Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

«Γκρίνια» Κινέζων για το ημιτελές σιδηροδρομικό δίκτυο

«Γκρινιάζουν» οι Κινέζοι της Cosco για το ημιτελές εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο, με αποκορύφωμα τη διχοτόμησή του, σε ντιζελοκίνητο και ηλεκτροκίνητο.
«Το κόστος logistics θα μπορούσε να πέσει αρκετά, εάν το δίκτυο ήταν
όλο ηλεκτροκίνητο», ανέφερε στέλεχος της κινεζικής εταιρείας, σε πρόσφατο συνέδριο, σημειώνοντας - με νόημα - ότι «το δίκτυο φτιάχνεται, αλλά κάποιοι το χαλάνε».    

Η Cosco επιθυμεί την ολοκλήρωση των έργων, ώστε να τροφοδοτεί πιο γρήγορα και αποτελεσματικά την εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων της, από τον Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως.

Η Ελλάδα παραμένει «φτωχός συγγενής» στο σιδηρόδρομο, εάν αναλογιστεί κανείς ότι σε Σκόπια, Σερβία και Βουλγαρία το δίκτυο, στο μεγαλύτερο εύρος, είναι ηλεκτροκίνητο.


Αναδημοσίευση απο metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου