Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

Αλλαγή δεδομένων: Σε άλλο σημείο του ΟΛΘ εξετάζεται να εισέλθει η νέα σιδηροδρομική γραμμή

Δεν νοείται σύγχρονο λιμάνι χωρίς επαρκή σύνδεση στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.Έτσι, πέρα από την ολοκλήρωση των έργων του προβλήτα 6, κάτι το οποίο θα σημάνει την

εξυπηρέτηση μεγαλύτερων πλοίων και περισσότερων φορτίων, ο ΟΛΘ «ποντάρει» πολλά στη βελτίωση της οδικής (ΠΑΘΕ, Εγνατία) και σιδηροδρομικής σύνδεσης.


Σχετικά με την σιδηροδρομική σύνδεση, ο ΟΣΕ αναβαθμίζει την υφιστάμενη σιδηροδρομική σύνδεση, με έργο συμβατικής δαπάνης 3,3 εκατ. ευρώ, το οποίο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σε περίπου ένα χρόνο.

Για τη νέα σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού και ειδικότερα την σύνδεση με τον 6ο προβλήτα, η ΕΡΓΟΣΕ βρίσκεται στο στάδιο των μελετών και μάλιστα, εξετάζεται η κατασκευή γραμμής και σε άλλο σημείο.

Αρχικές εκτιμήσεις αναφέρουν ότι το έργο, το οποίο είχε υπολογιστεί αρχικά στα 20 εκατ. ευρώ, ίσως προκηρυχθεί σε 2 χρόνια.

Φώτης Φωτεινός  - Metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου