Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Χρήστος Σπίρτζης στο ert open : Προτεραιότητα τα μέσα σταθερής τροχιάς,δεν ξεκαθάρισε τι θα συμβεί με την ιδιωτικοποίηση στον σιδηρόδρομο

'Όπου παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα, θα αλλάξουν οι Διοικήσεις είπε ο νέος Υπουργός στο ert open.Τα θέματα αυτά θα λυθούν πάρα πολύ σύντομα τόνισε , παίζοντας και το παιχνίδι του κοινωνικού αυτοματισμού, λέγοντας πως τα 3,5 δις κοινοτικών επιδοτήσεων (που τα βρήκες άνθρωπε μας)στον σιδηρόδρομο, θα κρατηθούν απο τις συντάξεις και τους μισθούς αν επιχειρηθούν ενέργειες που θα θίξουν κοινοτικές υποθέσεις!Βρήκαμε πολύ μεγάλα προβλήματα στον Όμιλο ΟΣΕ , με ανοιχτές υποθέσεις στην επιτροπή

ανταγωνισμού -3.5 δις (δεν νομίζω ότι κλείνει με καλούς νομικούς τόνισε στην ερώτηση της κυρίας Χρονά). Δεν μπορούμε να πάμε στο πόδι.Τα χρήματα αυτά , θα λείψουνε απο τον Ελληνικό Λαό, θα κοπούνε απο τους μισθούς , τις συντάξεις.

Θα συνεργαστούμε με τους αρμόδιους φορείς και θα βρούμε εκείνα τα μοντέλα για να προχωρήσει ο σιδηρόδρομος τόνισε ο νέος Υπουργός.
Για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέφυγε να απαντήσει 
Εξαρτάται τι λέμε ιδιωτικοποίηση. Αν συμμετέχει ιδιώτης που θα έχει το project management, αν θα υπάρχει συνεργασία με ιδιώτες άλλο πράγμα ενώ  άλλο πράγμα η επιλογή του να είναι 100% δημόσιο.
Δεν θα πάμε να ξεπουλήσουμε την χώρα, δεν θα κρατήσουμε την χώρα σιδηροδρομικά στο 1821.
Σχέδιο της προηγούμενης Κυβέρνησης η ιδιωτικοποίηση είπε όταν πιέστηκε απο την δημοσιογράφο.
Δεν είχαμε τον χρόνο να ενημερωθούμε σε βάθος για την κατάσταση είπε.
Αν θέση μας πριν ήταν να κάνουμε 1 φορέα τον Όμιλο(μπορεί να είναι και δική μου θέση αυτό τόνισε) θα πρέπει να δούμε τις επιπτώσεις και αυτό σήμερα δεν φαίνεται εφικτό.
Θα δούμε γενικότερα το θέμα του στρατηγικού σχεδιασμού στον σιδηρόδρομο.
Γνωρίζω τις επείγουσες ελλείψεις σε τροχαίο υλικό. Πρέπει να δούμε ποιες είναι οι Διοικήσεις , ποιος τους τοποθέτησε και τι κάνουνε.

Μόλις υπάρχει video απο την συνέντευξη το στέκι της έλξης θα το αναρτήσει άμεσα.

2 σχόλια:

  1. Χρειάζεται σθένος για να διορθωθεί και να αλλάξει ο,τιδήποτε παρασιτικό, αντιπαραγωγικό και αντιδημιουργικό οδήγησε στην σήψη.

    Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι θα φοβάται τον επόμενο μήνα η μάννα μου ότι δεν θα πάρει σύνταξη;Είστε καινούργια κυβέρνηση και καλόν θα είναι να μην ακολουθείτε την (δοκιμασμένη μεν)παλιά δε συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή