Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Επιστολή καταπέλτης του Γ. Αναγνωστόπουλου για όσα συμβαίνουν στην ΕΕΣΣΤΥ. Θα τολμήσει ή θα κρυφτεί -και πάλι- η Ομοσπονδία;

Με την προηγούμενη επιστολή μου, έθεσα το θέμα της δημοσιοποίησης των όσων συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, είτε μέσω επιστολής που θα έπρεπε να στείλει η ΠΟΣ, είτε μέσω καταγγελίας που θα έπρεπε να κάνει στην Ελληνική Δικαιοσύνη και απάντηση δεν πήρα. Για μια ακόμη φορά επανέρχομαι για να τονίσω ότι θεωρώ ότι η ΠΟΣ πρέπει να πάρει θέση.

Το πραγματικό θέμα περιγράφεται παρακάτω :

Η απόφαση για την πώληση του 100% των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μια πολιτική απόφαση και σαν τέτοια είναι δυνατόν κάθε πολίτης να την υποστηρίζει ή να την καταδικάζει, (όπως ο υπογράφων) .
Οι πρακτικές όμως της απαξίωσης του τροχαίου υλικού που ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο, οδήγησαν στην απαξίωση των δυο προς πώληση εταιρειών και έχουν σαν αποτέλεσμα την δραστική μείωση του τιμήματος που θα εισπράξει το Ελληνικό Δημόσιο από την πώλησή των. Αποτελούν  συνεπώς οι πρακτικές αυτές που γίνονται συστηματικά κατά την γνώμη μου αντικείμενο που θα πρέπει να διερευνήσουν οι αρχές της χώρας όσον αφορά τους δράστες, και τα κίνητρα ενός εκάστου όσων εμπλέκονται. Θα πρέπει δηλαδή να καταλογισθούν οι δέουσες ευθύνες σε κάθε φυσικό ή ηθικό αυτουργό των πράξεων και πρακτικών που οδήγησαν σε μείωση της αξίας του τροχαίου υλικού κατά 600 εκ. € (τουλάχιστον) και στην απαξίωση της ΕΕΣΣΤΥ μέσω κυρίως της μείωσης του κύκλου εργασιών της, δηλαδή της εγκατάλειψης του τροχαίου υλικού χωρίς συντήρηση. Έχουμε παραθέσει τα πραγματικά γεγονότα και τις πρακτικές που την τελευταία πενταετία οδήγησαν σε απαξίωση το τροχαίο υλικό του Ελληνικού Σιδηροδρόμου. Αυτή υπολογίζεται σε 1.300 δις € περίπου εκ των οποίων το μισόν ποσόν οφείλεται σε μη εκτέλεση προγραμματισμένων συντηρήσεων, σύλληση του τροχαίου υλικού λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και γενικά εγκατάλειψή του, που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. Κάποιος δηλαδή ευθύνεται για τις ασυντήρητες Φ/Α, τις 8 Αυτοκινητάμαξες ΜΑΝ και τις 7 Αυτοκινητάμαξες RB που παραμένουν εκτός λειτουργίας χωρίς τροχούς, τις Ε/Α που ακινητούν από έλλειψη προσωπικού ,τις Δ/Η ADtranz που κυκλοφορούν με ασυντήρητους Δηζελοκινητήρες τις τόσες Αμαξοστοιχίες που έχει αναγκασθεί να εκτελέσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με λεωφορεία λόγω έλλειψης Τροχαίου Υλικού. Αν η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ είχε λάβει υπόψη τις υπηρεσιακές μας αναφορές και είχε υλοποιήσει έστω  μέρος από τις ενέργειες που προτείνουμε, η κατάσταση θα ήταν πολύ καλύτερη. Πότε θα αναζητηθούν ευθύνες ; 
Αυτά εξηγούνται στην συνημμένη έκθεση αναγκαία σε όποιον ενδιαφέρεται για επιπλέον λεπτομέρειες. 
Θα πρέπει επίσης να διερευνηθεί η ακατανόητη λειτουργία της διοίκησης Αγιάσογλου με αλματώδη αύξηση των διοικητικών εξόδων σε αυτή την δύσκολη εποχή για όλον τον Ελληνικό Λαό . 
Επισυνάπτονται σχετικές αποφάσεις της διοίκησης καθώς και σχετική αλληλογραφία για άχρηστη παροχή υπηρεσιών.
 Επισυνάπτω σχετικές αποφάσεις για παροχή έργου μηχανολόγου μηχανικού και πολιτικού μηχανικού το οποίο ουδέποτε ζητήθηκε ποτέ δεν απογράφηκε, ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε αλλά θα κοστίσει στην ΕΕΣΣΤΥ από την 3-6-13 έως 31-12-15 250.536,17€ χωρίς ΦΠΑ και 308.159,50€ με ΦΠΑ. 
Τι έγινε επίσης το Επιχειρησιακό Σχέδιο 2013-16 που ακόμη δεν μας έχει κοινοποιηθεί και είχε προκηρυχθεί διαγωνισμός με τίμημα 60.000€ πλέον ΦΠΑ ;      .
Συντάχθηκε ;παραλήφθηκε ;πληρώθηκε ;κανείς δεν ξέρει.
Αν συγκρίνει κάποιος τα διοικητικά έξοδα της ΕΕΣΣΤΥ 3,84 εκ.€ για 10 μήνες το 2013 με τα 2,59 εκ.€ διοικητικά έξοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για όλο το 2013, θα καταλάβει ότι είναι αναγκαία η διεξαγωγή οικονομικού ελέγχου της εταιρείας αφού η ΕΕΣΣΤΥ είχε κύκλο εργασιών 24 εκ.€ ,έλλειμα 3,8 εκ.€  και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε κύκλο εργασιών 80 εκ.€ και κέρδος.

Είναι κρίμα η σημερινή ηγεσία της ΠΟΣ με την σιωπή και την απραξία της να μην συμβάλει στην δρομολόγηση της διερεύνησης των ευθυνών για την απαξίωση του τροχαίου υλικού και της ΕΕΣΣΤΥ αλλά και τον έλεγχο της μεγάλης διοικητικής δαπάνης της ΕΕΣΣΤΥ, και να φανεί κατώτερη των περιστάσεων στην εποχή που περνούμε τις σκοτεινότερες μέρες από την ίδρυση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
Πρέπει να δοθεί μια απάντηση. 
Εγώ καταγγέλλω γραπτώς όσα όλοι οι σιδηροδρομικοί συζητούν τα τελευταία χρόνια αλλά κανένας δεν τολμάει να πει δημόσια.  

                                        Ο
 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΙΜΗΧ – ΔΕΡ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΥΓ.1 :Επισυνάπτω τις απαντήσεις που παρουσιάσαμε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΣΣΤΥ όταν κληθήκαμε την 26-10-15 θα καταλάβει διαβάζοντάς τες κάθε καλοπροαίρετος γιατί μετατίθενται οι συνάδελφοι Πατεράκης Ζ. και Καπασσάς Στ, που δεν απέσυραν τις υπογραφές τους από προηγούμενη επιστολή όπως τους ζητήθηκε.
ΥΓ.2 : Δεν θέλω να ανακληθεί η μετάθεσή μου. Θέλω να μη διαλυθεί η Εταιρεία με τοποθέτηση στις δυο παραγωγικές Διευθύνσεις των νεώτερων συναδέλφων στην ιεραρχία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου