Αντί η Ομοσπονδία να αναφερθεί και να αξιοποιήσει την παρέμβαση στον εισαγγελέα για το τροχαίο υλικό που ζήτησε ο Διευθυντής Μηχανεργοστασίων (και που οδήγησε στην απομάκρυνσή του την προηγούμενη εβδομάδα) φτάνει στο σημείο να ρωτάει την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ -περιγράφοντας την κατάσταση- αν οι αλλαγές στην ιεραρχία οφείλονται ...στην κατάσταση του τροχαίου υλικού,ζητώντας μάλιστα και εκπόνηση σχεδίου ανάταξης απο την ίδια Διοίκηση που καταγγέλει μερικές γραμμές παραπάνω!!!!!Διαβάστε και βγάλτε τα συμπεράσματα σας:
Σε όλες τις επαφές μας – προφορικές και γραπτές – έχουμε εκφράσει την έντονη ανησυχία μας για την πορεία της ΕΕΣΣΤΥ που η απόφαση των Κυβερνήσεων από την ίδρυσή της το 2013 μέχρι σήμερα είναι η μεταφορά των μετοχών της στο ΤΑΙΠΕΔ με στόχο την ιδιωτικοποίησή της.
Η εταιρεία κινδυνεύει με απαξίωση καθώς αφενός μεν η τεράστια έλλειψη προσωπικού και αφετέρου η έλλειψη ανταλλακτικών προκαλεί αδυναμία συντήρησης του τροχαίου υλικού με αποτέλεσμα:
α) Το προσωπικό που υπηρετεί είναι 430 εργαζόμενοι έναντι 610 που προβλέπονται πέραν του ότι και ο αριθμός των 610 εργαζομένων είναι αυθαίρετος διότι δεν προήλθε από κανενός είδους μελέτη. Επανειλημμένα η Π.Ο.Σ. έχει ζητήσει προσλήψεις τακτικού προσωπικού ούτως ώστε να υπάρξει συνέχεια στην τεχνογνωσία συμπληρώνοντας έτσι τα κενά του Οργανογράμματος.
β) Το 40% του στόλου ακινητεί, γεγονός που αποφέρει αποψίλωση ανταλλακτικών και βανδαλισμούς καθιστώντας την όποια ελπίδα ανάταξής του οικονομικά βεβαρημένη πέραν του ότι μέρος αυτού θα χαρακτηριστεί ως ΣΚΡΑΠ.
γ) Το τροχαίο υλικό που χρησιμοποιείται κυκλοφορεί στο όριο με καθημερινές βλάβες καθώς δεν πραγματοποιείται πλέον βαριάς μορφής συντήρηση και για την όποια συντήρηση δεν διατίθενται επαρκή και πιστοποιημένα ανταλλακτικά.
Η κατάσταση αυτή με διαχρονικές ευθύνες κυβερνήσεων και διοικήσεων που επιδεινώνεται ραγδαία, μειώνει περαιτέρω τη δυνατότητα της ΕΕΣΣΤΥ ν’ ανταποκριθεί στο ρόλο της.
Κατόπιν τούτων, και πέραν των αιτιών για την κατάσταση που υφίσταται σήμερα, θεωρούμε ότι καθίσταται αναγκαίο να ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιστροφή της κατάρρευσης, να υπάρξει σχέδιο για την επόμενη μέρα καθώς εάν δεν προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ, την οποία εμείς δηλώνουμε ότι θα αγωνιστούμε ν’ αποτρέψουμε, να δύναται να λειτουργήσει αξιόπιστα παρέχοντας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το απαραίτητο τροχαίο υλικό αποσοβώντας έτσι και την ενοικίαση τροχαίου υλικού από άλλες χώρες.
Αναμένοντας απαντήσεις για τα ανωτέρω ζητήματα και επειδή το τελευταίο διάστημα έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά έγγραφα που περιγράφουν την παραπάνω κατάσταση από υπηρεσιακούς παράγοντες, θα θέλαμε να μας γνωστοποιήσετε εάν οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στη διοικητική πυραμίδα της εταιρείας αποτελούν συνάρτηση της κατάστασης την οποία περιγράφουμε.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ
Το ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ
Αντί δηλαδή η ΠΟΣ να ζητήσει τον λόγο για την αποπομπή του Διευθυντή Μηχανεργοστασίων μετά την παρέμβαση που ζήτησε απο τις εισαγγελικές αρχές για την κατάσταση του τροχαίου υλικού,ζητά απο την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ να τις αναφέρει ΑΝ η αποπομπή του οφειλόταν στην κατάσταση του τροχαίου υλικού (Την οποία ο συνάδελφος Αναγνωστόπουλος κατήγγειλε στον εισαγγελέα).
Και στην συνέχεια ζητά, να ληφθούν αναγκαία μέτρα - απο την ίδια Διοίκηση που έφτασε το τροχαίο υλικό ως εδώ- για την αντιστροφή της κατάστασης !
Προφανώς όμως, απο τα νέα στελέχη που κάλυψαν τις θέσεις αυτές (μετά την αποπομπή όσων ζήτησαν την παρέμβαση του εισαγγελέα).
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ συνάδελφοι σιδηροδρομικοί;
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου