Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2019

Καταγγελία: Τεράστια καθημερινή ταλαιπωρία για τους επιβάτες της προαστιακής γραμμής Πειραιάς-Χαλκίδα

Την αγανάκτησή του για τη «συνεχή υποβάθμιση» της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιά - Χαλκίδας και την επακόλουθη ταλαιπωρία χιλιάδες επιβατών καθημερινά εκφράζει με επιστολή του στο zougla.gr αναγνώστης, ο οποίος πραγματοποιεί το εν λόγω δρομολόγιο καθημερινά. Όπως αναφέρει ο αναγνώστης στην επιστολή του:


Με το πρόσχημα της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών από τις τρεις γέφυρες έως τον σταθμό Λαρίσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει πλέον τερματικό σταθμό για το δρομολόγιο της Χαλκίδας τους Αγίους Αναργύρους και μετεπιβίβαση προς Πειραιά ή προς Αθήνα το προαστιακό τρένο το οποίο έρχεται από το Αεροδρόμιο ή δε αναχώρηση από τον Πειραιά ή από Αθήνα για Χαλκίδα με το προαστιακό τρένο το οποίο αναχωρεί από Πειραιά για Κιάτο με μετεπιβίβαση στους Αγίους Αναργύρους.

Συνέπεια όλων αυτών σε κάθε δρομολόγιο είναι να συνωστίζονται 250 με 300 επιβάτες του τρένου στα ήδη γεμάτα με επιβάτες προαναφερθέντα τρένα, να μεταφέρονται όρθιοι (άρα και επικίνδυνο) και στοιβαγμένοι σαν τσουβάλια.

Η δε μετακίνηση από τη μία πλατφόρμα στην άλλη, όλων αυτών των επιβατών γίνεται χωρίς τη χρήση των  4 κυλιομένων σκαλών  που υπάρχουν στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων και δεν λειτουργούν εδώ και αρκετά χρόνια, με συνέπεια οι επιβάτες που χρήζουν ανάγκης, ή οι επιβάτες  που μεταφέρουν βαριές - ογκώδεις αποσκευές υφίστανται τεράστια ταλαιπωρία

Σας υπενθυμίζουμε ότι η γραμμή Πειραιάς - Χαλκίδα λειτουργεί δεκαετίες ούσα η παλαιότερη γραμμή του προαστιακού, είχε ανά μία ώρα συχνότητα δρομολόγιο και τα τελευταία χρόνια δεν τερματίζει στον Πειραιά, η δε συχνότητά του είναι πια ανά 2 ώρες. Επιπλέον η τιμή του εισιτηρίου είναι πολύ πιο ακριβή.

Παράδειγμα η διαδρομή Πειραιά - Μαγούλα (40χιλιόμετρα), Πειραιά - Κορωπί (38 χιλιόμετρα) και το ανάποδο, στοιχίζει 1,40 με δικαίωμα μετεπιβίβασης στα άλλα ΜΜΜ (λεωφορεία Μετρό). Η γραμμή Πειραιάς - Αφίδναι (36 χιλιόμετρα ) στοιχίζει 2,70 ευρώ χωρίς το δικαίωμα μετεπιβίβασης

Ξεκάθαρα λοιπόν όλα αυτά σημαίνουν υποβάθμιση μιας σιδηροδρομικής γραμμής που εξυπηρετεί τους δήμους Αγίων Αναργύρων , Αχαρνών, Διονύσου - Αγίου Στεφάνου, Ωρωπού κ.λπ. και μάλιστα σε περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς.

Δείτε το σχετικό βίντεο που μας έστειλε ο αναγνώστης:  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου