Αριστερά η επιστολή του Amnizia στις 25 Αυγούστου του 2014 για το θέμα της επαναλειτουργίας του Καλαμάτα - Μεσσήνη.Εδώ η ανάρτηση που έκανε το στέκι στις 21 Αυγούστου προειδοποιώντας πως μέχρι εκείνη την στιγμή, δεν είχε γίνει καμία απολύτως ενέργεια για το θέμα. Απορούμε λοιπόν για όσους θεωρούν ότι το Σωματείο μας και η ΠΟΣ πήραν την πρωτοβουλία για το θέμα.Απλά όταν κατάλαβαν ότι η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητά και πέτυχε να μπεί το τρένο,έκαναν το αυτονόητο.Έστειλαν την επιστολή αφού ΗΔΗ είχε αποφασιστεί.Τα γράφουμε αυτά για να προλάβουμε αυτούς που θα σπεύσουν να μιλήσουν για την επιστροφή μεταταχθέντων μηχανοδηγών ΜΕΤΑ απο εμάς. Το λέμε σήμερα 11 Σεπτεμβρίου. Και αυτό γιατί
όπως είναι γνωστό, η ανάρτηση για την κατάργηση των Χαλκίδων και των άλλων προαστιακών τρένων, έκανε πάταγο πραγματικό.
Τις τελευταίες μέρες έχουν επικοινωνήσει μαζί μας δημοσιογράφοι, τοπικοί φορείς και βουλευτές απο όλες τις πτέρυγες της Βουλής.
Αυτό που μάθαμε ψάχνοντας σήμερα, είναι ότι το θέμα θα σηκωθεί πολιτικά και ότι στο Υπουργείο Υποδομών ψάχνουν να βρούν και πάλι μετά απο πολύ καιρό (Ευρωεκλογές) που κατοικοεδρεύουν οι μηχανοδηγοί που μετατάχθηκαν για να ξεκινήσει(;;) επιτέλους η διαδικασία επιστροφής.
Όχι γιατί θα μεταφέρουμε τεύτλα, αλλά γιατί μετά την ανάρτηση μας, τοπικές κοινωνίες και φορείς έχουν βγεί εκτός εαυτού γιατί κατάλαβαν ότι η αιτία της κατάργησης είναι η έλλειψη μηχανοδηγών.
Και αυτά απο 1 ρημάδα ανάρτηση.
Που να ακολουθούσε το Σωματείο μας και η Ομοσπονδία εναλλακτικές δράσεις που έχουν προταθεί και να επικοινωνούσε με τους επιβάτες. Πολλά θα είχαμε κερδίσει όλοι. Σιδηροδρομικοί και επιβατικό κοινό.
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι , αλλά δυστυχώς υπάρχουν και πολλά παλιά μυαλά που δεν μπορούν και δεν θέλουν να κάνουν υπερβάσεις.
Το στέκι της έλξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου