Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Δυσαρέσκεια Cosco για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ειδομένης

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε. Όλα αυτά τα στελέχη των πολυεθνικών που προβληματίζονται για τις καθυστερήσεις λόγω της κατάστασης στην Ειδομένη,ΓΙΑΤΙ δεν ζητάνε απο τις Κυβερνήσεις των χωρών τους να ΑΝΟΙΞΟΥΝ τα σύνορα; Διαβάζουμε και πάλι για το θέμα : 
Η εμπορική εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό πλήττεται από την
«σοβαρή κατάσταση», που έχει δημιουργηθεί στην Ειδομένη, από την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής από πρόσφυγες, που αντιδρούν στο κλείσιμο των συνόρων από την ΠΓΔΜ, προειδοποιούν στελέχη εταιρειών και εκφράζουν ανησυχία για τις επιπτώσεις, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
Ο ΣΕΠ (θυγατρική της Cosco) αντιμετωπίζει το πρόβλημα, χρησιμοποιώντας εναλλακτική οδό, μέσω Βουλγαρίας. Ωστόσο, η λύση αυτή, εκτός από πιο ακριβή, πλήττει την ανταγωνιστικότητα των εταιρειών, λόγω της καθυστέρησης στην παράδοση των εμπορευμάτων, αφού η διαδρομή είναι μεγαλύτερη.
Όπως εξηγούν, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στελέχη του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ, θυγατρική εταιρεία της Cosco), το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής κοστίζει περισσότερο στην εταιρεία, καθώς - όπως τόνισαν - το τρένο από τον Πειραιά είναι αναγκασμένο να χρησιμοποιεί εναλλακτική οδό, μέσω Βουλγαρίας, ωστόσο αυτό που - όπως είπαν - τους ανησυχεί και τους προβληματίζει είναι ότι ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων, μέσω της γειτονικής χώρας, γίνεται με καθυστέρηση, καθώς η διαδρομή είναι μεγαλύτερη.

«Αναλογιστείτε ότι εμείς, ως εταιρεία, έχουμε επενδύσει να πουλάμε στους πελάτες μας χρόνο παράδοσης και κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή δεν είναι εφικτό, ενώ ανταγωνιστές μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν κάτι τέτοιο ως όπλο», ανέφεραν στελέχη του ΣΕΠ.

Προσέθεσαν, επίσης, ότι παρά το γεγονός ότι έχουν λάβει διαβεβαιώσεις πό τους αρμόδιους φορείς ότι το πρόβλημα θα λυθεί το συντομότερο, έως σήμερα δεν έχει γίνει κάτι.

Άλλες εταιρείες σημειώνουν, επίσης, ότι πολλά εμπορεύματα που φθάνουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης με πλοία, φορτώνονται πλέον σε φορτηγά οχήματα για να προωθηθούν στους τελικούς προορισμούς προς στην κεντρική Ευρώπη, καθώς δεν είναι εύκολη η εξεύρεση εμπορικού τρένου, λόγω αυξημένης ζήτησης από το κλείσιμο της Ειδομένης.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου