Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τον Δεκέμβριο ο νέος εμπορικός δρόμος Θεσσαλονίκη - Αθήνα

<<Κάνουμε την αρχή στις 2 Δεκεμβρίου, με 4-5 εταιρείες, πιλοτικά, δίχως αυτό να σημαίνει όμως ότι εξετάζεται η πραγματοποίηση των δρομολογίων. Τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά, τακτικά και ήδη έχουμε εξασφαλίσει συμφωνίες με 28 μεγάλες επιχειρήσεις», δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της TΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.

Καθημερινό cargo δρομολόγιο θα συνδέει τους εμπορευματικούς σταθμούς του
ΟΣΕ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το λιμάνι στο Ικόνιο με τον ΟΛΘ. Μέσα στο 2014 η σύνδεση και με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης



της Άννης Καρολίδου

Τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου μπαίνει μπροστά τo καθημερινό τακτικό cargo δρομολόγιο που θα συνδέει τους εμπορευματικούς σταθμούς του ΟΣΕ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το λιμάνι στο Ικόνιο με τον ΟΛΘ. 

Αλλά μέσα στον επόμενο χρόνο, τα cargo τρένα θα προσθέσουν στη διαδρομή τους και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, συνδέοντας έτσι τρία μεγάλα λιμάνια της πόλης, τρεις κόμβους παραγωγικούς, μεταφορικούς και logistics.

Το τρένο, σε πρώτη φάση και από τα δύο σημεία θα σφυρίζει τις αναχωρήσεις ακριβώς την ίδια ώρα, δηλαδή στις 9 το βράδυ, για να φτάνει στις 5 τα ξημερώματα της επομένης στον προορισμό του, μεταφέροντας για τις επιχειρήσεις – πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε χαμηλότερο κόστος και σε συγκεκριμένους χρόνους. 

«Κάνουμε την αρχή στις 2 Δεκεμβρίου, με 4-5 εταιρείες, πιλοτικά, δίχως αυτό να σημαίνει όμως ότι εξετάζεται η πραγματοποίηση των δρομολογίων. Τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά, τακτικά και ήδη έχουμε εξασφαλίσει συμφωνίες με 28 μεγάλες επιχειρήσεις», δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της TΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος. 

Η καθημερινή σύνδεση των δύο πόλεων και των δύο λιμανιών, θα γίνεται με block trains, για να εξυπηρετείται και η διαμεταφορά containers. Στους πιλοτικούς συρμούς της 2ας Δεκεμβρίου, θα ανεβάσουν φορτία διαμεταφορείς, μεγάλη βιομηχανία αλκοολούχων, θυγατρική ξένου ομίλου με είδη σπιτιού και προσωπικής φροντίδας, ενώ στη σειρά θα ακολουθήσουν πολύ. 

«Αργήσαμε περίπου ένα μήνα να ξεκινήσουμε τη γραμμή, αλλά έπρεπε να ολοκληρωθεί το πληροφορικό σύστημα, οι συμβάσεις με τις εταιρείες. Τώρα όποια επιχείρηση επιθυμεί να κάνει χρήση της υπηρεσίας, θα μπαίνει στο site μας και θα κάνει την κράτηση ηλεκτρονικά, όλη τη διαδικασία, όπως ο επιβάτης κάνει για ένα εισιτήριο», εξήγησε ο κ. Ζηλιασκόπουλος. 

Έτσι, τα τρένο, θα φορτώνει στις 8 το βράδυ και θα ξεκινάει από το Ικόνιο, για να πιάσει Θριάσιο, στη συνέχεια Σίνδο, τον εμπορευματικό σταθμό και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ο συρμός που θα φεύγει από Θεσσαλονίκη, θα κάνει ακριβώς την αντίστροφη διαδρομή. 

Για τους πελάτες της TΡΑΙΝΟΣΕ το κόστος μεταφοράς των εμπορευμάτων είναι σχεδόν στο μισό από ό,τι με φορτηγό, οδικώς, αλλά δεν περιλαμβάνει φυσικά την εξυπηρέτηση πόρτα- πόρτα, αυτό το τμήμα της μεταφοράς θα σημαίνει κάποια πρόσθετη επιβάρυνση. 

Το άλλο όμως πολύ σημαντικό στοιχείο είναι η επέκταση της εμπορευματικής γραμμής, ως την Αλεξανδρούπολη και το λιμάνι της. Με το που θα ολοκληρωθεί κοντά στα μέσα του 2014, η συνδετήριος μεταξύ του σιδηροδρομικού άξονα και του λιμανιού- αυτά τα περίφημα 325 μέτρα που εδώ και χρόνια συζητούνταν αλλά τώρα πλέον συμβασιοποιήθηκαν ( ΕΡΓΟΣΕ) – το cargo τραίνο θα φτάνει μέχρι το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. 


Θα πρέπει να σημειωθεί σε ό,τι αφορά τις συνδυασμένες μεταφορές και την ανάπτυξή τους, ότι το ζήτημα της σιδηροδρομικής αλλά και θαλάσσιας σύνδεσης της Αλεξανδρούπολης με το Μπουργκάς της Βουλγαρίας, είναι εξαιρετικά σημαντικό για τη διοχέτευση φορτίων παρακάμπτοντας τα στενά του Βοσπόρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου