Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Κόντρα Σπίρτζη- Μητσοτάκη για τις αστικές συγκοινωνίες


Κόντρα σε πολιτικό επίπεδο για την κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών ξέσπασε σήμερα μεταξύ του Υπουργού Μεταφορών και του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Μητσοτάκη που επισκεπτόμενος τις εγκαταστάσεις της ΕΘΕΛ έκανε λόγο για απαξίωση των συγκοινωνιών (μιλώντας παράλληλα με καλά λόγια για τους εργαζόμενους που...μετέταξαν και πετσόκοψαν με τα ενιαία οι Κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. Ο Υπουργός Μεταφορών απάντησε αναφέροντας για το "τζάμπα" του κ. Μητσοτάκη :
 

90 εκατομμύρια ευρώ, το τζάμπα του κυρίου Μητσοτάκη στις αστικές συγκοινωνίες …
Η πρωινή επίσκεψη εντυπώσεων του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στην Πέτρου Ράλλη, είναι μία καλή ευκαιρία να θυμίσουμε στον πρόεδρο της ΝΔ την πλήρη απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών, που άφησαν πίσω τους οι δικές της κομματικές διοικήσεις, που τον συνόδευαν σήμερα.
Θυμίζουμε λοιπόν, ότι τα μέλη των τέως διοικήσεων που συνόδευαν τον κ. Μητσοτάκη, είναι ο μέχρι τον Δεκέμβριο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ, κ. Γ. Οικονόμου που τοποθετήθηκε από τον κ. Μητσοτάκη στη θέση του Διευθυντή Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ και ο επίσης ως τον Δεκέμβριο, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, κ. Ν. Παπαθανάσης που επίσης τοποθετήθηκε από τον κ. Μητσοτάκη Γενικός Διευθυντής της ΝΔ.
Οι τέως αυτές διοικήσεις ασέλγησαν πραγματικά στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, την περιουσία του ελληνικού λαού.
Επειδή ο κ. Μητσοτάκης βιάστηκε να μιλήσει για οικονομική επιβάρυνση των αστικών συγκοινωνιών από τη σημερινή κυβέρνηση, απλώς θα του θυμίσουμε τα αποτελέσματα της δικής τους πολιτικής, που οδήγησαν στην απόλυτη απαξίωση το συγκοινωνιακό έργο της πρωτεύουσας. Μια επιλογή μεθοδευμένη και συνειδητή, με στόχο την εκποίηση - ιδιωτικοποίηση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών.
Θα του θυμίσουμε λοιπόν αυτά που βρήκαμε, στα οποία οφείλονται και οι αυξήσεις και η απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών:
Αναλυτικά:
Οφειλές από αγορές λεωφορείων: 9.129,815 ευρώ.
Ανταλλακτικά και λάστιχα: 3.913.586,75 ευρώ
ΙΚΑ: 4.228 517,38 ευρώ.
ΔΕΗ : 681. 592,00 ευρώ.
Δεδηλωμένες ημέρες δεκάδων χιλιάδων ρεπό και εκατοντάδες χιλιάδες ώρες υπερωριακής απασχόλησης, -αμφισβητούμενου αριθμού- που προήλθαν από ρουσφετολογικές μετατάξεις από κρίσιμες ειδικότητες οδηγών και τεχνικών, οι οποίες οδήγησαν στην απαξίωση των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες: 9.358.157,38 ευρώ
Υποχρεώσεις σε ΟΑΣΑ έως 31-12-2015: 28.792,603,52 ευρώ
Παροχή υπηρεσιών (Καθαρισμοί Κατασκηνώσεις εργαζομένων): 1.328.647,48 ευρώ. 
Ασφάλειες λεωφορείων – αυτοκινήτων : 4.425.658,72 ευρώ.
Πετρέλαιο : 5.213.112,37 ευρώ.
Φυσικό Αέριο (ΔΕΠΑ) 23.137.768,96 ευρώ.
Σύνολο: 90.209,459,56

Αυτή την κληρονομιά του χρέους των 90 εκατομμυρίων ευρώ, τη μείωση πάνω από 30% του μεταφορικού έργου και εκατοντάδες οδηγοί χαμένοι από το έργο τους, είναι ένας σύντομος απολογισμός του έργου των διοικήσεων, με τα μέλη των οποίων, ο κ. Μητσοτάκης πραγματοποίησε τη σημερινή επίσκεψη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ.
Μας άφησαν ως κληρονομιά το γερασμένο στόλο, τις αναξιοκρατικές τοποθετήσεις ημετέρων σε διοικητικές θέσεις ευθύνης , σε βαθμό που έφτασαν να είναι περισσότερες από το ίδιο το προσωπικό, τα ρουσφέτια, τους κεφαλοκυνηγούς και την επιβολή προστίμων σε ανέργους τα οποία έφταναν ακόμη και τις 45 χιλιάδες ευρώ.
Η πολιτική που καταγγέλλει ο κ. Μητσοτάκης, είναι η πολιτική των Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών, της δωρεάν μετακίνησης των ανέργων, της στήριξης του κόσμου της εργασίας και των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
Μας καταγγέλλει ότι παρά τις πιέσεις των θεσμών για σκληρή τιμολογιακή πολιτική, κατάφερε να κρατήσει την κάρτα απεριορίστων διαδρομών σταθερή, όπως επίσης και το μειωμένο εισιτήριο, που απευθύνεται στις κατεξοχήν στις ευαίσθητες πληθυσμιακές ομάδες συμπολιτών μας.
Δεν θα μακρυγορήσουμε. Θα υπογραμμίσουμε απλώς, ότι ο κ. Μητσοτάκης πρέπει να αντιληφθεί μια και καλή, ότι το έργο αποδόμησης και απαξίωσης των αστικών συγκοινωνιών έλαβε τέλος. Ελαβε τέλος, με την απομάκρυνση των κομματικών διοίκησεων, εκπρόσωποι των οποίων συνόδευαν σήμερα το πρωί τον κ. Μητσοτάκη, οι οποίοι, θα πρέπει να ντρέπονται για το χάος και τη διάλυση τους.
Σήμερα όφειλαν να ζητήσουν συγνώμη, να απολογηθούν και να ντρέπονται. Αντ’ αυτού κάνουν τους τιμητές.
Δε θα σιωπήσουμε για τα έργα και τις ημέρες τους. Τις επόμενες ημέρες θα αναδειχθούν ένα -ένα τα θέματα που έφτασαν εδώ τις αστικές συγκοινωνίες αλλά και το τζάμπα του κ. Μητσοτάκη και των συνεργατών του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου