Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Τι συζητήθηκε χτες στην συνάντηση ΠΕΠΕ - Διοίκησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πραγματοποιήθηκε χτες η συνάντηση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το Προεδρείο του Σωματείου μας.

Σε αυτήν
συζητήθηκε το θέμα της ιδιωτικοποίησης για το οποίο η Διοίκηση ανέφερε τα όσα ήδη γνωρίζουμε για το Ιταλικό και Ρώσσικο ενδιαφέρον.

Στην ερώτηση που τέθηκε για το αν καταστεί άγονος ο διαγωνισμός και τι θα μπορούσε να συμβεί, η απάντηση ήταν ότι θα μπορούσε να προκηρυχτεί εκ νέου ή να υπάρξει δικαστική κίνηση  απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα της ακύρωσης των υποτιθέμενων χρεών της Εταιρείας.
Κάθε σοβαρό κράτος έχει plan b για αυτές τις περιπτώσεις , το ίδιο συμβαίνει και για την περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρεί πως με την Σύμβαση των ΥΓΟΣ διασφαλίζονται οι 694 θέσεις εργασίας μέχρι το 2020 ενώ η Σύμβαση όπως εκτιμά θα ανανεωθεί για άλλα 5 χρόνια.
Για το θέμα της ΣΣΕ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έτοιμη εδώ και μέρες και περιμένει τις άλλες 2 Διοικήσεις.
Το κείμενο θα δοθεί μέχρι τέλους της εβδομάδας (πιθανών και εντός της μέρας σήμερα).
Η Νέα Έλξη - Αναγέννηση μέσω του Γραμματέα ζήτησε το ποσό που προβλέπεται για τα χιλιόμετρα να δοθεί κλιμακωτά για να αυξηθεί η παραγωγικότητα!!

Για το θέμα των τοποθετήσεων η θέση της Διοίκησης ήταν ξεκάθαρη. Δεν πρόκειται να πληρωθεί επίδομα ευθύνης σε όσους εκτελούν χρέη Προϊσταμένου, και το θέμα θα λυθεί με τις προαγωγές.
Για την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι συνάδελφοι έχουν εποπτικό ρόλο και αν θέλουν θα μπορούσαν να προσφύγουν και δικαστικά.
Την προσεχή Δευτέρα κλείνουν οι αιτήσεις για τις 4 κενές θέσεις Διευθυντών  και αμέσως προχωρούν οι τοποθετήσεις των υπολοίπων με βάση το Οργανόγραμμα που θα δοθεί και για διαβούλευση και την προκήρυξη των θέσεων.
Για τα κυκλώματα εργασίας η Διοίκηση υποστήριξε ότι έχει επεξεργαστεί σχέδιο με 95 υπηρεσίες μηχανοδηγών Πανελλαδικά (χωρίς εμπορικά, εφεδρείες κ ελιγμούς) και άλλες 20 βοηθών.
Η πρόταση θα δοθεί΄στο Σωματείο για διαβούλευση,πιθανώς και μέχρι τέλους της εβδομάδας.
Το θέμα των κυκλωμάτων δεν συνδέθηκε με την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ενώ όλοι οι μηχανοδηγοί θα εκτελούν τις υπηρεσίες κυκλικά.
Η Διοίκηση δέχεται να συνυπογραφούν οι ώρες μηχανοδήγησης μετά την πρόταση του Προέδρου του Σωματείου για το θέμα.
Ο Γραμματέας και ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου έβαλαν ζήτημα για την εκπαίδευση στο ECTS με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να απαντά πως είναι δική της υπόθεση ποιος λαμβάνει μέρος στις εκπαιδεύσεις και να κλείνει έτσι το θέμα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε γράμμα στον ΟΣΕ για την τοποθέτηση επισκέπτη στον Παλαιοφάρσαλο.

Τέθηκε απο τον Πρόεδρο του Σωματείου το θέμα της εκπαίδευσης των 22 βοηθών , το θέμα της επαναπρόσληψης των απολυμένων απο τις κλινάμαξες και το θέμα της συνέχισης του εξοδολογίου στην Τρίπολη με τα θέματα να παραμένουν προς συζήτηση.

Γενικώς ήταν μια καλή συζήτηση και περιμένουμε τα αποτελέσματα απο την πλευρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (να γίνουν πράξη όσα είπε η Διοίκηση)


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου