Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας .
Σε αυτήν αποφασίστηκε , το ΔΣ να παραμένει σε ανοικτή συνεδρίαση ενόψει των εξελίξεων με το θέμα των απολύσεων σε ΔΕΚΟ .
Επιπλέον συζητήθηκε το θέμα του Οργανογράμματος , με την ουσιαστική αλλαγή να βρίσκεται στην
αλλαγή που αφορά τον αριθμό των μηχανοδηγών στα μηχανοστάσια της Περιφέρειας .
Απο ότι όλα δείχνουν , θα επανέλθει στο Οργανόγραμμα ο ακριβής αριθμός των μηχανοδηγών ανά έδρα , (στο προηγούμενο , Δράμα , Βόλος και Πάτρα είχαν μικρότερο αριθμό απο όσους υπηρετούσαν εκεί ) , ενώ Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη θα έχουν πρόβλεψη για περισότερους μηχανοδηγούς Α (βοηθούς ) πράγμα που δείχνει την έλλειψη προσωπικού και την ανάγκη για προσλήψεις στην περιφέρεια.
Ο συνολικός αριθμός των μηχανοδηγών που προβλέπονται , θα είναι 486 , την στιγμή που σήμερα είμαστε λιγότεροι από 380 .
Το Οργανόγραμμα θα συζητηθεί την προσεχή Δευτέρα στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς οι Υπηρεσίες δεν προλαβαίνουν να το έχουν έτοιμο αύριο , ενώ το κείμενο θα δοθεί και για διαβούλευση στην ΠΟΣ.
Έγινε γνωστό ότι υπήρξε αρνητική απάντηση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για το θέμα των 10 Ε της επιστροφής απο διανυκτέρευση .
Στο ΔΣ παρεβρέθηκε και ο συνάδελφος Καραχάλιος Νίκος , ο οποίος ενημέρωσε για το τι συζητήθηκε στο Βαλενσιέν της Γαλλίας στην πρόσφατη συνεδρίαση της ERA.
Η συνεδρίαση του ΣΤΑ θα πραγματοποιηθεί στις 16 και 17 Δεκεμβρίου στην Θεσσαλονίκη.
Στις 4 και 6 Δεκεμβρίου συνεχίζονται οι εκδικάσεις των αγωγών των υποχρεωτικά μεταταχθέντων μηχανοδηγών .
Συζητήθηκε και συμφωνήθηκε να προχωρήσει η πρόταση του συναδέλφου Γκαντιτζικίδη Πασχάλη που τέθηκε και χτες στην ΠΟΣ , για να <<ντυθούν>> τρένα με θέματα που θα αφορούν τις θέσεις των σιδηροδρομικών για τις ιδιωτικοποιήσεις και την ιστορία των Ελληνικών Σιδηροδρόμων.
Αύριο θα συζητηθεί στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το θέμα για την παροχή πρόσθετης Νοσοκομειακής κάλυψης σε όλο το προσωπικό έλξης και κίνησης.
Αν υπερψηφιστεί το θέμα , στο προσεχές ΣΤΑ στην Θεσσαλονίκη , θα γίνει κουβέντα για την τροποποίηση της λειτουργίας του ΤΑΠΕΛ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου