τρόπους να γίνετε ο κυρίαρχος φορέας
παροχής υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων όχι μόνο στην Πάτρα αλλά
και σε ολόκληρη την Ελλάδα…
Η πιθανή δυστοκία σας όμως να επιλύσετε το μείζον
για εμάς τους πελάτες σας πρόβλημα σε σύντομο διάστημα, πχ ενός μηνός περίπου, δεν θα μας αφήσει ΚΑΝΕΝΑ
απολύτως περιθώριο από το να απευθυνθούμε σε
κάποια αρμόδια νομική αρχή (όπως η εισαγγελία, αρχικά για την ενημέρωση
της….). Σας παρακαλούμε να αφουγκραστείτε το παραπάνω πρόβλημά μας, σας
εγκαλούμε να κάνετε αυτοψία της κατάστασης
και να τοποθετηθείτε έγκαιρα και ουσιαστικά στις παραπάνω απορίες μας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την απάντησή
σας (ακολουθούν τα ονόματα των φοιτητών)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου