Λάβαμε και δημοσιεύουμε mail απο τον πλέον ειδικό για τα Desiro τον συνάδελφο Κώστα Πίνιο μηχανοδηγό ΜΘ που θυμίζουμε ότι είχε εκπαιδεύσει σε αυτές τις μονάδες και προσωπικό του ΜΑΙ. Διαβάστε τι μας έγραψε ο συνάδελφος.
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δόθηκε τέτοια εντολή από προϊστάμενο που
είναι γνώστης του αντικειμένου παρά μόνο ότι έγινε ένα επικίνδυνο λάθος ή από έναν άσχετο με το αντικείμενο διότι άπαντες γνωρίζουν αλλά είναι και οπτικά προφανές ότι ο ελαφρούς κατασκευής, φορητός αντάπτορας του Rail-bus δεν μπορεί να ελξει Desiro βάρους 191 τόνων και ότι η ελκτική ισχύ που έχει αυτός είναι πολύ μικρότερος (η δε συμπίεση του ακόμα μικρότερη) όταν ο αντίστοιχος του Desiro είναι για 400ΚΝ στην έλξη και 250ΚΝ στην συμπίεση!!! Γιατί σίγουρα με αντάπτορας από Rail-Bus έγινε η ρυμούλκηση.
Παραθέτω απόσπασμα από Σελίδα 2 των τεχνικών οδηγιών που κατέθεσα κατά την παραμονή μου ως εκπαιδευτής του προσωπικού δύναμης ΜΑΙ (Μηχ/ρχών και Μηχ/γών) στις ΗΑ/Α Desiro και παρακαλώ την δημοσίευσή του:
Περιγραφή λειτουργίας
Η βοηθητική σύζευξη (ΑΝΤΑΠΤΟΡΑΣ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΑΣ) της Fa. Dellner, χρησιμεύει στη μηχανική και πνευματική σύνδεση μιας ΗΑ/ Α DESIRO OΣE εφοδιασμένη με αυτόματη ζεύξη, με κεντρικό προσκρουστήρα, με όχημα το οποίο είναι εξοπλισμένο με όργανο ζεύξης UIC οριζόντιας κίνησης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μέγιστη επιτρεπτή δύναμη έλξης: 400 kN
Μέγιστη επιτρεπτή δύναμη συμπίεσης: 250 kN
Κων/νος Πίνιος
Ευχαριστούμε θερμά τον συνάδελφο για την επικοινωνία με το blog και την πολύτιμη βοήθεια του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου