Με μία αόριστη έκθεση ιδεών που μάλλον απευθύνεται σε κουτούς απάντησε ο ΟΣΕ στην ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, σχετικά με την επανεκκίνηση των προαστιακών δρομολογίων στο τμήμα Κόρινθος - Ναύπλιο.
Μαθαίνουμε πως αντιμετωπίζεται θετικά από τον οργανισμό το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου, όπως επίσης και τα ποσά που απαιτούνται για
την συντήρηση και επισκευή της γραμμής (3,5 εκατομμύρια ευρώ ισχυρίζονται πως κοστίζει η αποκατάσταση των ΑΣΙΔ), ωστόσο είναι παντελής η απουσία δεσμεύσεων και χρονοδιαγραμμάτων.
Φυσικά η ερώτηση απευθυνόταν και στον αρμόδιο υπουργό Γιώργο Σταθάκη, του οποίου η απάντηση αναμένεται.
Όπως αναφέρεται στην σχετική απάντηση του ΟΣΕ:
Σε συνέχεια της ανωτέρω (α) διαβίβασης αναφοράς της Βουλής με αριθμό 208/24-01-2015, που κατατέθηκε από τον βουλευτή, κ. Σπυρίδων Λυκούδη, με θέμα «Επανεκκίνηση της λειτουργίας των προαστιακών σιδηροδρομικών δρομολογίων Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο», σας γνωρίζουμε τα εξής:
- Με βάση το άρθρο 7 του ν.3891/04.11.2010 η αρμοδιότητα για την ανάπτυξη και οργάνωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, ανήκει στην Σιδηροδρομική Επιχείρηση, (ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
- Ο Διαχειριστής Υποδομής, (ΟΣΕ), λαμβάνει υπόψη του οποιοδήποτε αίτημα σιδηροδρομικής επιχείρησης, (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και εκπονεί πλέγμα σιδηροδρομικών δρομολογίων για την εξυπηρέτηση επιβατικής ή εμπορευματικής μεταφοράς εφόσον συντρέχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, συστήματος σιδηροδρομικής υποδομής, και επάρκειας προσωπικού.
- Το θέμα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, για τους λόγους που παρατίθενται και στο κείμενο της Ερώτησης, αντιμετωπίζεται θετικά από τον ΟΣΕ. Προς τούτο έχουν καταγραφεί οι απαιτούμενες παρεμβάσεις στις εγκαταστάσεις της γραμμής, οι οποίες είναι απαραίτητες για την ασφαλή χρήση της γραμμής, όταν αυτή ζητηθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει την αρμοδιότητα της λειτουργίας των δρομολογίων και την οικονομική διαχείρισή της.
- Για την επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, από πλευράς υποδομής της σιδηροδρομικής γραμμής, απαιτείται συντήρηση και επισκευή εγκαταστάσεων της γραμμής (επιδομής και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων).
- Για την εν λόγω λειτουργία απαιτείται ένα κόστος συντήρησης της σιδηροδρομικής γραμμής 50.000 € και ένα κόστος για την επισκευή και εγκατάσταση των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων περίπου 3.500.000 €. Για την κάλυψη του συνολικού κόστους συντήρησης και επισκευής, δυνητικά οι απαραίτητοι πόροι θα αναζητηθούν από κονδύλια της Περιφέρειας Πελοποννήσου και από τον προϋπολογισμό του ΟΣΕ.
- Ο ΟΣΕ με ίδιους πόρους ολοκλήρωσε πρόσφατα την πλήρη ανάταξη των εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Ναυπλίου, ο οποίος είναι εκ νέου έτοιμος να τεθεί σε λειτουργία.
Αναδημοσίευση απο το anagnostis.gr
Ευτυχώς που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει πληθώρα Μηχανοδηγών και Συνοδών, ενώ οι Σταθμάρχες και οι Κλειδούχοι του ΟΣΕ, δεν έχουν καρέκλα να καθήσουν! Για τους χιλιάδες εργάτες γραμμής, τεχνίτες αυτομάτων συστημάτων, τεχνικούς των μονάδων της ΕΕΣΣΤΥ, να μη συζητάμε. Να φαν' κι οι κόττες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γραμμή Ναυπλίου έκλεισε με εντολή της Τρόικας το 2010, όπως και όλη η Πελοπόννησος. Αυτοί που έβαλαν στα μέτρα της Τρόικας το κλείσιμο του Σιδηρόδρομου, ζουν και βασιλεύουν και αποφάσεις υπαγορεύουν. Βλέπετε τι γίνεται στις Σκουριές και τι πάει να γίνει με τη συνέχιση των ιδιωτικοποιήσεων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, Αεροδρομίων, Ελληνικού κλπ κλπ. Ας είναι καλά το Ευρώ και η παραμονή μας σε αυτό!!!