Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Στην ιταλική κατασκευαστική GD Infrastutture το έργο Ψαθόπυργος - Ρίο

Με τη μεγάλη έκπτωση 45% παίρνει τον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ
Με τη σπάνια για τα σιδηροδρομικά χρονικά έκπτωση του 45% η ιταλική GD Infrastutture κατέστη μειοδότης του διαγωνισμού της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο «Κατασκευή Έργων Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής από
ΧΘ 113+000 -12+500 στο Τμήμα Ψαθόπυργος - Περιοχής Ρίου», σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος».  

Στον διαγωνισμό, αρχικού προϋπολογισμού ύψους 174 εκατ. ευρώ, συμμετείχαν, κατά τις ίδιες πληροφορίες, συνολικά επτά εταιρείες, οι οποίες κατέθεσαν προσφορές με σημαντικές εκπτώσεις:

- ΜΕΤΚΑ (25%)
- ΑΚΤΩΡ (32%)
- Πόρτο Καρράς (36%)
- J&P Αβαξ (35%)
- Ιντρακάτ (33%)
- ΤΕΡΝΑ (19%)
- GD Infrastrutture (45%).

Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει:

- Την κατασκευή της υποδομής της Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Κορίνθου - Πάτρας από ΧΘ 113+000 έως τη ΧΘ 123+500, καθώς και τη δημιουργία ή και αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου, το οποίο ακολουθεί παράλληλα τη νέα σιδηροδρομική γραμμή για την αποκατάσταση της επικοινωνίας μεταξύ οικισμών και των παράπλευρων ιδιοκτησιών.

- Την κατασκευή του συνόλου των απαιτουμένων υδραυλικών έργων για την προστασία της σιδηροδρομικής γραμμής.

- Την κατασκευή οδικών και σιδηροδρομικών γεφυρών.

- Την κατασκευή σιδηροδρομικής σήραγγας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Cover and Cut σε Άγιο Βασίλειο και Ρίο.

- Την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και την τοίχων αντιστήριξης των παράπλευρων και κάθετων οδών.

Η διάρκεια κατασκευής είναι τρία χρόνια. Θεωρητικά, εάν η σύμβαση υπογραφεί εντός του έτους, το έργο θα πρέπει να παραδοθεί το 2018. Ο διαγωνισμός βρίσκεται στο στάδιο κοινοποίησης του πρακτικού στους συμμετέχοντες.

Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις κατά του κύρους του διαγωνισμού και οι συνήθεις προσφυγές στη Δικαιοσύνη, η κατακύρωση θα αποτελέσει ζήτημα του νέου διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, όταν αυτό οριστεί από το υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών.

Η εργολαβία περιλαμβάνεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδιροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα - Πάτρα, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ ως το τέλος του 2015.

Η συγκεκριμένη εργολαβία, ωστόσο, θα χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» 2014-2020 - "Connecting Europe Facility" (CEF)» στο πλαίσιο της Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020, όπως και οι λοιπές εργασίες του Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, αναφέρεται στο τεύχος δημοπράτησης.

Κόβονται έργα λόγω υπερδέσμευσης πόρων

Στο μεταξύ, σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τεχνικών Εταιρειών (ΣΑΤΕ), καμιά παράταση δεν προβλέπεται στην υλοποίηση του προγράμματος ΕΣΠΑ 2007-2013 και όλα τα έργα που έχουν ενταχθεί σε αυτό θα πρέπει να ολοκληρωθούν ως τις 31 Δεκεμβρίου.

Ο ΣΑΤΕ επικαλείται δηλώσεις του υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Γιώργου Σταθάκη, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε με αντιπροσωπεία του συνδέσμου, με τη συμμετοχή του πρόεδρου κ. Ζαχαρία Αθουσάκη, του αντιπρόεδρου κ. Μάνου Βράιλα, του γενικού γραμματέα κ. Δημήτρη Κωνσταντινίδη και του γενικού διευθυντή κ. Σπύρου Μουντουίδη.

Όπως αναφέρει ο ΣΑΤΕ, ως το τέλος του μήνα θα οριστικοποιηθούν οι απεντάξεις έργων από το ΕΣΠΑ, που ναι μεν έχουν εξαγγελθεί, «αλλά δεν έχουν ξεκινήσει και κατά συνέπεια δεν είναι δυνατόν να ολοκληρωθούν ως το τέλος του χρόνου».

Σύμφωνα με τον ΣΑΤΕ, κ. Σταθάκης σημείωσε ότι στις προτεραιότητες του υπουργείου είναι:

- Το «κούρεμα» των κοινοτικών προγραμμάτων στα οποία έχουν ενταχθεί έργα περισσότερα απ' ό,τι μπορεί να καλύψει η κοινοτική χρηματοδότηση, με απένταξη έργων των οποίων οι διαδικασίες υλοποίησής δεν έχουν καν ξεκινήσει.

- Η μεταφορά κονδυλίων από προγράμματα με χαμηλή απορροφητικότητα, σε άλλα που μπορούν να απορροφήσουν επιπλέον πόρους, ώστε να μη χαθούν κοινοτικά κονδύλια.

- Η επιλογή των έργων που μπορούν να χαρακτηριστούν ως «έργα-γέφυρες» και να συνεχιστούν με το πρόγραμμα ΣΕΣ 2014-2020.

- Η επιλογή εκείνων των έργων, που είχαν σχεδιαστεί ή εξαγγελθεί και μπορούν να υπαχθούν στη νέα προγραμματική περίοδο, του ΣΕΣ 2014-2020.

«Σε κάθε περίπτωση, καμιά αλλαγή δεν προβλέπεται να γίνει στο υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2007-2013» αναφέρεται.

«Από πλευράς του ΣΑΤΕ τέθηκε το θέμα της ένταξης ευάριθμων τεχνικών έργων στο  έκτακτο Επενδυτικό Σχέδιο της ΕΕ -γνωστό ως πακέτο Γιούνκερ- ωστόσο, ο υπουργός διευκρίνισε ότι το "πακέτο" αυτό προβλέπει έργα με συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων» σημειώνεται.

Επίσης, ο ΣΑΤΕ ζήτησε να ανασταλεί απόφαση «βάσει της οποίας δεν καταβάλλεται ΦΠΑ σε ένα μεγάλο αριθμό συμβάσεων δημοσίων έργων, γεγονός που μετά βεβαιότητας θα οδηγήσει σε διακοπή συμβάσεων έργων του ΕΣΠΑ και εν συνεχεία διάλυσής τους, αφού οι εργολήπτες εξακολουθούν να καταβάλλουν ΦΠΑ για τα έργα αυτά, σε όλους τους προμηθευτές και υπεργολάβους».

«Τυχόν διάλυση των συμβάσεων αυτών, όπως είπαν, συνεπάγεται την επιστροφή κονδυλίων από την Ελλάδα στα Κοινοτικά Ταμεία, ακόμη και κονδυλίων που ήδη έχουν διατεθεί για την υλοποίηση τμημάτων των συγκεκριμένων έργων» σημειώνει ο Σύνδεσμος.

Επανεξετάζεται και η υποθαλάσσια της Σαλαμίνας

Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών συνεχίζει να ανατρέπει τον προηγούμενο σχεδιασμό για τα έργα παραχώρησης τρίτης γενιάς.

Μετά τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, μετατίθεται για τον Ιούνιο του 2015 και ο διαγωνισμός για το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του έργου της υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας».

Και αυτό διότι «κρίνεται σκόπιμη η επαναξιολόγηση και ιεράρχηση της κατασκευής του έργου και των χαρακτηριστικών του υπό το πρίσμα της νέας οικονομικής κατάστασης και των υπό διαμόρφωση προγραμμάτων κατασκευής υποδομών».


Εξ ίσου σκόπιμη κρίνεται «και η διερεύνηση εναλλακτικών συστημάτων και μεθόδων δημοπράτησης της κατασκευής και λειτουργίας του έργου με στόχο τη βελτιστοποίηση του οφέλους του δημοσίου συμφέροντος».

tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου