Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Έργο εθνικής σημασίας χαρακτηρίστηκε το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός!

Με την υπογραφή 2 υπουργών (Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος) και ενός υφυπουργού (Μεταφορών) και κατόπιν σχετικού αιτήματος της ΕΡΓΟΣΕ, χαρακτηρίστηκε έργο εθνικής σημασίας η ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Λιανοκλαδί – Δομοκός!
Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, το έργο θα πρέπει να χαρακτηριστεί “εθνικής σημασίας”, διότι:

-Έχει περιοχή επιρροής και εξυπηρέτησης που επεκτείνεται σε εθνικό επίπεδο,
-Η τελευταία σύμβαση κατασκευής με την οποία ολοκληρώνεται το έργο αναμένεται να υπογραφεί άμεσα,
-Είναι ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος, αποτελεί μέρος του Άξονα 22 του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (TEN−T),
-Βελτιώνει και εκσυγχρονίζει τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας,
-Θα επιφέρει θετικές επιπτώσεις στην αναπτυξιακή δυναμική, την απασχόληση και την οικονομία της χώρας,
-Αποτελεί συγχρηματοδοτούμενο έργο ΕΣΠΑ, με δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και η απορρόφηση της εγκεκριμένης κοινοτικής συνδρομής εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την υλοποίηση του έργου, σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό,
-Απαιτείται συντονισμός των διαδικασιών σε ότι αφορά στις υποχρεώσεις του δημοσίουγια την έκδοση πάσης φύσεως αδειών και διαθεσιμότητας χώρου εκτέλεσης έργου κλπ, όπως είναι οι αδειοδοτήσεις που απαιτούνται για τη δημιουργία δανειοθαλάμων (Ν.1428/84, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τους Ν.2947/01 και Ν.2115/93).
Από τα ανωτέρω, είναι προφανές ότι η ΕΡΓΟΣΕ θέλει να “τρέξει” το έργο, ενόψει αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πέρα από το γεγονός ότι, με την υλοποίησή του, ουσιαστικά ολοκληρώνεται ο άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Φώτης Φωτεινός   - metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου