Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Οι Γερμανοί μηχανοδηγοί ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ τον αγώνα της ΠΕΠΕ

Επιστολή που έλαβε το Σωματείο μας, απο το GDL και ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ  ξεκάθαρα την θέση των συναδέλφων μας για όσα καταγγέλουμε εδώ και μέρες. Διαβάστε την επιστολή του GDL, που ήρθε μετά την παρουσίαση του δυστυχήματος στην τελευταία συνεδρίαση της ALE στην Βαρσωβία.
Αξιότιμε Πρόεδρε Γενιδούνια,
αγαπητέ Κώστα,
οι μηχανοδηγοί του GDL, καθώς και το προσωπικό συνοδείας, εκφράζουν την αλληλεγγύη τους με τη δικαιολογημένη απεργία που πραγματοποιείτε επί του παρόντος. Απαιτείτε συστήματα ασφαλείας για τις σιδηροδρομικές μεταφορές που να λειτουργούν πραγματικά. Πρόκειται για ένα επιτακτικό και αδιαπραγμάτευτο αίτημα. Όλοι οι Έλληνες πρέπει να είναι στο πλευρό σας. Πρόκειται για ένα ζήτημα ζωής και θανάτου, τόσο για τους μηχανοδηγούς όσο και για τους πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το προσωπικό του γερμανικού σιδηροδρόμου εκφράζει τα συλλυπητήριά του για τους συναδέλφους και τον επιβάτη που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα της 13ης Μαΐου 2017 και συμπάσχει με τους τραυματίες.
Στο δυστύχημα, που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της νύχτας κοντά στη Θεσσαλονίκη, έχασαν τη ζωή τους τρεις άνθρωποι: ένας επιβάτης, ο μηχανοδηγός και ένας συνοδός. Οι τραυματίες ήταν πολλοί. Εκτροχιάστηκαν και τα πέντε βαγόνια και η μηχανή του τρένου InterCity. Εν τέλει η μηχανή προσέκρουσε σε παρακείμενη οικεία και την διαπέρασε ανεξέλεγκτη.
 Επί του παρόντος, οι αρμόδιες αρχές διερευνούν το ζήτημα για να εντοπίσουν τα αίτια του εκτροχιασμού. 
Θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτο και καταδεικνύει έλλειψη σοβαρότητας το γεγονός ότι μόλις τέσσερις μέρες μετά το ατύχημα επιρρίφθηκαν οι ευθύνες στον μηχανοδηγό. Είναι προφανές ότι το τρένο είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα. Το ερώτημα που τίθεται όμως είναι το εξής: γιατί;
 Κανένας μηχανοδηγός δεν θα οδηγούσε με 145 km/h, εάν γνώριζε ότι το όριο ταχύτητας ήταν 60 km/h. Τι ενδείξεις είχε στη διάθεσή του ο οδηγός για το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας; Λειτουργούσαν τα συστήματα φωτοσήμανσης, τηλεδιοίκησης και προστασίας; 
Σύμφωνα με Έλληνες σιδηροδρομικούς, τα συστήματα φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια. Δεν ήταν σε λειτουργία κανένα σύστημα για την προστασία τόσο των εργαζομένων όσο και των επιβατών. Παρόλα αυτά η κυκλοφορία των τρένων με αυτόν τον τρόπο συνεχίζεται κανονικά. Πρόκειται για ανευθυνότητα! Εσείς αγωνίζεστε λόγω των συνθηκών εργασίας και της απουσίας των συστημάτων προστασίας. Εμείς σας λέμε: Καλά κάνετε!

Με φιλικούς χαιρετισμούς, 
Claus Weselsky - Πρόεδρος


1 σχόλιο: