Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

Nέα τρένα και υπηρεσίες απο την Ferrovie Dello Stato, "Pop & Rock" για τις εσωτερικές μετακίνησεις στην Ιταλία

Καλύτερα στάνταρ εξυπηρέτησης, απόδοση και μεγαλύτερη άνεση για τους καθημερινούς επιβάτες του τρένου στην Ιταλία, φιλοδοξεί να προσφέρει η Ferrovie Dello Stato. Η υπηρεσία αναφέρεται στην αλλαγή
του ρυθμού της μουσικής με ταν νέα  Rock and Pop τρένα , που εισέρχονται σε περιφερειακές γραμμές στο τέλος της άνοιξης, τρένα που παρουσιάστηκαν πρόσφατα στον Κεντρικό Σταθμό της Μπολόνιας. 

Την παρουσία έκαναν στελέχη της FS με επικεφαλής τον Ceo της εταιρείας   Gianfranco Battisti  , ενώ μεταξύ άλλων σε αυτήν συμμετείχε και ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  Orazio Iacono ο οποίος στην Ιταλία διατηρεί τον τίτλο του  Managing Director της Trenitalia 

Τα τραίνα   Rock  and  Pop  της Trenitalia  θα ενισχύσουν σημαντικά τις εσωτερικές γραμμές σ και θα πείσουν τους επιβάτες να διαλέξουν τον σιδηρόδρομο για την καθημερινή τους μεταφορά, αφήνοντας το αυτοκίνητο σπίτι και αποτελούν μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού του Group της FSE για τις εσωτερικές μεταφορές στην Ιταλία. Πλάνο που αφορά επένδυση 6 δισεκατομμυρίων Ευρώ για 600 περίπου νέα τρένα που θα ανανεώσουν συνολικά το 80% του στόλου  . 

Ο μοναδικός στόχος είναι να μεταφερθεί η ποιότητα και η εξαιρετική συνθήκη ταξιδιού των τρένων υψηλής ταχύτητας της FS και σε τοπικό επίπεδο βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα μεταφοράς και άρα ζωής των περίπου 1.5 εκατομμυρίων Ιταλών επιβατών  που χρησιμοποιούν τις γραμμές αυτές, καθημερινά. 
Τα νέα τρένα φέρουν την τελευταία λέξη της σιδηροδρομικής βιομηχανίας ενώ σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν και οι νέες υπηρεσίες που θα εισαχθούν για τους περιφερειακούς επιβάτες προκειμένου να γίνουν περισσότερα ελκυστικά.

Rock είναι το νέο διώροφο και μεγάλης χωρητικότητας τρένο το οποίο σχεδιάστηκε και  κατασκευάστηκε απο την    Hitachi Rail Italy. Μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες 160 χιλιομέτρων και να μεταφέρει μέχρι και 1400 επιβάτες.
Pop είναι το νέο τρένο , μεσαίας χωρητικότητας, με 3ή 4 βαγόνια και 4 κινητήρες έλξης.Αναπτύσσει επίσης ταχύτητα 160 χλμ και μπορεί να μεταφέρει περίπου 530 επιβάτες με περίπου 300 καθήμενους.

Τα νέα  Rock  and  Pop  τρένα  έχουν κάμερες on board , είναι σχεδιασμένα για να εξοικονομούν 30
% ενέργεια σε σχέση με τον σημερινό στόλο και το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί είναι κατά 96% ανακυκλώσιμο....

Δικό μας σχόλιο 

Βλέποντας αυτές τις επενδύσεις, περιμένουμε να δούμε και στην Ελλάδα αντίστοιχες κινήσεις απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου