Τσάμπα οι κορδέλες και οι δηλώσεις στην Οινόη πριν δυο μήνες...Με το υπ αρ πρωτοκόλλου 2250115/ΔΙΚΑΜ/12.09.2014 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επέκτεινε την κατάργηση των δρομολόγια απο και προς Χαλκίδα μέχρι νεωτέρας προφανώς λόγω έλλειψης μηχανοδηγών.
Πρόκειται για το τελειωτικό χτύπημα στον Προαστιακό της Αθήνας απο την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών που αδιαφορεί για την μετακίνηση χιλιάδων επιβατών προκειμένου να
βγάλει κέρδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο τα εμπορεύματα και να ιδιωτικοποιηθεί. Θυμηθείτε τι δήλωνε στις 20 Ιουνίου ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης για τον Προαστιακό Αθήνας >
Για να μπορούμε να εξυπηρετούμε τους συμπολίτες κάθε μέρα εργαζόμαστε σκληρά, για να δημιουργούμε έργα, τα οποία είναι παραγωγικά και εξυπηρετούν τους πολίτες, κυρίως υπηρετούν τις λαϊκές τάξεις, τους ανθρώπους, που αυτή τη στιγμή υποφέρουν εξαιτίας της κρίσης. Ένα βήμα ήταν και η μείωση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες. Ένα δεύτερο βήμα, είναι το γεγονός, ότι έχουμε καταστήσει τον προαστιακό ασφαλή, έχουμε επιδιορθώσει όλες τις βλάβες, έχουμε αποκαταστήσει όλες τις λεηλασίες και σήμερα ο προαστιακός είναι έτοιμος στην υπηρεσία των πολιτών, του λεκανοπεδίου και των πέριξ περιοχών
Δύο μήνες μετά οι λαικές τάξεις θα ψάχνουν να βρούν το τρένο .....
Ας βγάλουν όλοι τα συμπεράσματα τους.
Σημειώνουμε ότι μετά την επερώτηση της κυρίας Διώτη, Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας , και την πίεση της τοπικής κοινωνίας, επανέρχονται τα δρομολόγια 1591/1592 στον Προαστιακό Λάρισας - Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου