Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Γιατί καθυστερεί η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Οι επιβάτες απάντησαν με δική τους απεργία

Στάσεις εργασίας που προκηρύχθηκαν από τους εργαζομένους οδήγησαν σε –αδικαιολόγητη– ακύρωση, με απόφαση της διοίκησης, του συνόλου των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκαλώντας την έντονη διαμαρτυρία των επιβατών.

Εκείνοι με τη σειρά τους αποφάσισαν να προχωρήσουν σε
στάση «πληρωμών» δηλώνοντας ότι δεν θα ανανεώσουν τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών τον επόμενο μήνα. Ολο αυτό το αλαλούμ οδήγησε τελικώς στην αναστολή των στάσεων εργασίας, που είχαν προγραμματιστεί για σήμερα και αύριο. Ετσι κανονικά θα πραγματοποιηθούν όλα τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα και αύριο, ενώ ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν οι συρμοί την Πέμπτη λόγω της 24ωρης απεργίας, στην οποία προχωρούν, κανονικά, οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ.

Εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι, όταν οι εργαζόμενοι ανακοίνωσαν τις στάσεις εργασίας για σήμερα και αύριο σε ώρες που δεν θα εμπόδιζαν τη μετάβαση των επιβατών από και προς την εργασία τους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε να αναστείλει το σύνολο των δρομολογίων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας «για να μην προκληθεί ταλαιπωρία, αναστάτωση και σύγχυση στους επιβάτες», όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή της.

Η ενέργεια αυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πυροδότησε την έντονη αντίδραση του Συλλόγου Εργαζομένων Επιβατών Προαστιακού, ο οποίος με ανακοίνωσή του κοινοποίησε την πρόθεση των μελών του (επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά τον Προαστιακό) να μην ανανεώσουν τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών του επόμενου μήνα. «Με το έτσι θέλω, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς ουσιαστικό λόγο και χωρίς ίχνος σεβασμού προς το επιβατικό κοινό, αναστέλλει τα δρομολόγια για τρεις ημέρες και δεν έχει επέμβει ακόμη κανείς. Ούτε το αρμόδιο υπουργείο, ούτε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και ούτε οι αρμόδιοι εισαγγελείς», αναφέρει εκπρόσωπος του διοικητικού συμβουλίου του Σωματείου.

Σημειώνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει προβεί στο παρελθόν σε αντίστοιχη ενέργεια να ακινητοποιήσει για όλο το 24ωρο τα τρένα με αφορμή στάσεις εργασίας των εργαζομένων. Ολη η παραπάνω αναστάτωση οδήγησε τελικώς, χθες, παραμονή των κινητοποιήσεων, σε αναστολή από πλευράς εργαζομένων των στάσεων εργασίας που ήταν προγραμματισμένες για σήμερα και αύριο. Αντιθέτως, προχωρούν κανονικά στην 24ωρη απεργία, που έχουν προκηρύξει για την Πέμπτη, οπότε και δεν θα κυκλοφορήσει κανένα τρένο του ΟΣΕ ή του Προαστιακού, ενώ δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια του μετρό από τη «Δουκίσσης Πλακεντίας» έως το αεροδρόμιο.

Σε λύση «πακέτο» ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΟΣΕ προσβλέπει η κυβέρνηση για τις κρατικές ενισχύσεις - Σε μετωπική σύγκρουση διοίκηση - μηχανοδηγοί για το δυστύχημα στο Άδενδρο

Το θετικό σινιάλο των Βρυξελλών για το θέμα των παράνομων κρατικών ενισχύσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ύψους 750 εκατ. ευρώ περιμένουν στην κυβέρνηση για να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση και να αλλάξει χέρια ο ελληνικός σιδηρόδρομος. 

Ταυτόχρονα όμως προσβλέπουν σε κοινή λύση και για τις κρατικές ενισχύσεις προς τον ΟΣΕ που άνοιξε η διερεύνηση του φακέλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, βγάζοντας από το συρτάρι το θέμα των κρατικών επιχορηγήσεων και προς τον ΟΣΕ που ξεκίνησαν να διερευνούν από το 2010 και στην συνέχεια πάγωσαν, οι Βρυξέλλες. Οι δύο υποθέσεις θεωρούν στο υπουργείο Υποδομών ότι είναι αλληλένδετες, για αυτό και επιδιώκουν να κλείσουν ταυτόχρονα.

Στα τέλη του προηγούμενου μήνα, η διοίκηση του Οργανισμού, απέστειλε στην ΕΕ τις τελευταίες διευκρινίσεις ως προς τα ερωτήματα που έθεσε η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού ( DGCOM), όταν ζήτησε εξηγήσεις από τις ελληνικές αρχές τον περασμένο Φεβρουάριο. Η DGCOM διερευνά την πρόθεση της κυβέρνησης για διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ συνολικού ύψους 12 δις. ευρώ, τις επιδοτήσεις περίπου μισού δις. από το 2011 έως σήμερα αλλά και τις μετατάξεις πάνω από 1.690 υπαλλήλων σε εταιρείες του σιδηροδρόμου ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Στο υπουργείο προσβλέπουν στην αίσια έκβαση της υπόθεσης που αναμένουν άμεσα και αναφέρουν ότι τα μηνύματα που λαμβάνουν από τις αρμόδιες αρχές της ΕΕ είναι ότι η υπόθεση δεν θα επιφυλάξει δυσάρεστες εκπλήξεις στην ελληνική πλευρά.

Σε μετωπική σύγκρουση με τους μηχανοδηγούς

Την ώρα που στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιμένουν να ανάψει το πράσινο φως για το θέμα των κρατικών ενισχύσεων, η διοίκηση του σιδηροδρόμου φαίνεται να βρίσκεται σε μετωπική σύγκρουση με τους μηχανοδηγούς. Χθες η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ), ανακοίνωσε την αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων που είχε εξαγγείλει για σήμερα και αύριο 30 και 31 Μαίου. Αιτία είναι η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τις τετράωρες στάσεις που είχαν προγραμματιστεί από τους μηχανοδηγούς να τις μετατρέψουν σε τριήμερη αναστολή δρομολογίων.

«Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλοντας να μετατρέψει τους μηχανοδηγούς σε εξιλαστήρια θύματα για την κατάσταση που επικρατεί στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο εδώ και δεκαετίες, προχώρησε στην αδικαιολόγητη πράξη της ανταπεργίας (lockout) αποφασίζοντας το κλείσιμο του Σιδηρόδρομου για τρεις ημέρες», ανέφερε η χθεσινή ανακοίνωση της ΠΕΠΕ. Θα πραγματοποιηθεί κανονικά η προγραμματισμένη 24ωρη απεργία της Πέμπτης 1 Ιουνίου, ημέρα κατά την οποία οι μηχανοδηγοί θα προχωρήσουν σε συνέντευξη τύπου για να δώσουν στοιχεία για την κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρόμου αλλά και για τα πραγματικά αίτια, όπως αναφέρουν της απαξίωσης του ελληνικού σιδηροδρόμου. Μετά το τραγικό συμβάν στον Άδενδρο, αίσθηση προκάλεσαν οι δηλώσεις του προέδρου του προσωπικού έλξης κ. Κώστα Γενιδούνια, ο οποίος είχε αποδώσει τα αίτια του δυστυχήματος στην έλλειψη φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης στην γραμμή, με αποτέλεσμα ο μηχανοδηγούς της τραγωδίας που ήταν μέσα στα τρία θύματα, να μην έχει τις κατάλληλες ενδείξεις ότι μπαίνει σε παρακαμπτήριο γραμμή, ώστε να ελαττώσει την ταχύτητα από τα 144 χλμ που έδειξε ο ταχογράφος, στα 60 χιλιόμετρα.

Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει υποστηρίξει επίσης ότι αν και σε κάθε τρένο υπάρχει εγκατεστημένη συσκευή προστασίας έναντι του ανθρώπινου λάθους, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, η συσκευή αυτή δεν λειτουργεί.

Στην προκαταρκτική έκθεση που έδωσε στην δημοσιότητα το υπουργείο Υποδομών μία εβδομάδα μετά το Άδενδρο, οι αιτίες του συμβάντος είχαν αποδοθεί στην υπερβολική ταχύτητα του είχε αναπτύξει το τρένο. Από την πρώτη στιγμή, οι εργαζόμενοι στην έλξη, αντέδρασαν λέγοντας ότι η διαπίστωση αυτή είναι η πιο εύκολη και ζήτησαν να διερευνηθούν οι πραγματικές αιτίες που οδηγούν στην απαξίωση του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Πηγή newsmoney.gr - Kathimerini.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου