Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Σκέψεις για δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στη Θεσσαλονίκη


H έλλειψη μηχανοδηγών ανάχωμα στην περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών στην Βόρεια Ελλάδα....
Μιλώντας και στην εκπομπή “Καθημερινά” που παρουσιάζουν ο Χρήστος Μάτης και Νικόλ Καζαντζίδου, η κυρία Πέρκα είπε ότι ενας πιθανός χώρος για ένα τέτοιο κέντρο είναι το στρατόπεδο Γκόνου,"που ειναι αρκετά ώριμο αλλά θέλει κάποια έργα υποδομής", αλλά εξετάζονται και άλλες προτάσεις ενώ διευκρίνισε ότι δεν μπορεί να υπάρξει αυτη τη στιγμή δέσμευση ούτε για τον χρόνο λειτουργίας, ούτε για το ιδιοκτησιακό σχήμα. ενώ διαβεβαίωσε ότι υπάρχει πρόθεση για τη δημιουργία εμπορευματικών κέντρων και σε άλλα λιμάνια σε όλην την χωρα.

 “Η εφοδιαστική αλυσίδα και τα εμπορευματικά κέντρα έχουν πάρα πολλά οφέλη για τις εμπορευματικές μεταφορές” είπε η κ.Πέρκα η οποία προσέθεσε ότι η δημιουργία τους μπορεί να γίνει και με μόχλευση ιδιωτικών κεφαλαίων και εξέφρασε την άποψη ότι η διανομή, η διαλογή, η αποθήκευση εμπορευμάτων και η συναρμολόγηση είναι τομείς που μπορουν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών.
 “Είναι δυστυχώς κρίμα που η χώρα δεν έχει τέτοιο δίκτυο εμπορευματικών κέντρων ακόμη” είπε η κ.Πέρκα χαρακτηρίζοντας την ιδέα τουλάχιστον για τη Θεσσαλονίκη “υπερώριμη”, καθώς, όπως είπε, είναι κάτι που συζητιέται εδώ και καιρό και η οδική σύνδεση και η σιδηροδρομική του λιμανιού έπρεπε να είχαν γίνει από καιρό.
 Η γγ του Υπουργείου απέδωσε την μειωμένη διακίνηση εμπορευμάτων σιδηροδρομικά που "κοστίζει πολλά έσοδα" στα δημόσια ταμεία και στην έλλειψη μηχανοδηγών, καθώς αρκετοί συνταξιοδοτήθηκαν και άλλοι μετατάχθηκαν στα υπουργείου Παιδείας και Υγείας.
 "Αν υπήρχε η μονιμότητα και είχαν γίνει οι απαραίτητες προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα είχαμε τέτοια προβλήματα" είπε ενώ υπενθύμισε ότι το Δεκέμβριο αναμένεται να κατατεθούν προσφορές ιδιωτών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη συντήρηση του τροχαίου υλικού των σιδηροδρόμων”, διευκρινίζοντας ότι αυτές δεν θα αφορούν το σιδοροδρομικό δίκτυο, τον ΟΣΕ, δηλαδή που παραμένει στο δημόσιο. 
Αναφερόμενη στο θέμα του μετρό Θεσσαλονίκης, το χαρακτήρισε ως “ένα τραγικό ανέκδοτο” και τόνισε ότι είναι ένα έργο που πρέπει οπωσδήποτε να ολοκληρωθεί. "Γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια και θα ληφθούν όλα τα μέτρα για να ξεκινήσει ξανά το έργο", είπε.

www.dikaiologitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου