Ένα από τα συμπεράσματα που βγάλαν όλοι οι μηχανοδηγοί μετά τις γενικές συνελεύσεις του Σωματείου μας είναι ότι έκλεισε οριστικά ο κύκλος της παράταξης της ΑΣΚΕ. Μετά την περυσινή αποτυχία
για την εκλογή εκπροσώπου στο Διοικητικό Συμβουλιο ο λαλίστατος -interνετικα-εκπρόσωπος της, φοβήθηκε να κατέβει στις συνελεύσεις κρίνοντας προτιμότερο να κρυφτεί , αρνούμενος τον διάλογο κ συνεχίζοντας τους ατελείωτους μονολογους στο διαδίκτυο.
Κ επέλεξε να κρυφτεί στις ποιο κρίσιμες στιγμές στην ιστορία της ΠΕΠΕ, όπως και ο ίδιος ομολογεί δημόσια όταν αναφέρει-θέλοντας να ασκήσει κριτική στο Σωματείο- ότι στις πλέον σημαντικές συνελεύσεις μόνο 167 από τους 260 μηχανοδηγούς έδωσαν το παρών.
Η αλήθεια όμως για την απουσία του απο τις συνελεύσεις ,βρίσκεται στην άρνηση και των τελευταίων μελών της ΑΣΚΕ να ακολουθήσουν την τακτική του, που δεν έχει καμία σχέση με την διαχρονική πορεία της .
Είναι ενδεικτικό ότι ιστορικά στελέχη της ΑΣΚΕ αγνόησαν παντελώς τη γραμμή που ήθελε διαδικτυακά να περάσει ο συνάδελφος Κλίτσας -σκληρότατη γραμμή καταψηφισης- και είτε ψήφισαν υπέρ του απολογισμού δράσης είτε δήλωσαν παρών, αναγκάζοντας και τον ίδιο να ψηφίσει παρών στο ΜΑΙ για να μην εκτεθεί ακόμη περισσότερο.
Η ουσία είναι ότι ο κύκλος μιας ιστορικής παράταξης έκλεισε καθώς μετά την συνταξιοδότηση του Ζαφείρη Βελλή, ο χαρακτήρας της ΑΣΚΕ άλλαξε , χωρίς να έχει πλέον καμία πολιτική κατεύθυνση ουτε καν ταξικό προσανατολισμό, με την κριτική του εκπροσώπου της να θυμίζει καθημερινά αντιπαράθεση επί προσωπικού.
Οι δικές μας πληροφορίες πάντως λένε ότι ο ...ο λοκομοτιβας δεν θα μείνει άστεγος αφού η πρόταση για την επιστροφή στον φυσικό πολιτικό του χώρο, παραμένει ορθανοικτη.
Επειδή όμως τους έχει μπερδέψει όλους μας είπε πρόσωπο που εμπιστευομαστε πλήρως , οι προτάσεις πλέον... ερχονται κ από ...δεξιά!
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Χαχαχα! Να δω τον μάστερ 9 απεργίες σε 10 χρόνια μαζί με τον αετό και τι στον κόσμο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχαχαχαχαχα!!!