Συνέχεια στο θέμα που είχε αναδείξει το στέκι της έλξης με τα φθαρμένα υποθέματα γραμμής .(Διαβάστε εδώ )
Από το έγγραφο δίπλα (πρακτικό ΔΣ ΕΡΓΟΣΕ ) φαίνεται ότι οι Γερμανοί θα παραδώσουν 1.630.000 υποθέματα
και θα καταβληθεί και ποσό 2.550.000 Ευρώ.
Από ποιον όμως και βεβαίως επαρκεί η ποσότητα ώστε να αντικατασταθούν όλα τα φθαρμένα υποθέματα;
Ποιος θα κάνει την αντικατάσταση (ο ΟΣΕ με αυτεπιστασία ή η ΕΡΓΟΣΕ με εργολάβο);
Εύλογα ερωτήματα που απαιτούν απαντήσεις, οι οποίες θα δοθούν με τη Σύμβαση , όταν δοθεί στη δημοσιότητα αλλά μεγάλο ζήτημα είναι ότι τόσο καιρό τα τρένα κυκλοφορούσαν
πάνω σε αυτή την γραμμή και από τους υπεύθυνους τσιμουδιά!
πάνω σε αυτή την γραμμή και από τους υπεύθυνους τσιμουδιά!
Εάν μάλιστα υπολογίσουμε ότι τοποθετούνται 2 νέα υποθέματα ανά στρωτήρα, με ταυτόχρονη απομάκρυνση 2 φθαρμένων, τότε μιλάμε για 815.000 τεμάχια στρωτήρων, που μας κάνει περίπου 489 χλμ. μονής γραμμής στο δίκτυο, όπου θα πρέπει να γίνουν οι επεμβάσεις!
Κοινώς ράβε ξήλωνε ενώ η διαδικασία έχει ως εξής και είναι εξαιρετικά πολυδάπανη>
καθώς απαιτεί αποκοπές γραμμών, κοπή ανά 120-180 μ. και εξαγωγή των σιδηροτροχιών, αφαίρεση των φθαρμένων ελαστικών υποθεμάτων, σχολαστικό καθαρισμό (με σπάτουλα και αεροκομπρεσέρ) της επιφάνειας έδρασης της σιδηροτροχιάς στον μπετόν στρωτήρα, τοποθέτηση των καινούργιων ελαστικών υποθεμάτων, τοποθέτηση των σιδηροτροχιών, σύσφιξη των συνδέσμων, εκτέλεση αλουμινοθερμικών συγκολλήσεων και βεβαίως απελευθέρωση τάσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου