Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Μπαράζ κινητοποιήσεων και απο την ΠΟΣ (με εξώδικα των Σωματείων)


Μπαράζ κινητοποιήσεων αποφάσισε ομόφωνα και η ΠΟΣ για την ερχόμενη εβδομάδα ενόψει της ιδιωτικοποίησης των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Τις κινητοποιήσεις αναλαμβάνουν κυκλικά τα Σωματεία στις 14-15-16 και 21 Ιουνίου με τρίωρες στάσεις εργασίας απο τις 5-8 το πρωί, 1-4 το μεσημέρι και 9-12 το βράδυ.Στις 22 Ιουνίου ημερομηνία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών η ΠΟΣ θα πραγματοποιήσει 24 ωρη απεργία. Το Σωματείο μας συμμετέχει στις κινητοποιήσεις την Πέμπτη 16 Ιουνίου. Το εξώδικο της ΠΟΣ 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.), στη συνεδρίασή του που πραγματοποιήθηκε την 25η  Μαΐου 2016 αποφάσισε ομόφωνα την κήρυξη και πραγματοποίηση 24ηςωρης απεργίας την ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016 (από 00.00’ έως 24.00’)  του προσωπικού που απασχολείται στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., την Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε., την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. σε ολόκληρο το δίκτυο.
Θέματα της απεργιακής κινητοποίησης είναι: 
1. Η επικείμενη ιδιωτικοποίηση των Εταιρειών ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συγκεκριμένα η λήξη των δεσμευτικών προσφορών στις 22/6/2016.
2. Η υπαγωγή του ΟΣΕ και κατ΄επέκταση της ΕΡΓΟΣΕ στο νέο Υπερταμείο "Αξιοποίησης" της Δημόσιας Περιουσίας.
3. Η απώλεια εργασιακών δικαιωμάτων λόγω της κατάργησης του Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας της ΕΕΣΣΤΥ.
4. Η μη υπογραφή Σ.Σ.Ε. η οποία έχει λήξει εδώ και ένα χρόνο.
5. Η συνεχιζόμενη απαξίωση όλων των Εταιρειών που έχει ως αποτέλεσμα τη δυσχέρεια πραγματοποίησης του μεταφορικού έργου.
6. Οι τεράστιες ελλείψεις προσωπικού και η τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το τροχαίο υλικό που αγγίζει και σε κάποιες περιπτώσεις τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας του.
7. Η προώθηση ενός Κανονισμού Κίνησης, ο οποίος υποβαθμίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας του ελληνικού σιδηροδρόμου.
8. Το Ασφαλιστικό Νομοσχέδιο, το οποίο μετά την αύξηση των ορίων ηλικίας, προωθεί την ριζική μείωση των συντάξεων στα όρια της φτώχειας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου