Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ - DB Schenker εντός της εβδομάδας !

Η πρώτη συμφωνία των Ελληνικών Σιδηροδρόμων με ιδιώτη Operator 
Tην επόμενη εβδομάδα θα υπογράψουμε συμφωνία για διασυνοριακές υπηρεσίες με την DB Schenker για την παροχή υπηρεσιών έλξης . Για το σκοπό αυτό ο φορέας εκμετάλλευσης  θα μας προσφέρει υπηρεσίες έλξης  για τις μεταφορές μας στην Βουλγαρία και Ρουμανία και εμείς θα προσφέρουμε αντίστοιχες υπηρεσίες στην Ελληνική επικράτεια δήλωσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος  Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά την διάρκεια του συμποσίου 

Railway Days – Railway Summit for Investments in the Wider Black Sea Area 2012.

Παρότι είναι μια μικρή χώρα  ,η Ελλάδα θέλει να αναπτύξει το σιδηροδρομικό της σύστημα , με το κομμάτι της εμπορευματικής μεταφοράς να δείχνει ικανό να παράγει πολύ υψηλότερα κέρδη από αυτό της επιβατικής.
Για το σκοπό αυτό για τα επόμενα 3 χρόνια , έχουμε θέσει διάφορες σημαντικές στοχεύσεις για τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.Για τους στόχους αυτούς  θέλουμε τα λιμάνια , τα κέντρα logistics και οι βιομηχανικές ζώνες να είναι συνδεδεμένες με το σιδηροδρομικό δίκτυο πράγμα  το οποίο θα βοηθήσει   στην αύξηση του ποσοστού μεταφοράς εμπορευμάτων από τον σιδηρόδρομο. Έχουμε επίσης σχέδια για την βελτιστοποίηση της διέλευσης των συνόρων και για την μείωση του κόστους διασύνδεσης επισήμανε ο κ. Ζηλιασκόπουλος.
Τα επόμενα 10 με 15 χρόνια η  ΤΡΑΙΝΟΣΕ  θέλει να γίνει μια σημαντική εταιρεία γα το σιδηροδρομικό μεταφορικό σύστημα της Ευρώπης.

Το κείμενο απο το Αγγλικό site που βρήκαμε την είδηση ....

Next week we will sign an agreement for cross-border services with DB Schenker for the provision of traction services. 
For this purpose, the operator will provide traction services for our transports in Bulgaria and Romania, and we will provide the same services on the territory Greece”, declared Athanasios Ziliaskopoulos, CEO of Trainose, within the event Railway Days – Railway Summit for Investments in the Wider Black Sea Area 2012.
Although it is a small country, Greece wants to develop its railway system, the freight branch being able to generate much higher profits than passenger branch.
For this purpose, “for the next three years, we have established several important objectives for the railway freight transport. Therefore, we want the ports, logistics centres and industrial centres to be connected to the railway network, which will generate the increase of the market share of the railway transport. We also have projects for the optimisation of border crossing and for the reduction of interconnection costs”, explained Ziliaskopoulos.
In the next 10-15 years, the Greek Railways (Trainose) wants to become a company important for the railway transport system of Europe.


Μετάφραση Γενιδούνιας Κώστας

1 σχόλιο:

  1. Μια απορία: από που κι ως που η DBS είναι 'ιδιώτης operator' με το 100% των μετοχών της στο Γερμανικό κράτος (μέσω της Deutsche Bahn);

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή