Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Μετά από 4 χρόνια, οι μετροπόντικες «έπιασαν και πάλι δουλειά» στη Θεσσαλονίκη

Μέρα χαράς για την Θεσσαλονίκη!
Μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια, οι μετροπόντικες του Μετρό της Θεσσαλονίκης "ξαναέπιασαν δουλειά". Επιδίωξη της Αττικό Μετρό, έπειτα από την επανεκκίνηση των εργασιών, είναι η ολοκλήρωση της βασικής γραμμής έως την άνοιξη του 2020.Υπενθυμίζεται ότι,
με βάση την αρχική σύμβαση του 2006, με την ανάδοχο κοινοπραξία, υπό την ΑΕΓΕΚ, η βασική γραμμή θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το... 2012.
Σήμερα, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, του Γ.Γ. Υποδομών Γιώργου Δέδε, του Πρόεδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Γιάννη Μυλόπουλου και του Διευθύνοντα Συμβούλου Θεόδωρου Παπαδόπουλου, το πρώτο μηχάνημα ολομέτωπης κοπής (TBM) ξεκίνησε την πορεία του, από τον υπό κατασκευή σταθμό της Νέας Ελβετίας, με κατεύθυνση δυτικά, μέχρι το σταθμό της Ανάληψης.
Σε 30 μέρες (για λόγους ασφάλειας της κατασκευής) ξεκινάει και το δεύτερο ΤΒΜ, ανοίγοντας έτσι τα τελευταία 1.890 μέτρα των δυο δίδυμων σηράγγων, που απομένουν για την ολοκλήρωση της γραμμής.
Καθώς το 75% του συνολικού μήκους έχει υλοποιηθεί, η κατασκευή των σηράγγων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.
Συγχρόνως, υπογράφηκε στις 19 Φεβρουαρίου 2016, η 2η Συμπληρωματική Σύμβαση για το αρχαιολογικό έργο, ύψους 25.000.000 ευρώ και οι αρχαιολογικές εργασίες ξεκινούν εκ νέου.
Με δεδομένο ότι το 82% του ανασκαφικού έργου έχει εκτελεστεί, οι αρχαιολογικές εργασίες που απομένουν αφορούν στον σταθμό «Βενιζέλου», στη νότια πρόσβαση του σταθμού «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», στη βόρεια και νότια πρόσβαση του σταθμού «Δημοκρατίας», στη βόρεια και νότια πρόσβαση του σταθμού «Αγίας Σοφίας», στη νότια πρόσβαση του σταθμού «Σιντριβάνι» και στο κτίριο ΙΙΙ και τον περιβάλλοντα χώρο του Αμαξοστάσιου.
Εν τω μεταξύ, απότις αρχές Μαρτίου επανεκκίνησαν και οι εργασίες στα εργοτάξια. Συγκεκριμένα, πραγματοποιούνται κατασκευαστικές εργασίες στη Διασταύρωση «Δημοκρατίας», στον Σταθμό «Δημοκρατίας», στον Σταθμό «Σιντριβάνι», στον Σταθμό «Αγίας Σοφίας», στον Σταθμό «Παπάφη», στον Σταθμό και στη Διασταύρωση «Πατρίκιος»,  στον Σταθμό «Βούλγαρη», στον Σταθμό «Νέα Ελβετία», και στο Αμαξοστάσιο.
Επιπλέον, μετά τη διαμάχη που ξέσπασε με αφορμή τα αρχαιολογικά ευρήματα στο Σταθμό «Βενιζέλου», επιτεύχθηκε, για πρώτη φορά, συμφωνία της Αττικό Μετρό με το Υπουργείο Πολιτισμού και το Δήμο Θεσσαλονίκης επί τεχνικής λύσης, που εξετάζει η Αττικό Μετρό, σύμφωνα με την οποία στη Βενιζέλου θα συνυπάρξουν τα αρχαιολογικά ευρήματα και ο σταθμός του Μετρό.
Η λύση αυτή είναι σύμφωνη με την τελευταία απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου και προβλέπει την κατασκευή του σταθμού στην ίδια θέση, με παράλληλη διατήρηση και ανάδειξη των αρχαιολογικών ευρημάτων κατά χώραν.
Η τεχνική εφικτότητα της λύσης, που έχει συμφωνηθεί, διερευνάται και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τη δυνατότητα κατασκευής του σταθμού σύμφωνα με αυτή. Με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζεται, κατά τρόπο αποδεκτό από όλες τις πλευρές και κυρίως προς όφελος της πόλης, ένα μεγάλο πρόβλημα που εμπόδιζε την κατασκευή του σταθμού και είχε διχάσει τη Θεσσαλονίκη.
Με την εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης για τον σταθμό της Βενιζέλου, ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση πλέον του συνόλου του έργου.

Τέλος, οι κατασκευαστικές εργασίες συνεχίζονται με κανονικούς ρυθμούς και στην επέκταση της γραμμής του Μετρό προς Καλαμαριά, καθώς αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται εργασίες και στους πέντε σταθμούς της γραμμής.

Χρήστος Σπίρτζης: «Μέρα χαράς για τη Θεσσαλονίκη»   

«Σήμερα, μετά από τέσσερα χρόνια, ξεκινά πάλι ο μετροπόντικας. Είναι μια μέρα χαράς για τη Θεσσαλονίκη και για όλη την Βόρεια Ελλάδα. Είναι η αρχή του τέλους για την ολοκλήρωση της  βασικής γραμμής του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Μπορούμε να κοιτάμε μπροστά, μπορούμε να κοιτάμε τα υπόλοιπα έργα υποδομής στη Βόρεια Ελλάδα, τις επεκτάσεις του Μετρό, τη σιδηροδρομική Εγνατία και τα υπόλοιπα οδικά έργα που δεν έχουν συνδέσει μέχρι σήμερα την Εγνατία οδό με τις βιομηχανικές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας και με τα λιμάνια.
Αυτή είναι και η απάντηση σε όσους κινδυνολογούσαν τόσους μήνες και σε όσους ευθύνονται για το βάλτωμα και το σταμάτημα όλων των μεγάλων έργων υποδομής σε όλη τη χώρα και κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα.
Ειδικά για τον σταθμό «Βενιζέλου» θέλω να τονίσω τη σημασία της συνύπαρξης του Μετρό και των αρχαίων. Έχει ήδη δρομολογηθεί λύση, η οποία είναι σύμφωνη με την απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου και σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και τους υπόλοιπους φορείς, προχωράμε στην υλοποίησή της.
Τέλος, όλες οι επεκτάσεις του Μετρό θα βασιστούν σε ένα σχεδιασμό της Αττικό Μετρό Α.Ε., με σκοπό να βάλουμε πια ένα τέλος στον αποσπασματικό χαρακτήρα των έργων», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών.
Γ. Μυλόπουλος : «Φως στην άκρη του τούνελ του Μετρό»
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Γιάννης Μυλόπουλος, δήλωσε με τη σειρά του: «Σήμερα η Θεσσαλονίκη βλέπει φως στην άκρη του τούνελ του Μετρό.
Μέχρι το τέλος του χρόνου ο Μετροπόντικας θα ολοκληρώσει τη διάνοιξη του συνόλου των σηράγγων και ο στόχος μας είναι να ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του Μετρό της Θεσσαλονίκης έως την Άνοιξη του 2020.
Το χρονοδιάγραμμα είναι πιεστικό, αλλά δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος. Τα μηνύματα είναι απολύτως αισιόδοξα.
Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης βλέπουν ότι το έργο ξεκινά ξανά και ότι η Πολιτεία έχει τη  Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος».
Tα βασικά χαρακτηριστικά 

Υπενθυμίζεται ότι η σύμβαση του Μετρό της Θεσσαλονίκης υπεγράφη, το 2006, με την κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ - IMPREGILO - ANSALDO - SELI – ANSALDOBREDA, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το… 2012.
Έκτοτε, το έργο λαμβάνει παρατάσεις, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται αντιδικία της Αττικό Μετρό με την κοινοπραξία.  
Τα χαρακτηριστικά του βασικού δικτύου Μετρό στην Θεσσαλονίκη είναι τα εξής:

-13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα,
-9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς,
-18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό,
-συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού,
-δημιουργία αμαξοστάσιου έκτασης 50.000 τμ στην περιοχή της Πυλαία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου