Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ θυμάται ή ξέχασε τι έκανε ;

Ερώτημα προς τον γραφικό εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ που έχει βαλθεί να εξευτελίσει όσους -ελάχιστους- έμειναν να εκπροσωπεί.

Όταν αναφέρετε σε γραμμάτια που πρέπει να ξεχρεώσει για τις ώρες μηχανοδήγησης το Σωματείο,αναφέρετε σε αυτά που 

ξεχρέωσε ο ίδιος στους προστάτες του και καθοδηγητές του στον οχετό λάσπης που εκτοξεύει καθημερινά,όταν εργαζόταν επί σερί ημερών σε 10ωρη υπηρεσία όπου οι ώρες πραγματικής μηχανοδήγησης υπερέβαιναν τις 5.30 ; 

Επειδή κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνουμε με τους γιαλαντζί αγωνιστές, θυμίζουμε την αγαπημένη υπηρεσία  του γραφικού κουμμουνιστή.
Υπηρεσία 19.ΕΠ.1548+4417ΑΕΡ+4238/39+4422/29+4264/65+ΥΠ το 13.30-23.30.
Ώρες μηχανοδήγησης 5.34. Δεκαωράκι καθαρό.


Φυσικά η ΠΕΠΕ χάλασε την μανέστρα του γραφικού εκπροσώπου της ΑΣΚΕ καθώς κατήργησε τα δεκάωρα και αυτός έμεινε αμανάτι με 8ωρα που δεν αποδίδουν χρήμα. Kαι άρχισε την επανάσταση.
Σήμερα στις νέες υπηρεσίες του Προαστιακού Αθήνας δεν υπάρχουν δεκάωρα (εδώ είναι που η ΔΑΚΕ κατηγορεί ότι χάσαμε υπερωρίες!)
Ξεχρέωσε όμως το γραμματειάκι εκείνες τις μέρες ο σύντροφος.
Ως γνήσιος εκπρόσωπος του εργοδοτικού και Κυβερνητικού Συνδικαλισμού εφάρμοζε και εργαζόταν πάνω στις συμφωνίες που είχαν γίνει για εμάς χωρίς εμάς.
Δεκαωράκια φουλ και 5 ώρες και 34 λεπτά πραγματική μηχανοδήγηση.

Ρωτάμε 
Γιατί εκείνες τις μέρες, δεν  έκανε χρήση της εγκυκλίου Κουτρουμπά ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ; 
Τις εγκυκλίους τις θυμόμαστε όποτε μας συμφέρει ; 
Ή μήπως γιατί γνώριζε και αποδεχόταν αυτό που εργαζόμαστε ΟΛΟΙ απο το 2010 και ένθεν. (5 ώρες και 30 λεπτά max).

Και τέλος.
Οι μοναδικοί οι οποίοι έκαναν χρήση της υπέρβασης των 5 ωρών και 30 λεπτών είναι 2 μέλη της +ΣυνΕξέλιξης, όταν και οι συνάδελφοι ζήτησαν και αντικατάσταση.
Μάλιστα κλήθηκαν και σε απολογία , αλλά με τις αναφορές έδωσαν τις απαραίτητες εξηγήσεις και το θέμα έληξε.
Όσον αφορά την υπέρβαση που επικαλείται ότι υπάρχει σήμερα σε υπηρεσία που συγχωνεύτηκε λόγω εορτών. 
Η πραγματική μηχανοδήγηση δεν ξεπερνά τις 5 ώρες και 30 λεπτά στο πρόγραμμα εργασίας σε καμία υπηρεσία.
Για το θέμα που παρατηρήθηκε τις μέρες των εορτών -και λόγω της αυξημένης χορήγησης αναπαύσεων- η ΠΕΠΕ αυτονόητα παρενέβη για συγκεκριμένη υπηρεσία τονίζοντας ότι δεν υπάρχει διάλειμμα.

Το θέμα θα λυθεί όπως λύθηκαν παρόμοια θέματα το τελευταίο διάστημα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Mε το κολλάρο ερχόταν για δουλειά έγραψε ο Πρόεδρος!
    ΧΑΧΧΧ ...Ε ρε γλέντια.Διασυρμός λέγετε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή